Hlavní stránka Multimédia
Indický pojem májá označuje iluzi, do které člověk upadá a která mu zastírá pravou podstatu věcí. Počítače nám dnes realitu nahrazují – a to nemluvím o sociálních bublinách anebo hrách, ale o tom, že nám digitálně dopočítávají obraz i zvuk. Doslova vidíme a posloucháme to, co není!
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Když pominu problém dostupnosti, mnozí hráči jistě řeší fundamentální otázku: koupit PlayStation PS5 s kontroverzním designem, nebo raději Xbox Series X? Dnes si ukážeme PS5 a srovnáme obě nové konzole po stránce výkonu, výbavy a funkcí. Rozhodnutí kterou, už musíte dořešit vy.
čtěte dále | autor: Z. Obermaier |
 
Když se odborníci z oblasti humanitních studií vyjadřují k vlivu počítačů na lidskou populaci, obvykle slyšíme jenom nářek, pláč a stížnosti. Od Digitální demence Manfreda Spitzera přes obviňování her z podpory agresivity až po digitální kastraci. Je opravdu vývoj tak negativní – anebo je to jenom změna?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Jako každý rok vám nabízíme přehled nejzajímavějších událostí a hardwarových novinek v roce 2020. Už potřetí v řadě je skokanem roku AMD. Výkonem procesorů předehnalo Intel a u grafických karet dostihlo Nvidii. Svět zasáhl COVID-19 a nedostatek všeho možného. Bitcoin dosáhl rekordní ceny.
čtěte dále | autor: Z. Obermaier |
 
Brutální nároky Cyberpunku desklasovaly starší konzole a také na PC může většina hráčů na hraní na maximálních detailech zapomenout. Podíváme se na dvě technologie, o nichž se u Cyberpunku mluví nejvíc – na ray tracing a hlavně na DLSS, bez nějž by se Cyberpunk na vysokých detailech ve 4K na současných grafikách nedal hrát.
čtěte dále | autor: Adam Vágner |
 
Na Cyberpunk 2077 jsme čekali osm let, přesto ho jen pár dní po uvedení Sony stáhlo ze svého PlayStoru. Na starších konzolích ale hra vypadá ještě hůř, než jsme čekali. Od Sony je to opravdu drastický krok – ale je to vůbec chyba vývojářů? Proč byl nedotažený produkt na Store vůbec připuštěn? Kdo za to může?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Rok 2020 se blíží ke svému konci a Dell během něj stihl představit řadu novinek. Nechyběla ani zásoba počítačových periferií, které potěší jak vášnivé hráče, tak nadšence do IT. S nimi zajisté zabodujete pod vánočním stromečkem.
čtěte dále | autor: PR článek |
 
Konzole nejsou, grafiky nejsou. Nic není. Proč nemůžeme mít pěkné a výhodné věci? Je to jen problém výrobců, že podcenili poptávku a zanedbali přípravu na uvedení nové generace produktů? Ne, ukazuje se, že za spoustu nedostupnosti mohou překupníci, novodobí veksláci, kteří jedou až v průmyslovém rozsahu.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Bylo nebylo, YouTube byl nejlepším místem pro amatéry, kteří získávali body na dětech a na kontroverzi. To nám stále zůstalo, blbostí se nezbavíme, ale v mezičase nám přibyly kanály nabízejí opravdu dospělý obsah – techniku, historii, vojenství, vědu a další.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Testujeme obě nové konzole, Xbox je na řadě jako první. Po třech letech Microsoft uvedl nejvýkonnější herní konzoli v historii. Nabízí APU od AMD, vysoký výkon, ray tracing a hraní v rozlišení až 4K (8K) při 120 fps. Navíc má zcela tiché chlazení a bleskově rychlým disk. Má ale i své mouchy. 
čtěte dále | autor: Z. Obermaier |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 113
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.