O Apple M1 se vyprávěla spousta věcí – často docela fantastických. Poslední měsíc jsem měl možnost vyzkoušet nový Apple Macbook Pro s procesorem M1 – a ano, myslím si, že to je příznak velké změny.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Čím dál tím víc věcí děláme počítačově – a s tím se do jisté míry vytrácí tradiční zručnost. Je ale práce „rukama“ potřebná a užitečná i dnes? A pokud ano, jak se učit a cvičit v časech, kdy skoro ani nesmíme vystrčit nos ze dveří?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Indický pojem májá označuje iluzi, do které člověk upadá a která mu zastírá pravou podstatu věcí. Počítače nám dnes realitu nahrazují – a to nemluvím o sociálních bublinách anebo hrách, ale o tom, že nám digitálně dopočítávají obraz i zvuk. Doslova vidíme a posloucháme to, co není!
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Když pominu problém dostupnosti, mnozí hráči jistě řeší fundamentální otázku: koupit PlayStation PS5 s kontroverzním designem, nebo raději Xbox Series X? Dnes si ukážeme PS5 a srovnáme obě nové konzole po stránce výkonu, výbavy a funkcí. Rozhodnutí kterou, už musíte dořešit vy.
čtěte dále | autor : Z. Obermaier |
 
Když se odborníci z oblasti humanitních studií vyjadřují k vlivu počítačů na lidskou populaci, obvykle slyšíme jenom nářek, pláč a stížnosti. Od Digitální demence Manfreda Spitzera přes obviňování her z podpory agresivity až po digitální kastraci. Je opravdu vývoj tak negativní – anebo je to jenom změna?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Jako každý rok vám nabízíme přehled nejzajímavějších událostí a hardwarových novinek v roce 2020. Už potřetí v řadě je skokanem roku AMD. Výkonem procesorů předehnalo Intel a u grafických karet dostihlo Nvidii. Svět zasáhl COVID-19 a nedostatek všeho možného. Bitcoin dosáhl rekordní ceny.
čtěte dále | autor : Z. Obermaier |
 
Brutální nároky Cyberpunku desklasovaly starší konzole a také na PC může většina hráčů na hraní na maximálních detailech zapomenout. Podíváme se na dvě technologie, o nichž se u Cyberpunku mluví nejvíc – na ray tracing a hlavně na DLSS, bez nějž by se Cyberpunk na vysokých detailech ve 4K na současných grafikách nedal hrát.
čtěte dále | autor : Adam Vágner |
 
Na Cyberpunk 2077 jsme čekali osm let, přesto ho jen pár dní po uvedení Sony stáhlo ze svého PlayStoru. Na starších konzolích ale hra vypadá ještě hůř, než jsme čekali. Od Sony je to opravdu drastický krok – ale je to vůbec chyba vývojářů? Proč byl nedotažený produkt na Store vůbec připuštěn? Kdo za to může?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Konzole nejsou, grafiky nejsou. Nic není. Proč nemůžeme mít pěkné a výhodné věci? Je to jen problém výrobců, že podcenili poptávku a zanedbali přípravu na uvedení nové generace produktů? Ne, ukazuje se, že za spoustu nedostupnosti mohou překupníci, novodobí veksláci, kteří jedou až v průmyslovém rozsahu.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Bylo nebylo, YouTube byl nejlepším místem pro amatéry, kteří získávali body na dětech a na kontroverzi. To nám stále zůstalo, blbostí se nezbavíme, ale v mezičase nám přibyly kanály nabízejí opravdu dospělý obsah – techniku, historii, vojenství, vědu a další.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 88
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.