Nvidia vydává první Creator Ready Drivers
autor: Mirek Kočí , publikováno 21.3.2019

Společnost Nvidia představuje nové Creator Ready ovladače, které by umělcům, tvůrcům a herním vývojářům měly zajistit co největší výkon a spolehlivost při práci v kreativních aplikacích.

Nvidia uvádí, že Creator Ready ovladače budou vycházet společně s aktualizacemi klíčových kreativních aplikací, aby byla zajištěna kompatibilita a výkon pro všechny, kdo ke své tvůrčí práci potřebují počítač.

Nadále budou samozřejmě vycházet i Game Ready ovladače, navázané na vydání herních novinek, případně DLC - na tom se nic nemění. Jak Game Ready, tak Creator Ready ovladače nabídnou Nvidia funkce v jejich úplnosti a potřebnou podporu pro hry i kreativní aplikace. Ale navíc mají nyní tvůrci možnost získat ovladače, které byly vytvořeny a otestovány na míru nejpřísnějším požadavkům jejich práce.

První Creator Ready ovladače (verze 419.67) jsou ode dneška k dispozici ke stažení a optimalizovány pro nejnovější verze aplikací s podporou akcelerace na grafických kartách řady RTX, včetně:

Autodesk Arnold 5.3

Veřejnou betu Arnolda mohou tvůrci hledat na www.arnoldrenderer.com.

Unreal Engine 4.22

Unreal Engine 4.22 s podporou ray-tracingu se zatím nachází v předběžné fázi a finální verze se objeví v následujících týdnech.

Nvidia vydává první Creator Ready Drivers

REDCINE-X PRO 51

V nejnovější veřejné betě REDCINE-X PRO střihači videa najdou dekódování i debayer filtry pro 8K 24 FPS 1

Adobe Photoshop Lightroom CC

Adobe nedávno doplnil Lightroom CC o funkci Enhance Details, která používá strojové učení a umělou inteligenci — natrénované konvoluční neuronové sítě — aby fotografům umožnila bezkonkurenční možnosti obrazové úpravy. S kartami RTX pak tuto úpravu zvládnout až 4x rychleji než s integrovanou grafikou.

Substance Designer od Adobe

Substance Designer nedávno přidal podporu DirectX Ray Tracingu pro tzv. zapečení informací o světle, takže výtvarníci zvládnou renderovat materiál, u kterého to dříve trvalo 14 minut, za pouhých 16 sekund.  



Tagy: Nvidia  Creator Ready  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
21.3.2019 18:54:57   83.208.130.xxx 20
..zrovna to co je v Substance Designeru je to co sem doufal, že bude využití real time ray tracingu.

A počítám, že filmařský průmysl bude taky docela happy.
21.3.2019 19:29:32   192.42.116.xxx 00
No to jo, ale skutečný přelom nastane až sw přejde z většinově zastoupeného OpenGL na Vulkan (příp. DX), to potrvá roky.
21.3.2019 20:25:20   85.248.227.xxx 00
Nepočítám, že se do té doby všichni přeučí věci kompilovat ve videoherních enginech, možné to ale je.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

6 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.