Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
autor: Tomáš Šulc , publikováno 2.11.2009
BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

Ačkoliv je hra BattleForge na trhu už od března tohoto roku, ve světě počítačového hardwaru se o ní ve větším měřítku začalo mluvit až v posledních několika týdnech. Čím to? Před pár dny vyšel patch, který pod Windows 7 rozjíždí podporu DirectX 11. Ano, BattleForge je první hrou s podporou tohoto nového rozhraní.


FX Quality

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
FX Quality Very High/Very Low

FX Quality o něco snižuje detailnost výbuchů a dalších částicových efektů, rozdíl ve výkonu však byl téměř nulový, pouze dva snímky za sekundu.

Cloud Shadows

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
Cloud Shadows On/Off

Cloud Shadows neboli stíny od mraků na obloze. Rozdíl ve vizuální stránce hry není velký a nenaměřil jsem ani rozdíl ve výkonu.

Glows

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
Glows On/Off

Nastavení Glow by mělo měnit kvalitu výbuchů a ohně. Rozdílů jsem si však nevšimnul a nezaznamenal jsem ani rozdíl ve výkonu.

Maximální x minimální nastavení

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází

BattleForge — první DirectX 11 hra přichází
Nejvyšší nastavení hry/nejnižší (pro zvětšení klikněte na obrázek)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením hry jsou patrné na první pohled, největší rozdíly dělají chybějící stíny, nízké rozlišení textur a samozřejmě také téměř úplně chybějící částicové efekty. Na druhou stranu výraznému zhoršení kvality obrazu odpovídá také výrazné navýšení výkonu. V celém benchmarku se framerate zvýšil několikanásobně z průměrných 25 na 124 framů za sekundu!



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
79 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 36.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.