Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku
Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku
autor: Tomáš Šulc , publikováno 10.10.2013
Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku

S podzimem se na obrazovky počítačů dostává nový díl F1. Po vzoru nedávného Gridu 2 je postaven na technologii Ego třetí generace. Změn v grafice je ale poskrovnu a F1 2013 vypadá (nejen) na první pohled stejně jako loňský předchůdce. Potěší naopak hardwarové nároky, které jsou jako obvykle poměrně nízké.


Vehicle Reflections

Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku
Vehicle Reflections Ultra (po najetí myší se zobrazí Off)

Po vypnutí odrazů se přestanou vykreslovat všechny odlesky od karoserie formulí. Rozdíl v grafice je dobře patrný, výkon po snížení vzrostl z 30 na 34 fps.

Skidmarks

Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku
Skidmarks On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Skidmarks zapíná a vypíná zobrazování stop od pneumatik na závodní dráze. Vliv na výkon jsem při jeho změně nezaznamenal.

Cloth

Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku
Cloth High (po najetí myší se zobrazí Off)

Také při změně kvality látek jsem si nevšimnul rozdílů v grafice a nezměnil se ani výkon.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Závody F1 2013 — solidní grafika i na běžném notebooku
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Rozdíly mezi nejvyšším a nejnižším nastavením detailů jsou dobře patrné a týkají se nižší kvality stínů, chybějících odrazů, horší kvality stromů, chybějících částicových efektů a absence diváků i pilotů. Výraznému zhoršení grafiky odpovídá patřičný nárůst výkonu, s kartou nVidia GeForce GTX 650 jsem v rozlišení 2560 × 1440 px naměřil nárůst z 28 na 67 u první a z 34 na 68 fps u druhé testované scény.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
37 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 15.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.