Články od autora Jan Buriánek

GTC skončilo – TEGRA a automobilový průmysl

Poslední den konference GTC je standardně velmi odborný, konkrétní a zůstávají jen ti nejotrlejší zájemci o obor. V zásadě se věnuje detailům knihoven, programátorským fíglům, odborným aplikacím v CUDA výpočtech a samozřejmě zazní i poslední (a nejzajímavější) klíčová řeč. Ta se týkala vývoje aut a výpočtech při návrhu.


GTC 2013 den třetí – aplikace CUDA technologie

Třetí den konference GTC se vlastně vždy točí kolem aplikací GPU výpočtů a průmyslu. Po celý den se ukazují úspěchy dosahované v jednotlivých odvětvích pomocí technologie CUDA. Jednotlivé případové studie přednášené přímo špičkami v oboru jsou rozhodně cennou inspirací a podobná představení jsou více než zajímavá.


GTC 2013 druhý den – keynote a uvedení roadmapy

Druhý den je již tradičně smrští informací a novinek, které si prostě není možné nechat ujít. Nejeden novinář a analytik si přivstane, aby získal exkluzivní místa na klíčové řeči zakladatele nVidie Jen-Hsun Huanga. Zde vždy zazní zásadní sdělení a ukazují se dech beroucí dema. Ano, ani letos to nebylo jinak a klíčová řeč byla více než plodná.


GTC 2013 první den – pomalý rozjezd a ukázky posterů

Stalo se velmi vítanou tradicí, že společnost nVidia každý rok pořádá konferenci GPU Technology Conference (GTC), kde si dají dostaveníčko nejrůznější uživatelé GPU technologie a navíc se na stejném místě oznamují (většinou průlomové) zprávy o budoucím směru v tomto oboru. Přinášíme postřehy z prvního dne přímo z USA.


Nová generace nVidia Quadro s technologií Fermi

Na začátku akcelerované grafiky byl pevně zakotvený algoritmus stínování ploch, v roce 2000 spatřila světlo světa nová generace karet využívající obecné stínovací algoritmy, nyní v roce 2010 vstupujeme do nové epochy tzv. výpočetní počítačové grafiky. Co že to v praxi znamená nejen pro herní, ale zejména filmový a designérský průmysl?

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.