Okraje displeje Pixelu 2 XL nereagují na doteky
autor: Mirek Kočí , publikováno 14.11.2017

Aféra kolem Pixelu 2 XL stále neutichá. Poté, co uživatelé hlásili problémy s vypalováním displeje či podivnými zvuky, které měl na svědomí čip NFC, se vynořil další nedostatek. Displeje u krajů některých kusů údajně nereagují na dotek tak, jak by měly.

Zatímco v předchozích případech ale problémy byly hardwarového rázu, tentokrát by měl vše napravit nadcházející softwarový update, který je ve vývoji. Uvedl to alespoň komunitní manažer Googlu na oficiálním fóru společnosti, kde se zároveň poškozeným majitelům omluvil.

Problémy s displejem však neprovázejí jen nový Pixel 2 XL. Na vadné panely, které po krátkém čase používání vykazují zelený pruh, který nejde za žádnou cenu smazat, si stěžují například majitelé iPhonu X. Ten má přitom představovat to nejlepší, co kdy Apple vyrobil.

Zdroj



Tagy: Pixel 2 XL  Android  Google  
 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
15.11.2017 09:03:34   213.180.34.xxx 51
Další den další Google Pixel 2 problém.
Nějak se nám těm dvěma "gigantům" začíná dařit.
Googlu se rozpadá telefon hardwarově a má takovou drobnost jako snad nejhorší mikrofon na trhu a Apple jde otevřít maskou, sourozenci, matka syn atd.

Je vidět, že se na konec roku 2017 výrobci těchto telefonů pilně připravovali a testovali

Docela jsem zvědav, zda se tyto hlášené problémy promítnou do poměrů prodeje telefonů high end vs. mainstream nebo bude tradičně vše při starém dobrém hypu.
15.11.2017 09:54:32   89.177.51.xxx 51
Holt gigantům došly killer-features, kvůli kterým ovce vysypou $1000 každé dva roky.
Problémy OLED technologie, které se nepodařilo vyřešit ani po 30 letech výzkumu, jsou dobře známé.
16.11.2017 07:39:23   91.220.237.xxx 40
Robim v automobilke a s kazdym novym modelom sumarizujeme problemy stareho modelu pre R&D aby sme sa problemom vyhli na novom modeli. A cuduj sa svete, stare zname problemy vydame stale aj na novych modeloch Do teraz som si ale myslel, ze to tak mame len u nas...
15.11.2017 10:24:30   94.242.92.xxx 50
Pro Google je tohle šlápnutí vedle jen kapka v moři. Sice vykážou ztrátu, když budou vracet peníze zákazníkům nebo problém řešit, ale není to nic, z čeho by šli do kolen. Je ovšem politování hodné, když prémiový výrobek již druhé generace, a u Apple už taky telefony dělají nějaký ten pátek (tzn. už mají zkušenost), má takové ''dětské'' nemoci.

Až se mi zdá, že nový business model je nastaven tak, že výrobky prochází třemi fázemi testů. První fáze je ještě při R&D, další fáze se zkoumá hotový výrobek a poslední fází testování je platící zákazník. A zejména pak třetí fáze je sázka do loterie pro výrobce. Testování čehokoli stojí peníze, tak proč netestovat něco na zákaznících, kteří za to ještě rádi zaplatí? Dívám se Vašim směrem Elone Musku.
15.11.2017 13:09:48   80.188.38.xxx 30
Jo to jste to s tou třetí fází trefil přesně. Viz. Microsoft a jeho Windows 10. Lepší a vyditelnější případ snad neznám.
15.11.2017 10:24:20   80.188.38.xxx 13
To vypadá že tito dva technologičtí leadeři maj našlápnuto přesně tam kam se vlastní blbostí dostal Samsung se svým ohnivým Galaxy .

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

6 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 3Kč
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.