Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.11.2013
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.


Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Se zapnutými nejvyššími detaily, plnohodnotným vyhlazováním hran a efekty PhysX jsou nároky Batman: Arkham Origins především u karet AMD Radeon velmi vysoké. Dané je to zmíněnými akcelerovanými efekty PhysX, které jsou u těchto karet počítané přes procesor. Ten framerate výrazně snižuje. V nízkých rozlišeních je pro plynulé hraní potřeba karet typu GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7950, ve středních GeForce GTX 660 nebo některý z nejvýkonnějších Radeonů a ve vysokých alespoň GeForce GTX 760.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
23 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 10.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.