Bylo nebylo, o počítačové hry se zajímali jenom hráči. Pak se z toho stal business, potom zároveň milovaný a opovrhovaný kulturní fenomén.A obor, který studují vývojáři. Pak se začala studovat jejich historie, protože u každého dlouhou dobu existujícího fenoménu se studuje historie. No – a dnes je to regulérní věda! A kdyby jen jedna!
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Základním prvkem magie je mantra, neustále opakovaná fráze, která slouží k tomu, aby vedla k požadovanému magickému účinku. Překvapivě to samé se používá i v marketingu a v politickém marketingu. Rádi posloucháme mantry – a neuvědomujeme si, že často vedou ke zcela opačným výsledkům.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Při čekání ve frontě na České poště jsem si uvědomil, že free to play hry začínají vypadat víc a víc jako ona: Neustále vás zdržují a nabízejí věci, které nechcete, nechápete a nepotřebujete. Jsou výrobci free to play her stejně zoufalí jako naše skomírající instituce?
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Nedávno jsem si posteskl nad stavem VR: Ta technologie mi nepřišla mi mrtvá, ale pozvolna padající do kómatu. Ozval se mi ale Jan Horský z Infinite Production a napsal mi: „Nech mě, ať změním tvůj názor!“ A skutečně, nechal mě celé odpoledne zkoušet VR brýle a aplikace nové generace.
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Po dokonalém remaku druhého dílu série Resident Evil nám Capcom servíruje další příběh skvělé herní série o boji dobra se zlem, ve kterém najdete naprosto vše. Charizmatické hrdiny, jejich sexy parťačky, nahotu, motorky, zbraně, tuny démonů a adrenalin pumpující soundtrack. A to vše s nádechem japonského anime stylu.
čtěte dále | autor : Jan Preclík |
 
Hry v článku jsou staré přes dvě dekády. Ti mladší si pomyslí, proč ty mrtvoly exhumovat, ale kdejaký stařík se zasní a zavzpomíná. Jsou to hry zastaralé, směšně zpracované, bláznivé, ale přesto zábavné. Podíváme se na původní Duke Nukem 3D, Shadow Warrior, Blood a Redneck Rampage uzpůsobené pro moderní monitory a PC.
čtěte dále | autor : Miroslav Ježek |
 
Ve spolupráci se společností Asus jsme pro vás připravili velkou soutěž o telefon se špičkovou výdrží, bezdrátová herní sluchátka, monitor s FreeSync a bleskovou odezvou, dvoupásmový router a herní myš. Stačilo správně odpovědět na pár otázek a pak mít štěstí při slosování. Byly vaše odpovědi správné? A vyhráli jste?
čtěte dále | autor : Redakce PCT |
 
Od oznámení dlouho očekávané RPG uplynulo půl druhého roku. Od kritiků po celém světě však tento tříáčkový titul sklízí nelichotivou kritiku. I my jsme den před vydáním nažhavili linku a hru podrobili důkladnému týdennímu, bezmála padesátihodinovému testu. Co se vám bude na hře líbit, a co naopak ne?
čtěte dále | autor : Jan Preclík |
 
Před deseti lety nastal počátek konce žárovek. Škodily životnímu prostředí, takže se ve velkém začaly nahrazovat ekologickými zářivkami. Jenže zářivky obsahují jedovatou rtuť, která může uniknout. A když máte hodně mrtvých zářivek, máte problém. Takže je nahradíte světelnými zdroji s LED. Jenže když už máte těch mrtvých světel s LED moc...
čtěte dále | autor : Michal Rybka |
 
Nejlépe hodnocená hra Steamu v roce 2018 opustila po pěti letech v říjnu loňského roku Early Access. Co ale na této jednoduše vzhlížející indie hře vidí jak počítačoví hráči, tak běžní kritici? Tajemství úspěchu projektu jediného vývojáře s vámi rozluštíme v dnešním článku o této poutavé, brutálně propracované postapo strategii.
čtěte dále | autor : Jan Preclík |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 80
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.