Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 28.8.2013
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.


Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Jakmile zapnete nejvyšší nastavené detailů, i s relativně nenáročným post processing vyhlazováním FXAA nároky hry výrazně vzrostou. V nízkých rozlišeních pro plynulé hraní potřebujete grafickou kartu alespoň na úrovni GeForce GTX 650 Ti nebo Radeon HD 7790. V nejrozšířenějším Full HD rozlišení je pro plynulé hraní  potřeba alespoň Radeon HD 7850 nebo GeForce GTX 660 a ve vysokých rozlišeních už potřebujete GeForce GTX 770 nebo Radeon HD 7970 GHz Edition.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
52 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 25.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.