Hlavní stránka Multimédia
Při návštěvě Arcade Her mě zaujala trojice děvčátek, která pobíhala kolem automatů a hledala takové, na kterých mohla ve trojici hrát. Pozorovat je bylo fascinující – na konzoli anebo na PC si totiž obvykle v trojici nezahrajete. V tu chvíli mě napadlo, že je přece jen důležité udržovat podobné muzeum. A to nejde bez nadšení a jisté posedlosti.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Recenze herní židle tu nebyla poměrně dlouho, asi tak dvě nebo tři století. Firma SPC Gear zásobuje hráče různými vynálezy a jedním z mnoha je židle pro všechny, kteří tráví u PC mládí, stáří, nebo vlasntě i celý život. Ach, jak krásně prožitý čas. Škoda, že někdy je nutno oblíbenou hru vypnout a podívat se i do světa živých.
čtěte dále | autor: Miroslav Ježek |
 
Minulý týden YouTube publikoval video o nutnosti nastavit videa tak, aby odpovídala americké legislativě COPPA. Ta zavádí povinnost tvůrců označovat videa tak, aby bylo jasné, zda jsou určena pro děti anebo ne. Vysvětlení toho, proč se to musí dělat, bylo ze strany YouTube poněkud zavádějící. A důsledky pro tvůrce jsou horší, než to vypadá.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Stará PC mizí beze stopy! Je to velký paradox, ale právě rozšířenost PC do značné míry způsobí, že se většina PC historie definitivně ztratí – a to je problém. Když jsem začal budovat sbírku historických počítačů, zcela vědomě jsem z ní vynechal PC. Důvod byl prostý – bylo jich příliš mnoho a byly to jednoduše moc velké a moc těžké stroje.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
S GeForce GTX 1660 Super Nvidia uvedla i nové ovladače a GeForce Experience s podporou filtrů pro populární open source injektor ReShade, které upravují obraz ve hrách. Podíváme se na ně i na filtr nabízející doplnění „ray tracingu“ do her bez jeho podpory, o kterém jste mohli slyšet před pár dny v souvislosti s Red Dead Redemption 2.
čtěte dále | autor: Adam Vágner |
 
O tom, že autorské právo je dobrý sluha, ale špatný pán, píšu opakovaně. Psal jsem i o tom, jak se využívá ve své útočné, weaponizované podobě, kdy neslouží k ochraně, ale jako zbraň. Pokud ale můžeme věřit Vulture, tak se Disney rozhodl upgradovat autorské právo doslova na strategickou zbraň.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Pojem augmented reality (rozšířená realita) se používá většinou jenom ve velmi úzkém slova smyslu: U AR brýlí jako jsou Microsoft Hololens, které směšují virtuálno a realitu. Ve skutečnosti se realita a virtuálno mísí na síti už hodně dlouho – a to někdy s fascinujícími, jindy s děsivými výsledky.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Na trh nyní přichází nová verze setu HTC Vive Cosmos. Přináší mnohá vylepšení – ovladače dostaly další ovládací prvky, HMD už nepotřebuje majáky pro snímání polohy, má lepší LCD. A má se stát dostupnější vstupenkou pro VR na PC. Já ale cítím, že zájem razantně upadá. Má vůbec VR na PC ještě budoucnost?
čtěte dále | autor: Z. Obermaier |
 
Všichni ta rčení známe: Cesta do pekla je lemována dobrými úmysly a katastrofa je většinou sekvence naprosto rozumných rozhodnutí. Platí to i při vývoji hardwaru, kde se několikrát staly katastrofy, které dnes jen těžko pochopíme.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Ve dnech 4. 10. až 6. 10. se odehrál v pražské Paralelní Polis další ročník hackerského kongresu #HCPP19 s podtitulem Opt-out. Jak ale vystoupit z nevyžádaných služeb, které musíme poskytovat státu a stát je vnucuje nám?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 109
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.