Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.11.2013
Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Stejně jako u předchůdců je hlavním tahákem vizuálního zpracování nového Batmana podpora GPU akcelerovaných efektů PhysX. Do hry přidávají pěkně vypadající kouř nebo sníh. Nároky se zapnutým PhysX a nejvyššími detaily jsou velmi vysoké, po snížení detailů však Batmana rozjedou i majitelé slabších počítačů.


Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Batman: Arkham Origins — DirectX 11 a PhysX v akci

Bez rozšířených efektů DirectX 11, PhysX a s post processing vyhlazováním jsou nároky Batman: Arkham Origins na výkon grafické karty poměrně nízké. Abyste hru rozběhali na průměrných čtyřicet snímků za sekundu, postačí vám v nízkých rozlišeních i velmi slabé grafické karty typu AMD Radeon HD 7730 nebo nVidia GeForce GT 640. Pro plynulé hraní v dnes nejrozšířenějším rozlišení Full HD doporučuji alespoň GeForce GTX 640 GDDR5 nebo AMD Radeon HD 7750 a pro plynulé hraní ve velmi vysokých rozlišeních jsou rozumným minimem karty na úrovni GeForce GTX 650 nebo Radeon HD 7770.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
23 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 10.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.