Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 3.12.2012
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.


Shadow

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Shadow Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Snížení nastavení stínů stíny úplně nevypne, výrazně však sníží jejich kvalitu. Výkon na druhou stranu vzrostl z 29 na 33 fps.

Post FX

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Post FX Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Nastavení post processing efektu má ve hrách obvykle jen malý vliv na výkon. Ne tak ve Far Cry 3, kdy vypnutí efektů Post FX způsobilo nárůst výkonu z 27 na 41 fps! Rozdíly v grafice jsou přitom jen malé.

Geometry

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Geometry Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Snížení nastavení geometrie má paradoxně za následek snížení vzdálenosti, po kterou se vykresluje nízká vegerace. Framerate po snížení vzrostl z 26 na 29 fps.

Vegetation

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Vegetation Very High (po najetí myší se zobrazí Low)

Rozdílů v nastavení vegetace jsem si nevšimnul, nezměnil se ani výkon.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
100 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 44.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.