Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.11.2013
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.


Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Nároky na výkon procesoru má Batman: Arkham Origins poměrně nízké a není třeba se jich obávat. Pro plynulé hraní postačí téměř jakýkoli moderní procesor. Pouze s velmi slabým dvoujádrovým Pentiem hra běžela na hranici plynulosti. Výrazně vyšší jsou nároky na výkon procesoru při použití grafické karty AMD Radeon a snaze zapnout PhysX akcelerované efekty. Tuto kombinaci však vůbec nedoporučuji, kód pro procesory není příliš dobře optimalizován a i s nejsilnějšími modely se bude hra v nejnáročnějších situacích trhat.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
23 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 10.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.