Ubisoftu se daří, má za sebou rekordní čtvrtletí
autor: Martina Lipertová , publikováno 18.7.2018

Vývojářská společnost Ubisoft uveřejnila výsledky prvního čtvrtletí fiskálního roku 2018/2019. Vyplynulo z nich, že má za sebou rekordní období.

V prvním čtvrtletí tohoto fiskálního roku společnost Ubisoft měla tržby v hodnotě 400 milionů eur a to především díky neustálému růstu digitálních prodejů a prodlužování životnosti her skrze prodeje DLC, sezónních pasů, předplatného a reklamy.

Ubisoftu se daří, má za sebou rekordní čtvrtletí

Generální ředitel Ubisoftu Yves Guillemot uvedl, že první čtvrtletí tohoto fiskálního roku překročilo veškeré očekávání společnosti, a že za skvělé výsledky může především úspěšná digitální transformace.

Tržby z dříve vydaných her v tomto čtvrtletí dosáhly 333 milionů eur. To představuje nárůst o téměř 75% a podílí se na 87,2% z celkových tržeb.

Počítače si z celkových tržeb ukrojily téměř čtvrtinu (24%) a byly překonány pouze prodeji na PlayStationu 4, který si pro sebe uzmul rovných 38%. Xbox One se na tržbách podílel 22%.

Počítače v prodejích her od Ubisoftu předběhly Xbox One už v minulosti. Stalo se tak v první čtvrtině fiskálního roku 2016/17, kdy PC zabralo 26% tržeb, zatímco Xbox One pouze 23%.

K budoucnosti Ubisoftu Yves Guillemot uvedl: „Naše týmy nadále plní naše strategické plány na rozšiřování našich značek. Assassins Creed Odyssey a The Division 2 byly na E3 velmi dobře přijaty, což jen potvrzuje jejich životaschopnost ve vysoce konkurenčním prostředí. Velmi dobře si vedly také nově představené značky jako Skull & Bones, která hráče zaujala inovativními prvky a kombinací námořních bitev a multiplayeru“.

Zdroj: PC Gamer

 



Tagy: ubisoft  tržby  finanční výsledky  The Division 2  Assassin's Creed Odyssey  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
18.7.2018 11:33:41   78.99.100.xxx 62
to je ten paradox, že najviac hejtované značky a najviac vydojené tituly hlásia rekordné tržby. Nielen Ubi s ich Assasínmi, ale aj EA s Fifou či Battlefieldom alebo Activision s CoD. A my, blbí useri to kupujeme, lebo veď 50% discount...
18.7.2018 14:21:32   212.27.208.xxx 20
Mnozstvi hejtru je primo umerne poctu spokojenych hracu, i zlomky procent muzou udelat desitky tisic remcalu.
18.7.2018 15:05:01   37.188.187.xxx 41
Problém je v nátuře člověka. Člověk si raději bude stěžovat než chválit. Dovedete si tu představit osmi vlaknovou diskuzi o tom jak je hra výborná a baví vás ? Já ne.
A o tom to je. Ať na hru nadává sto, tisíc lidí, deset tisíc lidí , kteří zakládají diskuze o tom jak je hra naprd...a ať tito lidi založí petici o změně vedení a tato petice se dostane do PC magazínu s obrovským titulkem TŘINÁCT TISÍC LIDI PODEPSALO PETICI ZA ODSTOUPENÍ ŠÉFA UBISOFTU, tak stejně... stejně tito lidé budou minorita...zlomek těch obrovských mas lidí kteří si hru koupí a nenadavaji na ni, líbí se jim nebo ji ani nedohrají, protože je nebaví,ale stejně se jejich částka počítá.
EA i Ubisoft jsou top světová studia, jejich hry lidí baví a masová produkce AAA titulů je dobrý tah.
To že šla kvalita dolů, to že jsou hry pořád dokola stejné a nudné je tak diskuze pro malé procento lidí.
18.7.2018 15:33:19   78.99.100.xxx 20
Z väčšej časti s týmto názorom súhlasím, ale stále existuje množstvo prípadov ekonomicky úspešných titulov, ktoré sú herné prepadáky. Viď séria Need for Speed, Mafia 3, DayZ a všetky možné nedorobené "pre-alfa" hry. Na druhej strane, taká široká ponuka, aká je v hernom priemysle dnes, nebola ešte nikdy. A práve preto tie štúdia museli nastúpiť na tú klasickú mainstreamovú marketingovú hru (to isté sa stalo s filmom, so všetkými hudobnými subžánrami a koniec koncov je to súčasť pop-kultúry ako takej).

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

4 čtenáři navrhli autorovi prémii: 0.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.