Články od autora Radek Friedrich

Obtížnost her včera a dnes, aneb zlaté časy nehratelných opusů

Jedním ze současných populárních trendů ve videoherním rybníčku jsou hry, které nic neodpouštějí, nic vám neusnadňují a svou obtížností hráče až frustrují. Jsou ale opravdu tak těžké, když je srovnáte s tituly, jež jsme běžně hrávali v dávných časech, které mnozí považují za zlatou éru hraní, kdy byly ještě hry originální a zábavné?


Jak jsme si kdysi hráli na hrdiny: nejlepší RPG z dávných časů

Začátek roku je vždy dobrým obdobím pro bilancování minulosti – všude tabulky, nejlepší věci loňského roku, propadáky, překvapení, výhledy na rok letošní atd. Není ale na škodu podívat se trochu víc do minulosti, i proto jsme pro vás připravili seznam dvaceti nezajímavějších RPG z (téměř) dávné minulosti.


Fallout 4: Ubylo RPG, přibylo akce, skvělá atmosféra zůstává

Báječný svět po jaderné apokalypse se poprvé představil v roce 1997. I když se od prvních dílů změnila série k nepoznání, i po téměř dvaceti letech stále nabízí nezapomenutelné dobrodružství zaplněné radiací, mutanty, bojem o holý život i proměnu rozlehlé mrtvé pustiny v ostrůvky prosperující civilizace.

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.