Články od autora Vrtal David

Technika 3D: Pixel shadery i pro běžné uživatele

Úkolem tohoto článku je osvětlit pojem pixel shader i běžným uživatelům, kteří nemají žádné znalosti z oblasti grafických karet. V článku je obsažena sada příkladů doplněná obrázky, která by měla tento pojem dostatečně vysvětlit. P.S. Článek obsahuje i popis několika příkladů.


Bližší seznámení s vertex shadery

Minulý týden jsme vás seznámili s Pixel Shadery. Dnes se podíváme na Vertex shadery, které jsou nástrojem k ovládání objektů a jejich deformací. Dnešní část jsme se snažili udělat trochu více pro laické uživatele. Doufáme, že se vám bude tento článek líbit.


Technika 3D: Úvod do Pixel Shaderů

Připravujeme pro vás seriál článků, který vám poodhalí taje a možnosti mnohokrát skloňovaných pixel a vertex shaderů. Začínáme úvodem do problematiky pixel shaderů - mocného nástroje na výrobu úžasných grafických efektů.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.