Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
autor: Tomáš Šulc , publikováno 18.7.2011
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.


Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Pokud zapnete vyhlazování hran, poklesne výkon jen minimálně a platí v zásadě totéž, co pro režim bez vyhlazování hran. K hraní v nejnižších rozlišeních tedy postačí i velmi slabé karty s cenou okolo patnácti set jako Radeon HD 6570 či GeForce GT 440, v rozlišení okolo Full HD je pak třeba kartu o třídu výkonnější na úrovni AMD Radeon HD 5750 / 6750 nebo nVidia GeForce GTS 450.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
30 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 13.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.