Hlavní stránka Multimédia
Zrození, vzestup, růst, stagnaci a následující pád zažívá většina firem. U technologických firem je zajímavé to, jak rychle dokážou vyrůst a jak rychle dokážou zmizet. Jen některé vydrží tak dlouho jako IBM anebo HP, většina se naopak prořítí svojí existencí jako kometa, na chvíli všechny oslní – a pak zase zmizí v nenávratnu.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Známé konzole ze zlaté éry útočí vahou Měsíce na naše nostalgické obvody. A jde jim to, proto v článku najdete spoustu vzpomínek a patetického blábolení o těch časech minulých. Přitom se ale dovíte, co znovuoživení těchto konzolí přineslo, v čem se liší a hlavně, jestli je pořád zábava pařit staré, ale osvědčené hity.
čtěte dále | autor: Miroslav Ježek |
 
Když se řeší otázky umělé inteligence, obvykle se zabýváme věcmi jako jak ji udělat, kdy tu bude, co pro nás bude znamenat a jestli to pro nás není ohrožení. Obecná inteligence má ale jeden gigantický problém: Totiž otázku smyslu vlastní existence. Všichni máme problém se smyslem vlastní existence, jenomže u AI je to mnohem horší.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Pokud se naučíte programovat tak, že budete vědět, co děláte, je to zábavné. Jenže dostat se tak daleko může být hodně obtížné. Pomoci mohou různé kurzy, ale vůbec nejoblíbenější pomůckou, která vás naučí základním principům, jsou programovací hry. Budou vás totiž učit formou zábavy. Vrhněte se na sebezdokonalování!
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Historie zná mnoho herních konzolí a jejich soubojů. Můžeme být fanoušky Playstation, nebo XBoxu, ale na začátku celé éry konzolí existovala jedna, která se stala přímo jejich symbolem. Ne, nebyla první, ale byla jednoznačně nejslavnější a vyráběla se po 14 let. Minimálně svou neuvěřitelnou životností může směle konkurovat svým nástupcům.
čtěte dále | autor: Pavel Tronner |
 
Bůh je mi svědkem, že nejsem fanouškem Fatty Pillowa a už vůbec ne dopadu jeho sprostohumoru na mládež. Vulgaritu nepovažuji za vtipnou a vždy jsem ji považoval hlavně za nástroj, jak se prorvat dopředu mezi podobnými tvůrci na YouTube. To, co ale teď dělá sám YouTube, je ale mnohem, mnohem horší.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Během minulého víkendu jsem měl možnost ověřit si jednu zásadní otázku, která trápí lidstvo již od počátku 20. století. Je skutečně profese řidiče autobusu MHD nejnudnější ze všech profesí? A víte co? Já pro vás, čtenáře PC Tuningu tuto odpověď nalezl. A bolelo to.
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
Arkádová závodní hra The Crew 2, stejně jako první díl série, slibuje spoustu zábavy v otevřeném herním světě. Jejím hlavním lákadlem je protentokrát přidání motorek, lodí a letadel. Jak se povedla „ultimátní“ MMO(RPG) závodní hra, která má tento rok ambice stát se vaší nejlepší dovolenou v životě?
čtěte dále | autor: Lucie Jiříková |
 
Kyberpunk nám ukazuje řadu konceptů budoucnosti. Některé vypadají pravděpodobně, jiné spíše nerealizovatelně – a velká část kyberpunkové reality prostě nedává vůbec žádný smysl. Takové společnosti, které nám vykreslují některé dystopické filmy, prostě nemůžou vůbec fungovat.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Závodit lze mnoha prostředky na mnoho způsobů. Řada vývojářů se ubírá více či méně konvenční cestou a nabídnou nějaká auta, nějaký šampionát, třeba i nějaké vylepšování a tu složitější, tu jednodušší jízdní modely. No a pak přijde Wreckfest. Zpočátku to byl trochu nezvyk, ale po chvíli mě tahle hra úplně pohltila. Na odreagování po dlouhém dni je opravdu skvělá.
čtěte dále | autor: Jan "Fucida" Schrenk |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 99
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.