Chlapci ze South Parku mají na svědomí už druhou nekorektní hru. A je ještě zábavnější než předchozí díl. Skvělá volba pro milovníky drsného humoru a pro fanoušky seriálu nutnost! Varování: Všechny postavy a události v následujícím textu jsou vymyšlené. V recenzi padají sprostá slova, takže by ji nikdo neměl číst.
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
O umělou inteligenci se snaží počítačová věda od svých samotných začátků. Vždy se objevil nějaký módní směr, jako funkcionální programovací jazyky, expertní systémy, automatické klasifikátory či neuronové sítě. A vždy se po čase narazilo na limity, které ta či ona metoda přináší, na scestí, na které může zajít. Jak blízko je skutečná umělá inteligence?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Po patnácti letech od svého vzniku největší výstava herní historie s názvem „Game on“ konečně zavítala i do českých končin. Ve třech patrech o celkové rozloze zhruba 2000 metrů čtverečních se nachází 150 strojů času, které vás vezmou na výlet do dávné i nedávné křemíkové minulosti. Dlouho neotálejte, končí už 30. prosince. Jste připraveni vyrazit?
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
Technologie se povětšinou pohybuje v přískocích. Kdysi dávno musel mít smartphone alfanumerickou klávesnici – buď výklopnou anebo výsuvnou. Pak se jí zbavil. Stejným směrem zamířily vyměnitelné baterie, rozšiřující paměťové karty a jack pro připojení drátových sluchátek. Co bude další na řadě a kam to celé směřuje?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Před polovinou 70. let minulého století byla firma Atari zavedenou společností. Každý, kdo se zajímal o videoherní automaty, ať už hráči či majitelé heren, o ní věděli. Pravda, nebyla už na trhu sama, měla i konkurenci, leč její automaty patřily k těm nejlepším. Neustále překračovala mety, neustále byla o krok dál. Ale v Atari chtěli ještě víc.
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
Co si vzpomenu, tak už od devadesátých let se podzim rok co rok nesl ve znamení parádních herních událostí. A ani letos tomu nebude jinak. Přinášíme vám přehled nejočekávanějších připravovaných počítačových her napříč všemi možnými žánry, kterými nás herní bohové obdaří v letošní podzimní sezóně.
čtěte dále | autor: Jan Preclík |
 
Možná ještě pamatujete tahanice, které vedly k odstoupení Billa Gatese. Případ United States vs. Microsoft Corp. (1998–2001) hrozil rozdělením Microsoftu hlavně kvůli tak zvané válce browserů, kdy Microsoft zvýhodňoval jak svůj Explorer, ale i Office. Shermanův antitrustový zákon není žádná legrace – a Microsoftu skutečně rozdělení na dvě společnosti.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Špinavé, krysami zamořené město, kde smrt číhá na každém kroku, už zase láká k návštěvě. Jmenuje se Karnaca a svoje stopy tu zanechal i slavný Corvo a jeho dcera. Jedna z nejlepších her minulého roku se rozrostla o samostatně stojící dobrodružství, v němž se ujmete nového hrdiny, respektive hrdinky...
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Pravá nebo levá? Sparta nebo Slávie? Babiš, nebo Kalousek? Však to znáte. Rivalita. Snad všechny oblasti lidského konání na rivalitě stojí. Rivalita je něco, co nám umožňuje se zlepšovat, vidět svoje chyby a snažit se naopak přednostmi překonat konkurenta, soupeře, či přímo nepřítele. Assetto Corsa, nebo Project Cars.
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
Je zvykem štěkat na YouTube kvůli každé hlouposti. Nedávno vypustil PewDiePie do živého streamu slovo „negr“ a zvláště americká média se z toho mohla zbláznit, čímž mi připomněla díl „With Apologies to Jesse Jackson“ ze South Parku. Tento výraz se v černošských filmech se vyskytuje docela často, ale z úst švédského árijce to má asi pikantnější nádech.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 66
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.