Boost a provozní vlastnosti v Aliens vs Predator

Boost v Aliens vs. Predator

Přepracované jsou i grafy průběhu provozních vlastností. V grafech najdete navíc dva úseky vyznačené oranžovou a modrou barvou. Ty vyznačují úsek ze kterého se počítá průměrná hodota, kterou najdete v grafech vpravo. Oranžový úsek ukazuje hodnoty po spuštění zátěže, modrý po zahřátí karty. Srovnáním těchto hodnot zjistíte, nakolik klesají takty, výkon nebo naopak stoupá spotřeba či teploty GPU po delší zátěži.

Protože rozdíly ve výkonu karty nebývají se zahříváním obvykle výrazné, v následujícím grafu je ještě porovnání prvního a posledního průběhu snímkové frekvence.

 

 

 

Boost a provozní vlastnosti v Bioshock Infinite

Boost a provozní vlastnosti v Bioshock Infinite

 

Boost a provozní vlastnosti v Crysis

Boost a provozní vlastnosti v Crysis

Scénu v Crysis jsem vybíral za účelem dosažení co nejvyšší spotřeby. Reprezentuje na GPU extrémně náročné pasáže ve hrách. Grafiku jím zatěžuji obvykle kolem 15-50 minut, při běžném k něčemu podobnému nedochází, podobně náročnou scéhou obvykle jen proběhnete – i v tomto případě stačí jen šťouchnout do myši a pootočit se a příkon padá dolů. Na rozdíl od syntetických testů je to ale reálná situace z reálné hry, takže se nedá říct, že jde o nereálný test vytvořený účelově jen pro zavaření karty.

T