Hry od českého studia Bohemia Interactive oslovily v roce 2020 14 milionů hráčů
autor: Mirek Kočí , publikováno 13.1.2021

Největší české herní studio Bohemia Interactive loni i přes nepříznivé globální události zaznamenalo velmi úspěšný rok. Dařilo se jak celé společnosti, tak i jejím hlavním titulům (Arma 3, DayZ, Vigor a Ylands).

Hry od českých vývojářů z Bohemia Interactive si v loňském roce užilo 14 milionů aktivních hráčů po celém světě. „Bohemka“ v roce 2020 prodala celkem 5,7 milionů kopií svých her a jejich rozšíření s tržbami přes 1,6 miliardy korun.

Vývojáři pokračovali v průběžném vylepšování svých titulů a s jejich rozšiřováním na nové platformy. Hry Bohemia Interactive si tak hráči mohou užít nejen na PC, ale i na konzolích Xbox, Playstation a Switch a na mobilních platformách Android a iOS.

Studio Bohemia Interactive si s více než 350 lidmi v celkem 6 pobočkách ve 3 zemích světa (ČR, Nizozemsko a Thajsko) upevnilo pozici nejvýznamnějšího tuzemského zaměstnavatele v oboru.

Hry od českého studia Bohemia Interactive oslovily v roce 2020 14 milionů hráčů

Zásadně pokročily také práce na novém engine Enfusion, který se stane srdcem budoucích klíčových her Bohemia Interactive. Ten kromě pokročilé fyzikální simulace nabídne moderní grafický „kabátek“ a rozsáhlou podporu komunitních módů.



Tagy: Bohemia Interactive  Arma 3  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

6 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 3Kč
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.