Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Civilization V — tahová strategie v DirectX 11
Civilization V — tahová strategie v DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 29.10.2010
Civilization V — tahová strategie v DirectX 11

Podzim vždy znamená příchod těch nejočekávanějších herních hitů roku. Sem rozhodně patří i pátý díl slavné strategické série Civilization, na který se zaměříme v tomto článku. Hra vás totiž možná překvapí svými vysokými nároky na výkon procesoru i podporou DirectX 11.


Civilization V — tahová strategie v DirectX 11

Civilization V — tahová strategie v DirectX 11

Civilization V — tahová strategie v DirectX 11

Jak jsem psal už v první kapitole, pátá Civilizace je hra silně závislá na výkonu procesoru a čím výkonnější čip máte, tím máte víc fps. Platí to jednak s ohledem na frekvenci, ale také s ohledem na počet jader, přínos čtyřjádrových čipů je proti dvoujádrovým značný a s grafickou kartou GeForce GTX 480 hra škáluje i s Core i7 na frekvenci přes 3,5 GHz. Nicméně to samozřejmě neznamená, že bez přetaktovaného Core i7 si nezahrajete. Pokud snížíte detaily, snižují se o něco i nároky na výkon procesoru a pokud máte méně výkonnou kartu, bude k využití jejího potenciálu stačit logicky také méně výkonný procesor. Jak jsem již psal, hra se po příslušném snížení detailů dala hrát i na notebooku s dvoujdárovým Core 2 Duo od Intelu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
63 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 23.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.