Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 3.12.2012
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.


Terrain

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Terrain High (po najetí myší se zobrazí Low)

Také při snížení kvality terénu jsem si nevšimnul rozdílů a nezměnil se ani výkon.

Water

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Water Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Snížení kvality vody má za následek zmenšení počtu odrážených objektů od vodní hladiny (v případě testované scény stromů). Výkon po snížení vzrostl z 27 na 29 fps.

Environment

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Environment High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdílů při nastavení prostředí jsem si nevšimnul a nezměnil se ani výkon.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Nejvyšší nastavení hry (po najetí myší se zobrazí nejnižší)
Nejvyšší nastavení detailů — Plná kvalita
Nejnižší nastavení detailů — Plná kvalita

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením detailů jsou v horší kvalitě stínů a chybějícím efektu ambientní okluze, nižší dohlednosti a horší kvalitě vody. Přesto je ale nárůst výkonu poměrně vysoký, s AMD Radeonem HD 7770 jsem v rozlišení 1920 × 1080 px naměřil nárůst z 25 na 62 fpa u první a z 26 na 73 fps u druhé scény.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
100 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 44.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.