Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 28.8.2013
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.


Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Jakmile v kombinaci s nejvyššími detaily zapnete plnohodnotný režim vyhlazování hran, hardwarové nároky Splinter Cell: Blacklist dosáhnou maxima a pro plynulé hraní je potřeba highendový hardware. Už do nízkých rozlišení doporučuji alespoň GeForce GTX 670 nebo Radeon HD 7870, do středních GeForce GTX 760 nebo Radeon HD 7950 a v nejvyšším testovaném rozlišení nejela hra zcela plynule na žádné testované kartě. Dostačovala by zde jen extrémní karta GeForce GTX Titan nebo duální modely.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
52 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 25.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.