Testujeme obě nové konzole, Xbox je na řadě jako první. Po třech letech Microsoft uvedl nejvýkonnější herní konzoli v historii. Nabízí APU od AMD, vysoký výkon, ray tracing a hraní v rozlišení až 4K (8K) při 120 fps. Navíc má zcela tiché chlazení a bleskově rychlým disk. Má ale i své mouchy. 
čtěte dále | autor : Z. Obermaier |
 
Kina představují unikátní společenský fenomén – společné sledování filmu, sdílení emocí. Se stále většími úhlopříčkami televizí, stále vyšší kvalitou digitální distribuce a stále rostoucími cenami lístků do kin ale začala ustupovat do pozadí. A vynucená karanténa pro ně může znamenat fatální úder.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Jedna z největších záhad, která mě nepřestává fascinovat, je kontinuální flamewar nad drahými a často zcela nedostupnými produkty. Začalo to už v osmdesátkách, ale pokračuje to dodnes. Je to drahé? Není to vůbec dostupné? Nevadí, pojďme se pohádat, co je lepší!
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Nedávno jsem četl komentář, jaké že to máme štěstí, že karanténa vládne dnes. Dovedete si představit tu nudu před třiceti lety? No – já si ji představit dovedu. Jak by vypadala karanténa v letech 1985, 2000 – a jak vypadá dnes?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
S vaporware se setkal každý, kdo měl kdy co společného s IT. Je to produkt, který je oznámený, mluví se o něm – ale nakonec skutek utek. Je to ultimátní produkt, který nikdy neexistoval, nevyplněné sliby, nenaplněné sny. Doslova pára nad hrncem.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Je-li člověk každý den přikován k židli u PC, měl by se aspoň pokusit být přikovaný pohodlně. Dnes to není žádná věda, možnosti široké, nabídka velká, jen ty zdroje bývají omezené. Jedna z takových židlí, která vám zdroje docela pocuchá a do rozpočtu zatne blyštivý tomahawk, je dnes recenzovaný hliníkový otesánek.
čtěte dále | autor : Miroslav Ježek |
 
A je to tady. Přichází podzim a ptá se, jak jsme se připravovali během léta na možný návrat Covidu-19. Nijak zvlášť, zdá se. Ještě, že jsme se alespoň částečně naučili nakupovat, učit a pracovat z domova. Možná se nám tyhle zvyky budou v budoucnosti ještě hodit.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Původní verze HTC Vive Cosmos se moc nepovedla, velkou nevýhodou je horší tracking. Tento problém řeší vylepšená verze Elite, která je takovým mixem původního Vive a Cosmos. Kombinace starých a nových prvků sice řeší staré potíže, ale jiné přidělává. Jde celkově o posun k lepšímu a je vůbec co hrát?
čtěte dále | autor : Z. Obermaier |
 
ARM je designérská společnost, která navrhuje architektury procesorů. Nvidia dělá své procesory a GPU. Jaké dává jejich spojená smysl? Proč je Nvidia ochotná za ARM zaplatit 40 miliard amerických dolarů? Znamená to konec ARMu tak, jak jej známe? O co se hraje a na čem ještě může celý obchod ztroskotat?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
V poslední úvaze se Adam pozastavil nad tím, že preferuji HDMI před DisplayPortem i přes výhody, které proti němu má. Věc se má tak, že úspěšnost technologií neurčují pouze technologické parametry, ale většinou úplně jiné faktory. Nerozhoduje to, která technologie je lepší, ale to, která se rozšíří víc. A to záleží na spoustě věcí.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 87
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.