Nové ovladače pro GeForce GeForce RTX přináší ray-tracing do Battlefieldu V
autor: Mirek Kočí , publikováno 14.11.2018

Společnost Nvidia dnešním dnem uvolňuje Game Ready ovladače s podporou ray-traycingu v reálném čase pro očekávanou akční hru Battlefield V a navíc přidává i podporu další her Hitman 2 a Fallout 76.

Napjatě očekávaný Battlefield V, který hráče zavádí na bojiště druhé světové války, sice oficiálně vychází až 20. listopadu, můžete ho však zahrát už nyní. Předplatitelům služby služeb Origin Access a Origin Access Premier byla hra zpřístupněna již 9. listopadu. EA, DICE a Nvidia přitom slibují, že budou i nadále pokračovat v optimalizacích a přinášet další pravidelné aktualizace ovladačů pro grafické karty GeForce.

Jen připomenu, že abyste si ray-tracing v Battlefieldu V užili, musíte vlastnit grafiku série GeForce RTX.

Ovladače GeForce Game Ready 416.94 WHQL stahujte z oficiálních stránek Nvidie.



Tagy: Nvidia  Game Ready  Battlefield V  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
14.11.2018 20:18:20   185.219.167.xxx 533
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.11.2018 20:28:05   185.219.167.xxx 734
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.11.2018 20:51:22   77.236.205.xxx 104
Já vidím jen test 2080ti s RT ve fullHD 32fps min a ve 4K 26fps min. To mi nepřijde jako plynulý obraz, kdejsi našel ty výsledky ty? https://www.google.cz/amp/s/www.pcgamesn.com/nvidia-rtx-ray-tracing-battlefield-5%3famp
14.11.2018 21:04:04   89.31.57.xxx 112
Do toho Jardo, zabásni nám o tom, jaké se ti dostalo podpory. Koukám na to jinak - umíš si představit, že by tomu bylo hůř? Kdo by to kupoval?
14.11.2018 21:55:43   185.219.167.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.11.2018 07:20:16   195.113.180.xxx 10
Citace:
A vůbec jak dopadla ta jeho umělá inteligence u nVidie?


Zdá se, že nedopadla. Pořád meleš kraviny
15.11.2018 08:40:57   185.219.167.xxx 05
Budeme mít školení A víc už nesmím kvůli knowhow nvidie a gdprs zveřejňovat. Můžu zveřejnit, že pojedeme na Teslách .........
15.11.2018 09:10:09   195.113.180.xxx 10
A z toho si jako máme utrhnout límce?
15.11.2018 09:37:14   66.70.174.xxx 10
Zajímá mě oblast, kterou chcete s pomocí AI řešit? Administrativu? Průmyslový, produktový návrh?
15.11.2018 10:27:25   185.219.167.xxx 02
To máš těžký když byrokracie a administrativa je moje polovina práce, takže ano na byrokaricii a administrativu, druhá polovina práce je odborná činnost, kterou zatím nejspíš UI nedokáže navrhnout, protože se jedná o práci v terénu a spočívá i v komunikaci s lidmi.
15.11.2018 11:14:35   213.226.209.xxx 60
koukam ze ty tve fantasmagorie jsi povysil na vyssi level
15.11.2018 12:19:51   93.219.157.xxx 00
Praca v terene na Teslach - to by mohol byt job sofera v tych Google pidiautach, co na nich testuju autonomne riadenie. To by mohlo Crhovej odbornosti zodpovedat. ;-)
15.11.2018 12:59:03   213.211.33.xxx 04
vy jste dementi.
15.11.2018 13:22:23   91.219.236.xxx 00
A byrokracii chceš s pomocí AI řešit jak? Pokusy ji vytrolit?
15.11.2018 14:17:59   213.211.33.xxx 11
Když bych ti řekl cokoliv z toho principu, tak bych ti prozradil celek a protože jde o konkurenční boj tak říct nemohu. Mohu ti nastínit, že dejme tomu pro objednání nějaké lidské činnosti a materiálů k této činnosti je potřeba ke každé zakázce přiřadit dané úkoly, které jsou ve formě položek. Tyto seznamy položek se k dané zakázce mění a nejsou tak pokaždé stejné. Dosavadní činnost je taková že sestavováním těchto položek strávím podstatnou část zhotovení zakázky klidně i týden. Ano je otrocká práce kdy počítač vlastně nic nepočítá a já jak debil manuálně vyplňuji položky. A je to spíš jen psací stroj než počítač. Počítač to počítá na konci mého zadávání.
Je to asi tak náročné, že umělá inteligence by měla to co dělám já týden asi během deseti minut.
14.11.2018 21:38:43   49.255.15.xxx 224
Guru3D ma prve benchamrky.

2080Ti s 9900K
1080p - 58FPS
1440p - 42FPS
4k - 22FPS

No nekup to za 1400 euro....

https://www.guru3d.com/index.php?ct=news&action=file&id=30119
14.11.2018 21:58:23   185.219.167.xxx 422
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
14.11.2018 22:02:18   89.24.54.xxx 234
No podle těch výsledků je to celkem mizérie. Cena za odlesky (to je na novou tabulku).
15.11.2018 05:10:44   195.243.189.xxx 142
To jako vážně? Prosímtě opravdu se 3x podívej, jakej rozdíl tam je mezi RT on a RT off... vždyť to jsou uplně zanedbatelné věci... a ten masivní propad FPS to absolutně nemá šanci obhájit.

Nezlob se na mě, ale tohle snad musíš vidět a uznat i ty. To RT je naprosto nepoužitelné.
15.11.2018 08:43:36   185.219.167.xxx 211
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.11.2018 09:06:51   178.255.168.xxx 41
Kdo je u Vás děcko nebo fracek? Snad se můžete vyjádřit k tématu bez výlevů ponižujících Vaše IQ (nebo to byl IQ drop?). K věci. RTX je zajímavá technologie, ale hru derealizuje ještě víc než se to povedlo DICE. Jít kolem skla a muset vidět svou neviditelnost, křišťálové odrazy z kaluží ve městě? Jeďte se podívat do Prahy, jak vypadá kaluž a to není válka. Odrazy v podlaze lepší jak v kdejakém zrcadle po 30 letech. Když něco dělat, tak směrem k realičnosti a ne Walt Disney efekt.
15.11.2018 09:48:11   176.10.99.xxx 11
Na druhou stranu si představ, že efekt (jakkoli bez debat přepálený už kvůli reklamě) dodává nový rozměr gameplayi (uvidíš nepřítele v odraze).
15.11.2018 10:29:37   185.219.167.xxx 05
xcute teď jsi to rozsekl. Nemám dál co psát, kdo nevidí přínos v RT tak se nezaslouží nic jiného než ponižující výlev o velikosti IQ.
15.11.2018 11:16:26   213.226.209.xxx 10
ale mi nam true RT nevadi to spatne chapes ale sporna je implementace hybridniho RT od NV a nasledne i cenovka a podradny vykon ve hrach danych karet
15.11.2018 11:23:18   198.98.54.xxx 02
Pokud o RTX uvažuješ jako o ryze herní kartě, pak ji cena diskvalifikuje z tvého výběru - a to je v pořádku, nejsi zákazník, kterého má Nvidia s řadou RTX v hledáčku. V hledáčku má s řadou RTX lidi, kteří hledají kartu pro obecné použití.
15.11.2018 11:59:04   213.226.209.xxx 10
a jake je to obecne pouziti a koho ma tedy presne NV v hledacku ?
15.11.2018 12:14:52   185.220.100.xxx 01
No právě ty, kteří docení výpočetní schopnosti karty, mj např. při transkódování, raytracingu šíře. Pak třeba i NVLink - Nvidia evidentně neplánuje náklady a kapacitou výroby vyrábět ryze konzumní gpu.
15.11.2018 12:27:52   213.226.209.xxx 11
ale mi se bavime o geforce rade ne o nejvyssich modelech Quader
15.11.2018 12:45:44   91.250.241.xxx 11
Quadro máš pravděpodobně v práci a v domácím použití pro tebe ztrácí jistou část významu. Ryze herní grafika pak ve světle nové řady, může takovému člověku přestat dávat smysl, - jak poznamenává Crha, je to rovněž otázkou celkového obratu, zpracovaného objemu.
15.11.2018 11:28:00   185.219.167.xxx 04
Chyba není ve výdajích, ale v příjmech!
15.11.2018 09:29:26   195.113.180.xxx 40
Nikdo netvrdí, že realtime ray tracing není zlomový. Je dobře, že někdo ten krok udělal. O RT se mluví, pracuje se na něm atd. To je v pořádku.

Problém je v tom, že propad výkonu je veliký, více jak o polovinu. A navíc když porovnáš scénu s RT a bez, tak je to zanedbatelné. Hlavně v mulťáku, kdy fakt nesleduješ pár odlesků, protože máš úplně jiné starosti.

Suma sumárum:
RT ti dnes sežere více jak polovinu výkonu a navíc bez wow efektu. Prostě z obrazu si na prdel neposadí, z propadu výkonu už ano.
A to se bavíme o RTX 2080Ti (tedy kartě na 30tis+ kde slušně hratelné je to jen při FullHD.
Jako technologie fajn, ale chce to čas. Karty musí být minimálně dvakrát výkonější (spíše vícekrát), aby RT zvládali při dnešních požadavcích na rozlišení a fps.

Víš, když někdo chce 120fps+ ve 1440p, tak si RTX kartu koupí, ale určitě ne kvůli realtime ray tracingu.
15.11.2018 10:15:56   144.217.80.xxx 13
Myslím, že nemáš pravdu. Ber v potaz kolik her skutečně počítá a náležitě škáluje (GUI, HUD) s rozlišením, imo ještě stále narazíš na kusy, které s tím budou mít problém. Navíc 4K panel nebude mít s korektním zobrazením náležitě dovyhlazeného 1080p problém. 4K ještě stále není mezi hráči etablováno natolik, aby tě neměla zajímat spíše podání v 1440p. Propad výkonu o kterém je řeč je bezesporu masivní, ale pořád je možno v 1440p s 2080Ti hrát o 60fps v průměru - a říkej si co chceš, je to právě tak akorát, abychom mohli říci, že je na čase ostrý start rtrt.
15.11.2018 10:32:05   185.219.167.xxx 02
Xcute, zde musím znovu vyjádřit HLUBOKOU poklonu, že dál obhajuješ svůj zlatý řád Crhy guru IT:
https://jcrha.rajce.idnes.cz/Crhuv_rad/#Xcute.jpg
15.11.2018 11:13:52   195.113.180.xxx 30
Tak jednak o 4K jsem vůbec nemluvil a druhak 2080Ti těch 60fps ve 1440p dá až když stáhneš něco z kvality zobrazení.
Ale když někdo chce 1440p se 120fps+ (a že docela dost lidí do takových panelů jde), tak je to prostě nepoužitelný.
Navíc i kvalita samotného RT není ideální (v BF V), ale je to v plenkách, takže to nemá smysl řešit.

Prostě kolik lidí si koupí kartu za 30tis+ aby hrálo na 60fps s efektama, které při hraní skoro nepostřehneš?

RT je budoucnost, ale chybí výkon karet.
15.11.2018 11:18:39   197.231.221.xxx 13
Tady se rozejdeme, výkon nechybí - respektivě chyběl by vždy stejně, nebo dost možná ještě více, kdyby došlo k dalším odkladům nástupu rt.
15.11.2018 11:55:49   213.226.209.xxx 20
takze "par" efektu ktere se vizualne moc nelizi a sezerou znacnou cast plochy kremiku propeji celkovemu vykonu vice ?

osobne mi pripada vetsi posun k fotorealisticke grafice kdyz se zlepsi rozliseni, komplexita modelu a zvysi kvalita textur ...ale nekdo radeji horsi grafiku s o trochu realnejsimi odlesky a hrou svetel
15.11.2018 12:36:51   185.107.94.xxx 00
Tady máš recht - ty karty mají malou paměť a pro textury a komplexitu modelu to znamená spíše krok zpět. Jenže nasvícení je alfou i omegou celkového vyznění, atmosféry. Musíš posoudit sám nakolik bude zážitek, nebo imerze, z virtuální reality pro tebe subjektivně větší, když uvidíš v zrcátku vystrčeného ze zákopu, to co máš, nebo uvidíš krásnou texturu, toho co je a bude pod kytkama - kterou ovšem v určité fázi vzhledem k nákladům někdo už dávno nenafotí a nenakreslí, ale nechá interpolovat z dostupných dat
15.11.2018 13:41:34   213.226.209.xxx 11
z toho vychazi jediny zaver ze nejvetsi prinos to bude mit pro indie hry kterym to dost pomuze AAA velkorozpoctove tituly budou nejspise trpet
... takze bez RT v zrcatku neuvidim to co je potrebne tak to potom ano

ano cim mene "hran" cim vyssi rozliseni textur a lepsi modely tim to vypada lepe kdyz to nekdo nedotahne do konce tak to RT stejne nezachrani
15.11.2018 13:56:48   199.249.223.xxx 11
Nechceš, nebo nemůžeš pochopit, že bez denoisingu, upsaclingu, interpolace možná obecněji, se prostě neobejdeš? A že na to čeká celý zábavní průmysl? Když budeš chtít do scény naklíčovat model bez patřičného nasvícení, bude trčet jakkoli bude vyhlazený, nebo bude mít vysoké rozlišení. Budou se standardně realtime fabulovat počínaje texturami, přes modely až po kompletně celé mezisnímky (viz tv).
Ale s tím vším jde nasazení realtime raytracingu ruku v ruce. Augmentovaná realita, virtuální realita, se stane přirozenější a ano, tím i interaktivnější!
15.11.2018 14:04:06   199.249.223.xxx 01
Vysokorozpočtový zábavní průmysl celé mejdlo přeci platí, nemyslím, že bys ses byť jen pokusil věc pochopit v celé šířce. Zřejmě se nedokážeš smířit s faktem, že alespoň prozatím nejsi cílovou skupinou (na rovinu, testovací králík).
15.11.2018 14:28:59   65.19.167.xxx 01
Protože na rovinu. Předvedli myslím zatím jen primitivní sadu materiálů, jejich možností. Což odpovídá i někdejšímu nástupu CUDA akcelerovaného raytracingu (dnes mimochodem považovaného za průmyslový standard, VRay, Cycles).
15.11.2018 15:12:46   37.187.129.xxx 01
Víš, to je vcelku nutné zmínit, konkurence se k tomu s ProRenderem přiblížila teprve nedávno, z osobní zkušenosti, i novější prezentace vyvolávají úsměvy a nostalgické vzpomínky ;)
15.11.2018 15:27:02   199.249.230.xxx 01
No a když je řeč o těchto evidentně za stadard přijatých hybridních řešeních. Podpora Microsoftu v DirectX, ve Vulkanu, podpora ve Frostbite, Unity, Unreal Enginu. Něch sa páči ;)
15.11.2018 21:19:16   195.176.3.xxx 00
Pochop, že v jakémkoli ohledu hrubou silou upočítat nějakých budoucích 8K 120Hz a škálovat lineárně úložiště a produkční kapacity, celé nedejbože donekonečna, asi nepůjde. S tím raytracingem je to podobné. A plošný plnohodnotný rt prostě vždy bude cílit jinam a vyžadovat jiné prostředky (paměť;)) - rozhodně se nebude počítat s realtime výstupem, spíše bude pomalejší, zohledňující přesnost výpočtu, která ovšem pro konzumenta za jistou hranicí (minimálně vzhledem k přiměřenosti objemu dat, nákladů) přestane dávat smysl.
Konkurence bude mít vlastní implementaci raytracingu na podobné úrovni (výkon, efektivita) možná za tři roky a bude dýchavičně dobíhat jako už v historii nejméně jednou.
15.11.2018 21:32:45   51.15.43.xxx 01
Argument, že nejde o plnohodnotný rt je asi jako argument, že jako koncový konzument postrádáš na trhu raw UHD video.
15.11.2018 10:21:59   213.226.209.xxx 31
hybrdidni RT s tim jak ho predvedla NV (nevykonny a formou monolitu je slepa ulicka)
podivejme se na to kolik kremiku sezerou specialni ASIC jadra a je nam jasne ze ani prechod na 7nm moc nepomuze (navic se 7nm bude u velkych monolitu jeste horsi vyteznost nez na 14/12nm )

co z toho vyplyva ze RT bude potrebovat velke MCM cipy = jeste vyssi cena dejme tomu 30k za GPU bez RT a dalsich 30k za pouzitelnou RT akceleraci ve 4k a to bude stale orezane hybridni reseni (a spotreba tak 500W+)

ale NV nejspis vymysli nejakou optimalizaci aby se mohli jeste vice odklonit od realneho ray tracingu a vypadalo to podobne
15.11.2018 10:31:49   185.193.125.xxx 23
A můžeš mi říci k čemu konzumentovi bude plošný fyzikálně korektní rendering? Vždy přeci musíš zvážit náklady - hybridní zpracování je jediná nevyhnutelná cesta, mj. protože nikdy nebudeš mít dostatek výkonu vzhledem k tomu jak rostou obnovovací frekvence a rozlišení. Do věci bude promlouvat AI, denoising, upscaling. Označit výstup za vylhaný můžeš, ale vzhledem k cílení na spotřebitele a náročnosti plohodnotného rt tě čeká pouze výsměch.
15.11.2018 10:42:57   192.42.116.xxx 33
Za slepou uličku a vylhaný výsledek lze imo označit pouze lpění na rasterizaci.
15.11.2018 11:33:40   213.226.209.xxx 42
na koho reagujes ? asi ne za pravdu lze ocekavat vysmech kam ta doba speje

jen tvrdim ze to co ted prinesla NV je slepa ulicka jako tech demo dobre ale tim to taky konci

btw ani RT neni fyzikalne korektni rendering ;)
15.11.2018 11:44:17   78.109.23.xxx 23
Nemyslím si, že by šlo o tech demo. Bude s tím souviset, jak předcházím, prudký rozvoj technologií interpolace - které si za podmínku bude klást už samotné navyšování rozlišení a frekvencí panelů (mj kvůli objemu, že).
No rt sice nemusí být dokonalý, ale dosáhneš snadněji a intuitivněji předpokládaných výsledků, samozřejmě s sebou nese své potíže každá implementace.
15.11.2018 12:33:22   213.226.209.xxx 22
to je jak nazev filmu
The Interpolation Strikes Back !

"intuitivněji předpokládaných výsledků"

ano i psi kulky s budou lesknout jak zrcadlo !!!
15.11.2018 13:03:19   213.211.33.xxx 05
blackboxi, znovu tě žádám o přehodnocení svého stanoviska, protože jinak ti budu muset udělit zlatou důtku z Crhova zlatého řádu. Píšeš tady nesmysly jak nějakej malej fagan.
15.11.2018 13:45:30   213.226.209.xxx 10
lepsi byt fakanem nez gerontofilni smazkou jako jsi ty

ale dam ti sanci kdyz ti ji nedali v lecebne ale to musis byt konkretnejsi aby se k tomu dalo nejak vyjadrit
15.11.2018 07:02:44   84.245.120.xxx 112
O tom je tu už par mesiacov debata, či to odleskove vylepšenie stoji za brutalnu stratu vykonu. Hrači by radšej vylepšenia ako DX12 bez strat vykonu.
Ak to vyvojari dokažu urobiť tak aby boli odlesky pri pôvodnom vykone bude to fajn, ale zatial to tak nieje.
15.11.2018 08:47:00   185.219.167.xxx 211
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
15.11.2018 09:41:14   195.113.180.xxx 21
Máš pravdu. RT zruší všechny tyhle AA, filtry apod. ale až na to budou mít karty výkon. A to pár let potrvá. Takže většinu z nás to nechává v klidu.
Řeší se akorát to, že NV vydala drahé karty s obrovskými kecy kolem RT, ale to je víceméně nepoužitelné.

Citace:
to je stejný jak s elektrickými auty, je to hotová věc a nafta a benzín se přestane vyrábět


Ano, jednou ano. Jednou totiž ta ropa dojde. A věř, že do té doby elektro nepřebije spalovací motory.

Víš bobku, spalovací motor byl zastaralý už před desítkama let. Elektro tu jezdilo za první republiky, byl vyvinut vodíkový článek, jezdí se na plyn atd. Alternativy jsou...a dlouho. Proč myslíš že se neprosadili?

Dneska tedy Crha guru IT perlí jako sviňa. Ne jako prasa, ale jako sviňa.
15.11.2018 11:00:39   185.219.167.xxx 02
PROBUĎ SE! BUDÍČEK!!!! CRRRRRRRR!!!!!
V Německu je schváleno zastavení výroby naftových motorů. VW se probudil a honem lepí elektrické auto za půl míče, protože zjistil že Tesla chce psotavit v Evropě továrnu na elektrický auta. USA chce do evropy nalít gigatuny dollarů na zajištění energie, proč asi. A ty mi tady budeš vykládat, že to příjde za několik let. Vzapamtuj se, když by ropa skokově došla nastal by kolaps. Elektromobilitu musíš vytvářet několik desetiletí dopředu, než postavíš infrastrukturu a všechno okolo. než vyměníš vozovej park, bude to tvrat minimálně 14 let, proto EU mluví o roku 2035 jako o bezfosiní dopravě. Je naivní si myslet, že dojde ropa, cvak a sedneš do elektrického auta. To je kravina.

Proč se neprosadilo auto za první republiky? Protože elektřina nebyla kde skladovat, tenkrát ty baterie vážili desetkrát tolik a měli malou kapacitu, a nabíjeli se celé dny. Dnešní baterie jsou na tom absolutně jinak, lehčí a s obrovskou kapacitou nabitý za pár minut.
Samsung má hotový vývoj grafenových baterií a začali pracovat na výrobě těchto baterií, které oproti lithionovým mají o 40% větší kapacitu. Strkat hlavu do písku můžeš ty malej čecháček, ten svět kolem tebe letí né jak rychlík, ale jako maglev 550kmh a ty jen stojíš, čumíš a kroutíš hlavou že né.

A to stejný je i s RT technologií, někdo ten krok udělat první musel. Udělala ho nvidia a věnovala dost velikou část křemíku na to aby to fungovalo. A ty řekneš, že pro to neudělali nic. Pořád meleš o výkonu, ale nikdo nemá zkušenosti s tím jaké výkony budou potřeba, jak se to bude projevovat a všechny další aspekty a informace. jediná možnost je začít a vyhodnotit. Třeba se dostaneme k tomu že naopak bude ještě výkon grafáren klesat protože se jim značně odlehčí od složitých a těžkých filtrů a část čipu zabývající se vykreslováním se ještě zmenší a tím dostanou prostor pro zvětšení obvodů pro raytracing a tím ke zrychlení na tebou požadovaných 144FPS. Nezapomeň že teď byla nejvhodnější doba, protože vyrábět kartu která zvládne v 1080p 288FPS tak aby ve 4K zvládla 144FPS by byla prasárna. K ničemu. Lepší teď začít s RT technologií a odlehčit čipu. Jakmile nVidia najde ten správnej podíl rastirizace/raytracingu tak se dostanou zpět na 144FPS-Hz s RT ve 4K, protože prostě vyhlazovat 4K filtrama by sežralo tolik křemíku, že by na RT nikdy nezbylo místo. Musel by tam být další čip, dalším čipem by vzrostla spotřeba atd...
15.11.2018 11:13:17   178.17.1.xxx 20
Auta na baterie eje ekonický a ekologický nesmysl a bez fašistické EU by neměla v Evropě šanci.
15.11.2018 11:30:43   185.219.167.xxx 02
JASNĚ, NAFTA TU BUDE NAVĚKY VĚKŮ...
15.11.2018 11:50:06   213.226.209.xxx 20
to urcite ne ale soucasny koncept je katastrofalni, neekologicky a hodne nakladny na budovani, udrzbu i provoz ! az budes mit pravidelne blackouty tak se nediv podekuj provozu EV ...

nejrozumenjsi cast predvedl opet Musk se svym Battery-swap ale to se bohuzel nejspis masove nerozsiri ...a musel by to byt univerzalni standard spolecny pro vsechny automobilky a EV !

proto je hodne velky pruser ze se tlaci na silu a dotuje kralovsky se ze stanich penez ! tzv. sebereme vsem a prerozdelime tem co si mohou dovolit draha EV
15.11.2018 13:05:50   213.211.33.xxx 03
žádný takový, jsou hotové bateriové elektrárny které mají obrovské zásobníky elektroltu, které protékají mezi anodama a jsou schopné dodávat obrovské výkony. To že ty o tom nic nevíš neznamená že to neexistuje. Čti časopis elektro: http://www.odbornecasopisy.cz/elektro/archiv
15.11.2018 13:47:38   213.226.209.xxx 10
narozdil od tebe jsem z oboru a vim jaka je realita ;) nadhod konkretni udaje a muzeme se bavit dal
15.11.2018 14:21:11   213.211.33.xxx 01
kdybych měl házet konkrétní údaje borče tak nejsi z oboru a víš tak CENZURA. Kdyby jsi byl z oboru tak jen pokýveš hlavou. Schválně kolik deklů od kanálu lze hlídat optickým kabelem a na jakou vzdálenost od zdroje elektrické energie?
15.11.2018 15:06:03   178.17.1.xxx 00
bateriové elektrárny je protimluv tydýte.
15.11.2018 11:42:36   213.226.209.xxx 10
to ze placas je zrejme

cim vyssi nativni rozliseni tim mene "filtru" je potreba

144 fps RT aplikovane na obe oci kdyz je postavicka zady k uzivately
100 fps RT aplikovane na obe oci kdyz je postavicka otocena celem
60 fps kdyz se aplikace RT rozsiri na kaluz
a toho vseho si strasne pri hrani vsimas ;) me spis jde o celkovy dojem a plynulost ....nevim v jakem rozsahu je RT aplikovane ale asi moc ne kdyz i stiny jsou stale ostre rezane jako by to nekdo vystrihl nuzkami
atd.
15.11.2018 12:22:37   195.113.180.xxx 01
Citace:
A ty řekneš, že pro to neudělali nic.


Ty woe...tomu se můžu jen smát

Fakt, dneska bavíš tak na 150%
15.11.2018 10:02:09   178.17.1.xxx 11
Ach jo. RT za to stojí, ale jasně se ukazuje, že nemá naprosto žádnou cenu za RT si zatím připlácet a platit nVidii nehorázné ceny nových grafik.
Kdyby nVidia prostě na trh vrhla nové grafiky za stejné ceny, za jaké před roky uvedla 1070 a 1080 řadum, s tím, že je to první generace RT, tak ji budu tleskat, ale takto?
15.11.2018 11:01:37   185.219.167.xxx 02
Někdo tě nutí
15.11.2018 11:13:54   178.17.1.xxx 22
Jak nutí? CO to zase plácáš?
15.11.2018 11:31:47   185.219.167.xxx 03
Tak píše že nevidí důvd si připlácet, tak a´t si nepřiplácí, koupí si gtx1080 a neotravuje v diskuzi, která ho evidentně nezajímá, protože si nechce připlácet. To máte fakt ze školy a z těch tabeltů tak vymytý mozky že vám ani v tomto případě nefungují?
15.11.2018 12:58:15   195.243.189.xxx 30
Ty jsi normálně největší nVidiot, jakého jsem za posledních pár let viděl v diskuzích. Fakt přemýšlím, jestli jsi opravdu tak vymletej nebo tady jen trolíš

Ty jsi nepochopil, že tady spousta lidí chce rasterizační výkon RTX 2080 Ti, ale nechce si připlácet takovej nesmysl za debilní RT jádra? O to nejspíše šlo autorovi příspěvku, na který reaguješ a ty se tady začneš ohánět nějakou 1080 Ti... prober se a začni trochu přemýšlet.
15.11.2018 13:07:30   213.211.33.xxx 03
Tak ať si koupí gtx1080Ti a má ten obrovskej rastirizační výkon který potřebuje. Seš natvrdlej idiot nebo co?
15.11.2018 13:19:54   195.243.189.xxx 10
Ty seš natvrdlej idiot zřejmě, když nevidíš, o kolik má 2080Ti vyšší rasterizační výkon oproti 1080Ti... co na tom nechápeš? On nechce výkon 1080Ti, která tady je už léta, chce vyšší výkon, ale nepřiplácet za zbytečnosti, kterými RT jádra zatím jsou.
15.11.2018 14:23:41   213.211.33.xxx 00
ZNOVU OPAKUJI POKUD POTŘEBUJE RASTIRIZAČNÍ VÝKON RTX2080TI TAK AŤ SI KOUPÍ GTX1080Ti TŘEBA DVĚ. NEPŘIPLATÍ SI ZA RAYTRACING A BUDE MÍT JEŠTĚ VĚTŠÍ RASTIRIZAČNÍ VÝKON ZA CENU JEDNÉ RTX2080Ti

A ještě jednou španělsky:
REALMENTE REPETIO SI EL RENDIMIENTO DE RASTIER RTX2080TI NECESITA COMPRAR EL GTX1080 ES DOS. NO UTILICE PARA RAYTRACING Y HACERÁ MÁS RENDIMIENTO RASTIRIZACIONAL EN EL PRECIO DE UN RTX2080Ti
15.11.2018 15:08:06   178.17.1.xxx 01
Chápeš to hlupáku, že 2080TI měla stát ktolik, kolik 1080TI, tak jak to bylo téměř vždy? A jediný důvod, čímž se obhajuí nesmyslné ceny 2000 generace je RT?
15.11.2018 10:24:37   213.226.209.xxx 31
jako kdyby pouzili plochu kremiku na neco jineho nez pro RT jadra tak 4k by bylo uz bez kompromisu s lepsimi modely i texturami = viditelnejsi posun v kvalite grafiky
15.11.2018 11:02:03   185.219.167.xxx 17
Blbost.
15.11.2018 11:14:12   178.17.1.xxx 51
Jseš ty.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

11 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 3.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.