Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.11.2013
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.


Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Po zvýšení nastavení detailů na nejvyšší (bez akcelerovaných efektů PhysX a pouze s post processing vyhlazováním), nároky výrazně vzrostou. Už v nízkých rozlišeních je pro plynulé hraní potřeba karet s výkonem na úrovni GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7770. Ve středních rozlišeních doporučuji alespoň GeForce GTX 650 Ti Boost nebo Radeon HD 7790 a v těch vysokých GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7950.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
23 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 10.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.