Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy
Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy
autor: Tomáš Šulc , publikováno 31.7.2013
Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy

Dota 2 se dočkala vydání plné verze. Nástupce modifikované mapy pro WarCraft III se už během vývoje stal velmi oblíbeným, přinášíme proto test jeho hardwarových nároků. Ty nejsou nijak vysoké a i na nejvyšší nastavení detailů si Dotu 2 zahrají majitelé slabších sestav. Po snížení detailů ji pak rozjedete téměř na čemkoliv.


Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy

Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy 

Nároky Doty 2 na výkon počítače jsou sice poměrně nízké, přesto se najde řada uživatelů, kterým hra plynule nepoběží (například na starším notebooku). Jako obvykle jsem proto vyzkoušel vliv jednotlivých nastavení na výkon. Testoval jsem s grafickou kartou AMD Radeon HD 6670 ve Full HD rozlišení.

Anti-Aliasing

Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy
Anti-Aliasing On (po najetí myší se zobrazí Off)

V Dotě 2 je implementovaný pouze efekt post processing vyhlazování hran. Ten dobře vyhlazuje kontrastní hrany, jeho nevýhodou je naopak mírné rozmazání celého obrazu. Snížení efektu přineslo nárůst výkonu z 44 na 61 fps.

Specular

Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy
Specular On (po najetí myší se zobrazí Off)Y

Nastavení zrcadlení (Specular) zapíná odlesky některých kouzel a efektů. Výkon po vypnutí vzrostl z 33 na 39 fps.

Specular Bloom

Dota 2 — test nároků luxusně zpracované fantasy
Specular Bloom On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení Specular Bloom zapíná efekt přesvícení (například hrdina Leshrac, Spirit Breaker). Framerate po vypnutí tohoto efektu vzrostl z 37 na 41 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
59 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 27.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.