Technologie Nvidia DLSS míří do dalšího enginu. Dostupná bude v Unity
autor: Mirek Kočí , publikováno 14.4.2021

Akce GTC 2021 přinesla tento týden řadu novinek v oblasti grafických karet a jednou z nich je rozšíření funkce DLSS do známého herního enginu Unity. Nvidia DLSS bude brzy možné dodat do Unity jen na pár kliknutí. Nativní podpora má dorazit v průběhu letošního roku pro High Definition Render Pipeline (HDRP) ve verzi Unity 2021.2.

Na GTC 2021 došlo vývojáři z Light Brick Studio k demonstraci toho, jak mohou hry v Unity vypadat s ray tracingem v reálném čase a DLSS zároveň. Záznam jejich přednášky je dostupný zde. K dispozici je také rozhovor s Mathieu Mullerem, produktovým manažerem v Nvidii.

DLSS využívá pokročilou AI k vytvoření obrazu srovnatelného s originálem při nutnosti renderovat jen zlomek pixelů, čímž dává hráči výkon navíc. V Unity díky tomu budou moci vývojáři vytvářet realisticky vypadající světy s ray tracovanými světelnými efekty při zachování dostatečně vysokých hodnot snímků za sekundu.

Unity tak bude následovat Unreal Enginu od společnosti Epic, pro který nedávno Nvidia vydala plugin, jenž umožňuje implementaci DLSS do hry i za méně než den.



Tagy: DLSS  AI  Unity  Unreal Engine  Nvidia  Geforce  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

5 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 2.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.