GeForce GTX se stává hlavní platformou pro Battlefield V na PC
autor: Mirek Kočí , publikováno 24.5.2018

Zvolená platforma GeForce GTX pro PC verzi akční hry Battlefield V, respektive vývojářský tým kalifornského výrobce grafických karet Nvidia, pomáhají k vytvoření maximálního herního zážitku.

Inženýři Nvidie spolupracují s vývojáři hry Battlefield V ve společnosti DICE, aby přinesli do hry ty nejlepší možné technologie prostřednictvím herní platformy GeForce GTX. Skrze aplikaci GeForce Experience se hráči dočkají aktuálních ovladačů Game Ready a optimálního herního nastavení. V návaznosti na tyto aspekty pokračuje také usilovná práce vývojářů na integraci dalších technologií a optimalizaci výkonu, která v důsledku přinese nejlepší možný herní zážitek.

Battlefield je jedna z nejpopulárnějších FPS sérií s celkovým počtem 54 milionu hráčů na PC i konzolích. Pátý díl, který byl oficiálně představen včera, se vrací do období 2. světové války a jeho datum vydání je stanoveno na 19. října.



Tagy: GeForce GTX  Battlefield V  DICE  Nvidia  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
24.5.2018 11:15:13   37.221.252.xxx 1416
Takže zatím co BF1 šlo parádně u obou hlavních výrobců grafických karet, BFV pojede na nVidiích o cca 30% lépe než na AMD. Tak hlavně aby to stálo za to.
24.5.2018 11:56:43   85.248.30.xxx 1612
Kedy sa už s týmito nezmyslami prestane. :-) Ani nevieme čo všetko v hre bude implementované. A to ani nehovorím
o tom, že pokiaľ niekto nechce používať GW features, tak ich jednoducho vypne. A nepíšte tu prosím konšpirácie typu ako že aj keď sa GW features vypnú, tak stále ovplyvňujú hru. No a tých 30% je tiež pekne mimo. To sú také odhady na úrovni Stacha a Belku.
24.5.2018 12:33:02   85.159.110.xxx 610
A to ani nehovorím
o tom, že pokiaľ niekto nechce používať GW features, tak ich jednoducho vypne.

len v prvom rade sa vsetky testy budu robit so zapnutymi features, a potom sa povie, ze nvidia ma chrumkave gpus, lebo idu o x% lepsie s GW ako radeony. to je jedno ze v realnom hrani ich budu aj tak vsetci vypinat, lebo su to zruty vykonu.
24.5.2018 12:38:32   85.248.30.xxx 97
Pokiaľ viem, väčšina webov robí testy bez Gameworks a niektoré ešte pridajú k tomu aj s Gameworks. Okrem toho nie všetky GW features sú nákladné na výkon, niektoré ako TXAA na AMD ani nejdú zapnúť a niektoré ako HBAO+ idú na oboch platformách obdobne. Naozaj sa tu nedeje žiadna polovačka proti AMD.
24.5.2018 12:56:56   85.248.30.xxx 74
BTW v realnom hraní ich nebudú všetci vypínať. Iba časť ludí. Na tom ale nie je nič zlé. Hráš vždy so všetkým na full? Aj s nákladným AA či AO? Pokiaľ niekomu nevadí, že nemá výkon na bežné efekty a v pohode bez nich hrá, tak prečo by mu malo vadiť, že nemá výkon na GW? je zaujímavé, že na vypínanie bežných efektov, na ktoré sme už zvyknutí sa nikto nesťažuje a nevadí mu keď sa s nimi testuje. Akurát u NV je z toho veľký problém.
Ja som v pohode za to, aby sa testy kvôli objektívnosti robili bez GW. Ale očakávam, že budú otestované aj GW efekty ako prídavok k testovaniu, aby sa vedelo, koľko výkonu zoberú a aký majú vplyv. Pretože tváriť sa, že tie efekty neexistujú nie je zrovna dobrý prístup.
24.5.2018 13:44:34   85.159.110.xxx 411
v online hre tie efekty budu vypinat aj ludia s titan volta, pretoze sa hra na najvyssie fps a najnizsi lag

doteraz som hral na high, ale nejak sa mi vyhli nvidia supported hry (posledny rok/dva) - Alien/Prey/Wolf1+2/TotalWAR1+2/Vermintide2/

tie efekty mi pridu ako: predstav si ze si zenich, je svadba a GW je dekoracia(obrusy, kvety, balony) na svadbe. Fakt si ich ziaden zenich(normalny) nevsimne. Dolezita je nevesta
24.5.2018 14:50:31   85.248.30.xxx 73
Citace:
tie efekty mi pridu ako: predstav si ze si zenich, je svadba a GW je dekoracia(obrusy, kvety, balony) na svadbe. Fakt si ich ziaden zenich(normalny) nevsimne. Dolezita je nevesta


Potom prečo je okolo toho taký rozruch? Prečo majú ľudia tendenciu na tie efekty nadávať, keď sú vlastne nepodstatné a nikto ich nevidí? :-) Alebo sa opýtam inak. Hráš vždy na low nastaveniach pretože ťa v podstate grafika hry nezaujíma a zameriavaš sa iba na samotné hranie?
Ja osobne tie efekty vidím. Prinášajú zlepšenie grafickej stránky. Niekde viac, niekde menej. Ale zlepšenie tam je a niekde citeľné. Je to samozrejme na úkor výkonu, ale nikto nikoho nenúti ich používať. Keby neboli od NV, tak drvivá väčšina ludí sa nad nimi ani nepozastaví. Vidím to tak, že to je jediný skutočný problém pre väčšinu z tých čo na to nadávajú.
24.5.2018 17:05:34   176.102.118.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.5.2018 17:46:13   185.216.35.xxx 52
Pokiaľ sa niekto chová tak ako píšeš, tak je to idiot. Grafickou kartou si nie je čo dokazovať. Je to iba hračka. :-)
24.5.2018 17:52:11   176.102.118.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.5.2018 18:02:18   185.216.35.xxx 61
Ja by som to zúžil na DDho a Obra. Títo dvaja si hrajú svoju ligu. Vlko s Crhom akurát trolujú a ostatní sa väčšinou zapájajú hlavne keď si niekto vylieva svoje komplexy z NV. Ale pekne si to zúžil a vynechal takých čo sa zúčastňujú diskusií hlavne na to, aby si ponadávali na NV či Intel. A to ani nehovorím, že si zabudol na Belku. :-)
24.5.2018 17:10:54   185.220.101.xxx 18
Není efekt jako efekt. Správně použité lens-flare, vinětace, blury... Umí vyvolat i dávicí reflex
24.5.2018 17:49:00   185.216.35.xxx 51
To je pravda. U GW sa ale skôr bavíme o AO, shadows, iluminating, fyzike a pod. :-) Kadejaké blury, chromatické aberácie a podobné vypínam aj ja.
25.5.2018 20:58:38   185.107.47.xxx 13
Ani jeden z obou hráčů nemá na trhu nic, co by mě šířkou podpory oslovilo. Nepatřím mezi lidi, kteří si kupují kartu kvůli pětici her s "patřičnými efekty".
26.5.2018 09:14:31   185.216.35.xxx 22
V pohode. Tiež si nekupujem karty kvôli pár efektom. Aj keď potešia a nemusím sa na fórach sťažovať, že si niečo nemôžťem zapnúť (čo by som nerobil aj tak). Svojho času som používal starú GPU na PhysX (nikdy som si nekupoval kvôli tomu novú). Akurát teraz prvý krát rozmýšľam nad tým, že si kúpim GPU kvôli RTX. Predsa len raytracing, aj keď iba v obmedzenej forme, je celkom lákadlo.
26.5.2018 15:52:01   46.165.254.xxx 13
Chceš říct, že podporu nv rtx už ohlásila alespoň desítka producentů u konkrétních her? Už má rtx pevně implementován UE? Haha...
26.5.2018 23:36:54   185.216.35.xxx 20
Ak sa dobre pamätám, tak RTX demo z prostredia Starwars bežalo na UE4. Takže NV svoju vetvu zimplementovanú má. Môžeš si niečo prečítať tu:

https://www.unrealengine.com/en-US/blog/unreal-engine-4-supports-microsoft-s-directx-raytracing-and-nvidia-rtx

Alebo tu:

https://www.tomshardware.com/news/nvidia-rtx-volta-gameworks-raytracing,36686.html

Kde sa píše:

Citace:
RTX supports Microsoft’s new DirectX Raytracing API, so it can be utilized by the Windows OS. Industry leaders including 4A Games, Epic Games, Remedy Entertainment, and Unity each have an RTX technology demonstration on display at GDC, showcasing how real-time ray tracing can look in future games. The new DXR API is said to support the latest game engines, including Unreal Engine 4, Unity 5, and DICE’s Frostbite, and Nvidia claimed we would see games with the new technology hit shelves this year.


Takže MS DXR by mal mať už základnú podporu aj v iných engine-och a teda nejde iba o RTX, ktorý je jeho implementáciou u NV.

Rozmýšlam ale nad tým hlavne kvôli Metro Exodus. Metro hry sú moja srdcovka. A aj tak potrebujem lepšiu GPU ako mám teraz. Kvôli 4K a VR. Ale to si nechám až na budúci rok najskôr.
27.5.2018 08:30:00   51.15.88.xxx 02
Pár technologických dem jaro nedělá. UE ještě raytrace nemá obecně pevně implementován, jde o první pokusy a nástřely. Větší podpory dxr se dočkáme tak možná za tři roky - nijak zvlášť neporoste s ohledy na nutný výkon.

Tím nechci říct, že dxr nevítám, je to bomba, ale spíše pro tvůrce, než pro koncového konzumenta.
28.5.2018 07:44:13   194.213.41.xxx 02
Přesně... tyhle efekty k zblití jsou uplně useless a ve všech Guidech je doporučují vždy vypnout...
24.5.2018 15:01:17   178.255.174.xxx 89
No a já myslím že tohle je docela špatně... a vrhá to stín na DICE. upřednostňovat jednoho výrobce na úkor druhého není dobře. Kdyby DICE chtěla, spolupracovala by i s ostatními výrobci HW aby dosáhli toho kýženého výsledku... a to jsem vlastník GTX 1080...
24.5.2018 15:54:17   85.248.30.xxx 83
Batlefield 4 a 1 boli zasa vytvárané v spolupráci s AMD. To, že je NV hlavný partner (alebo predtým AMD) neznamená, že sa nebude v prípade potreby spolupracovať s AMD či naopak. Paradoxom je, že niekedy idú hry, vytvárané v spolupráci s jednou z týchto firiem, lepšie na kartách tej druhej. Takáto spolupráca väčšinou prináša akurát to, že hra má podporu nejakých špecifických (nielen grafických) features danej firmy (ako napr. GW, Ansel, True audio apod) a tiež, že sa táto firma podieľa aj na marketingu samotnej hry. Nevidím na tom nič zlé.
26.5.2018 19:49:04   217.149.174.xxx 03
Je fakt, že poslední rok, dva je celkem jedno, kdo spolupracuje s vývojářema hry, ale spousta lidí si pamatuje doby před tím, kdy hra pod taktovkou Nvidie znamenala horší výsledky pro AMD, třeba nemožnost vypnout nějaké GW fíčury, a až v dalších patchích se to opravilo, jenže testy na grafiky už byly vydané - s čímž Nvidia samozřejmě počítala.
Ale nechme se překvapit, třeba to pojede dobře na všem, je předčasné dělat závěry.
26.5.2018 23:40:19   185.216.35.xxx 30
Nepamätám sa hru, kde by nebolo možné vypnúť GW features. Môžeš uviesť príklad? Len nie prosím ťa CPU PhysX, ktorý nijak s GPU nesúvisí.
Súhlasím ale s tým, že posudzovať sa to dá iba na základe konkrétnej hry. Implementácia GW sa v hrách líši. Niekto ju má lepšiu, niekto horšiu. Takže sa to nedá predpovedať iba na základe toho, že niekde v minulosti bol problém.
24.5.2018 17:41:55   89.24.59.xxx 83
Kdo tam bude mít nálepku, to je mi fuk, DICE hra bude optimalizovaná dobře. Ovšem ukázka ze hry? To jako vážně? Co to mělo znamenat? Kam se poděla realita. Tohle bude asi nejhorší díl od BF 2142 a je mi fuk, jaká bude grafika.
28.5.2018 12:32:30   37.221.252.xxx 00
A zrovna BF2142 jsem měl nejradši. A s realitou to mělo společného asi tak stejně, jako nový BF-V s WW2.
24.5.2018 18:16:42   94.112.142.xxx 95
Pokud hlavnim problemem BF V bude nizsi vykon na amd, muzeme si vsichni gratulovat, vcetne majitelu amd.

Podle jackfraga je hlavni zmenou enginu fyzika - destrukce budov je konecne simulovana, vcetne pruniku vozidel/tanku, ucinku bomb a granatu, jak na stavby tak na hrace, vcetne trosek, konecne jsou zde penetrovatelne materialy.

Spoluprace s nvidii je tedy nasnade, protoze ma v tomhle asi nejvetsi knowhow ze vsech. Tady nejde o gameworks, tady jde o zakladni otazky jak na to.

Z gameworks urcite uvidime hdr, AO a AA. PhysX ale urcite ne, protoze neobsahuje sitovou vrstvu.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

16 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.