Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 28.8.2013
Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11

Pokračování Splinter Cell s podtitulem Blacklist se na obrazovky vrací po třech letech. Ačkoliv hra stejně jako předchůdce Conviction běží na starší technologii Unreal engine 2.5, vypadá její grafika díky množství vylepšení skvěle. Odpovídají tomu však i hardwarové nároky, pro „vše na maximum“ je potřeba skutečně výkonný počítač.


Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-

Splinter Cell: Blacklist — tichý zabiják v DirectX 11
-pro zvětšení klikněte-



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
52 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 25.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.