Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 3.12.2012
Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Zatímco první Far Cry měl fenomenální úspěch, dvojka tak dobrá nebyla. Far Cry 3 se snaží vrátit sérii zpět na vrchol, bez chyb to však není ani tentokrát. Technicky vychází „trojka“ z druhého dílu, engine Dunia byl ale výrazně vylepšen. Grafika hry je na velmi dobré úrovni, nechybí podpora rozhraní DirectX 11 s moderními efekty.


Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Far Cry 3 — tropická džungle s efekty DirectX 11

Jak už bylo řečeno ve druhé kapitole, v testované verzi 1.01 nebylo možné zapnout vestavené vyhlazování MSAA, testoval jsem proto s režimy post processing vyhlazování vynucenými přes ovladače. Ty nejsou nijak výrazně náročné na výkon grafické karty, náročnost proto při nejvyšším nastavení detailů vzrostla jen mírně. V nižších rozlišeních je třeba grafické karty jako Radeon HD 7850 či GeForce GTX 650 Ti, ve vyšších rozlišení pro plynulé hraní potřebujete GeForce GTX 660 nebo Radeon HD 7870.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
100 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 44.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.