Honor v první polovině roku zaznamenal 150% nárůst prodejů
autor: Mirek Kočí , publikováno 18.7.2018

Honor má za sebou úspěšnou první polovinu letošního roku. Hlavním úspěchem byl mezinárodní nárůst prodejů o 150 %, a to bez zahrnutí prodaných telefonů v Číně. Nejnovější vlajkové lodi Honor 10 se za první tři měsíce od uvedení prodalo tři miliony kusů. Sub-brand Huaweie se tak blíží k cíli být do pěti let mezi třemi nejlepšími světovými mobilními značkami.

V květnu letošního roku představila firma svou vlajkovou loď Honor 10 a s ní dvě nové inovace v oblasti smartphonů. Pokročilou technologii umělé inteligence AI 2.0 zabudovanou do duální kamery a design CMF a 3D skleněná záda s nano-optickým povrchem skládajícím se z patnácti vrstev třpytivé barvy. Také díky těmto inovacím se za tři měsíce od uvedení prodaly tři miliony kusů tohoto modelu. Honor 10 se tak stal nejprodávanějším modelem značky. Úspěšné prodeje vlajkové lodi měly pozitivní dopad na celou bilanci prodejů Honoru. Ten zaznamenal 150% celosvětový meziroční nárůst prodaných smartphonů, a to bez zahrnutí prodejů v Číně.

„Velmi nás těší pozitivní vývoj na českém trhu. Například v rámci segmentu smartphonů od 400 do 500 euro jsme zvýšili podíl na 24 %. Pozitivní vývoj pak sledujeme i u dalších segmentů,“ komentuje vývoj na našem trhu Alex Wangxi, business representative Honoru v regionu CEE.

Honor v první polovině roku zaznamenal 150% nárůst prodejů

Budoucí ambice značky v České republice a v rámci globální expanze nejlépe ilustruje právě představená série telefonů pro tzv. „entry segment“. Konkrétně telefony Honor 7S, 7A a 7C. Výrobce do těchto telefonů mimo jiné poprvé umístil tzv. Full View displej.

V Číně zůstává značka Honor i nadále nejlepší e-značkou smartphonů. Dle výzkumu trhu Sino Market Research se od ledna do dubna 2018 na čínském trhu prodalo přes 18 milionů telefonů značky Honor.



Tagy: Honor  Huawei  Honor 10  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

3 čtenáři navrhli autorovi prémii: 1.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.