Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu
autor: Tomáš Šulc , publikováno 9.3.2011
Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu

Herní sucho se pomalu chýlí ke konci a na trh se dostávají první očekávané tituly. Vedle Crysis 2 za pár dní vychází třeba také pokračování Dragon Age. Dnes pro vás máme hardwarový rozbor akční řežby Bulletstorm. Je postavena na Unreal enginu 3.5 a ukazuje, že tento velice populární engine bude mít co říct i letos.


Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu

Akční řež Bulletstorm — Unreal engine 3 na maximu

Pokud se rozhodnete hrát se zapnutým vyhlazováním (což osobně doporučuji, zuby jsou ve hře poměrně dost vidět), nároky hry o něco vzrostou a na minimální limit se nedostaly ani zdaleka všechny testované karty. Už v nízkém rozlišení 1280 × 1024 se propadla GeForce GT 240. Pro hraní v rozlišení 1680 × 1050 byste ve svém počítači měli mít alespoň GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850 a pokud hrajete ve Full HD či jeho 16:10 alternativě, měli byste v počítači mít minimálně GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5770.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
46 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.