Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky
MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky
autor: Tomáš Šulc , publikováno 9.7.2013
MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky

Po odmlce se na monitory počítačů vrací licencovaná hra série MotoGP. Postavena je na zbrusu novém herním enginu, který kromě slušného fyzikálního modelu nabízí také pěknou grafiku. Kvalit nedávno vydaného Gridu 2 sice nedosahuje, přesto je ale nač koukat. Hardwarové nároky jsou rozumné, s průměrnou sestavou nebudete mít problém.


Depth of field

MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky
Depth of field On (po najetí myší se zobrazí Off)

Rozdílů v grafice jsem si po vypnutí efektu Depth of field (rozmazání vzdálených objektů) nevšimnul. Nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Wet effects

MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky
Wet effects On (po najetí myší se zobrazí Off)

Nastavení „mokrých efektů“ zapíná a vypíná odrazy jezdců na mokré trati. Výkon po snížení poskočil z 20 na 21 fps.

Particle effects

MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky
Particle effects On (po najetí myší se zobrazí Off)

Vypnutí částicových efektů by mělo vypnout efekty jako kouř, tetelící se horký vzduch od výfuku, jiskry a podobně. Žádných rozdílů jsem si však nevšimnul a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Hi-resolution textures

MotoGP 13 — kvalitní závody s nízkými nároky
Hi-resolution textures On (po najetí myší se zobrazí Off)

Po snížení rozlišení textur se jejich kvalita sníží jen velmi nepatrně. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
28 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.