Hlavní stránka Hardware Procesory, paměti Core i5-8600K s taktem 4,3 GHz (Coffee Lake) v testu
Core i5-8600K s taktem 4,3 GHz (Coffee Lake) v testu
autor: Z. Obermaier , publikováno 5.10.2017
Core i5-8600K s taktem 4,3 GHz (Coffee Lake) v testu

Intel uvádí notně vylepšenou verzi procesorů „Kaby Lake“ s kódovým označením „Coffee Lake“ neboli osmou generaci čipů Core. Oproti předchozí generaci je výkon vyšší díky dvěma jádrům navíc a vysokým frekvencím. Potřebujete ale opět nové desky. Přetaktování je až neuvěřitelné – 5,2 GHz při nízkém napětí je naprostá hračka.


Hodnocení a závěr

Core i5-8600K s taktem 4,3 GHz (Coffee Lake) v testu

Procesor Core i5-8600K

Architektura Coffee Lake je přelomová, nejen pro Intel, ale hlavně pro zákazníky. AMD donutilo Intel vystoupit z vlastního stínu a posunout celou řadu o stupeň výše. Core i7 má nyní šest jader s HT, ale cenu loňských čtyřjader. Core i5 stále nemá HyperThreading, ale šest jader zůstalo.

Také Core i3 po letech konečně získala čtyři jádra místo dvou. Ceny se mnoho nezvýšily, ale hlavně narostly frekvence. Díky všem těmto aspektům zde máme nejzajímavější procesory od Intelu za poslední roky. Coffee Lake je ve všech směrech bomba.

Výčet pozitiv je následující: Nízká spotřeba a teploty, extrémní přetaktování nad 5 GHz při stále nízkých napětích, kdy nestoupá mnoho teplota ani spotřeba. Z Coffee Lake by se měl tým, který vyrábí Skylake-X,poučit.

Doslova bezkonkurenční herní výkon, který překonává Core i7-7700K, a to hovořím o Core i5-8600K bez HT s relativně nízkými takty. Ryzeny v této cenové třídě zaostávají ve hrách i o desítky procent. Také aplikační výkon proti loňským Core i5 narostl významně, dvě jádra navíc jsou znát. Dle aplikace narostl výkon o 3-4 procenta v jednovláknovém až po 40 procent ve vícevláknovém výkonu. Negativa přímo na procesorech nevidím v podstatě žádná. Snad možná vyšší zaváděcí cena, která snad ale brzy klesne na patřičnou úroveň.

Jeden problém tu ale je, a to pořádný...

Čipset Intel Z370

Čipset Z370 je pouze přejmenovaný Z270. Nepřináší nic nového, to vše přijde až se skutečnými třístovkovými čipsety příští rok. Nejpropíranější problém recenzí Coffee Lake je omezení funkčnosti nových procesorů na Z270.

Na první pohled se může zdát, že je to umělé omezení – čemuž věřím i já, a pokud to tak je, jde o velmi špatné rozhodnutí a bude mít vliv na prodeje Coffee Lake. Na druhou stranu je ale možné, že spoje v deskách jsou pro šestijádra opravdu jiné a tudíž starší desky nemohou v Coffee Lake pracovat. Intel tuhle věc totiž nevysvětlil detailně a důvěryhodně, z čehož pramení skepse a kritika recenzentů i zákazníků. Možná se časem dozvíme více, třeba od výrobců desek a změníme názor. V tuto chvíli ale vidím Z370 desky jen jako prostředek k tomu, aby ze zákazníků vyždímali více peněz. Navíc několik dalších měsíců nebudou žádné levné desky, jelikož jiný čipset než Z370 Coffee Lake nepodporuje.

Subjektivní názor

Po letech stagnace zde máme konečně nějaký posun. Intel přináší do mainstreamu šest jader jako nový standard, který nastolilo AMD s Ryzeny. Skvělé taktování, vysoký herní i aplikační výkon, dobrá spotřeba i teploty. Intel válcuje všechny vlastní procesory minulé generace rozdílem třídy. Proti Ryzenům to sice bude mít těžší, přeci jen je ale v dobré pozici. Core i5-8600K se aplikačním výkonem i cenou nejvíce blíží Ryzenu 5 1600X. Ve hrách jej ale překonává opravdu významně, když navíc Coffee Lake přetaktujete, získáte zdatného konkurenta i k Ryzenu 7 1700. Ano, potřebujete novou desku. Pokud jste s upgradem čekali, co ukáže Coffee Lake, a budete před Vánoci volit mezi AMD Ryzen a Intel Coffee Lake, budete potřebovat novou desku a paměti v obou případech, tedy to není zase tak tragický aspekt. Dle mého názoru je Core i5-8600K naprosto bezkonkurenční herní procesor. Core i7-8700K bude sice lepší, je ale také značně dražší, navíc Core i5 jde ve finále o kousek lépe taktovat.

Core i5-8600K s taktem 4,3 GHz (Coffee Lake) v testu

Core i5-8600K s taktem 4,3 GHz (Coffee Lake) v testu

Za možnosti taktování, herní výkon a solidní cenu, jasná „stříbrná“ hvězda.

Core i5-8600K s taktem 4,3 GHz (Coffee Lake) v testu

Za půjčení procesorů Intel Core i5-8600K a desek děkujeme společnosti MSI



Tagy: Intel  LGA 1151  Coffee Lake  Core i7-8700K  Core i5-8600K   


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
5.10.2017 14:30:43   79.110.37.xxx 138
Dobrý den, v sekci přetaktování, kapitola 1,25V jsou špatně jednotky 5,00MHz. Jinak zajímavý CPU pro overclockery. Děkuji autorovi ze pěkný článek.
5.10.2017 14:41:14   194.228.11.xxx 30109
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
5.10.2017 16:16:15   78.45.21.xxx 5112
no s tim funusem moc nepospichej, ono napred si to 8600K musis koupit
a zatim to vypada, ze nula z nuly az do pristiho roku pojde ;)
Tak doufam, ze ta doba bude stacit, aby jsi vystrizlivel a trochu zmoudrel ;)
6.10.2017 08:15:43   81.30.247.xxx 831
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
5.10.2017 16:23:33   178.17.1.xxx 403
Proboha, ano, tohle vypadá konečně na zajímavé procíky, i když zase ta cena, no, ale proč by se Ryzen měl jít zahrabat?
6.10.2017 17:15:49   94.112.142.xxx 324
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
5.10.2017 19:38:04   49.213.19.xxx 2120
Herní tragéd a zoufalec, uvnitř hlavy bych asi těžko hledal mozek. Za tu dobu jsi ho zkvasil a nechal s hnít počítačovými hrami. Lituji zbytek těla, že přišel o to nejcennější co měl po narození.
5.10.2017 20:09:55   89.177.152.xxx 3976
Proč by se měl Ryzen zahrabat, ty blbá pizdo? Lol, Ryzen 5 1600 je stále v poměru cena/výkon king. Ty jsi kretén bez jakékoliv soudnosti. Jdi si OC mozek, ty kundo.
Ještě jsi zapomněl dodat, že kdo má desku na Skylake/Kebylake, tak je v prdeli a musí koupit novou fochnu, která nebude kompatibilní s Canon Lake. Sni dál, kundo.
Ryzeny se mohou jít zahrabat? Lol, hlavně že obr tu testoval miningové 1060 v rigu, co běžel na Threadripperu. Bavíš mě.
6.10.2017 08:18:44   81.30.247.xxx 1147
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.10.2017 22:03:05   94.112.42.xxx 00
Prosim o soucit s Crhou. On je proste diagnoza. Btw vedeli jste ze zere chemtrails? Kazdy vecer si meri teplotu a pozoruje odstiny sedi na obloze... To snad mluvi za vse.
6.10.2017 17:16:55   94.112.142.xxx 615
Heh,typicky amd zakaznik triggered )
5.10.2017 14:44:46   85.93.125.xxx 112
A umi ted nekdo odpovedet jak to bude s tim cipsetem z390 a 8jadry. Zvazuji nahradu sveho i5-4570 a nevim jestli koupit ted ryzen, nebo cekat na ryzen refresh, nebo koupit ted CFL ... Ale bude v Z370 podporovane 8jadro ? Cetl jsem ze nebude. A jak to bude dal s Cannnon lake - bude podporovane v 370/390 deskach ? Prilis moc nezodpovezenych otazek ...
5.10.2017 22:12:36   193.90.12.xxx 81
Počkej, jak se utřese situace, AMD je na tahu minimálně s cenou. Cofee Lake mají tuze pěkný výkon a Z370 NVMe RAID. 16t je tady argument typu, čím víc proužků, Ryzen ti toho v přímém výkonovém srovnání prakticky více nenabídne (píše naopak), mimo výkon jde pak čistě o specifika i/o té které platformy.
5.10.2017 22:49:01   89.177.152.xxx 534
Pokud to chceš čistě na hraní, tak si kup kávičku, ale s Cannon Lake ta fochna už kompatibilní nebude, takže je to mrtvá platforma.Počítej taky s tím, že fochna na kávu bude o dost dražší než na Ryzen.

AM4 ti nabídne skoro to stejné, ve hrách o nějakých 0-20fps méně (záleží na hře, jak rychlé paměti osadíš), ale v aplikacích, nemusí to být zase žádné profi si ho podá Ryzen. AMD vydá na AM4 minimálně ještě 2 další procesory, refresh Ryzenu a Zen2.

Ryzen je cenově schůdnější metoda, do budoucna upgradovatelná a ušetřené peníze můžeš vrazit do grafiky.

Bral bych AM4 a Ryzen.
5.10.2017 23:18:47   89.177.152.xxx 207
Z Ryzenu se taky můžeš udělat "herní" procesor, stačí vypnout SMT (jedeš 6C/6T). Zkoušel jsem to v benchmarku z Far Cry Primal a rozdíl činil cca 10 FPS (Ryzen 5 1600 OC 3,7 GHz, GTX 1080, RAM 2x8 GB 3000 MHz ).
Intel to hlavně honí vysokými frekvencemi, dáš-li Ryzen vs Intel na stejné frekvenci, tak rozdíl bude minimální.
Vsadím se, že refresh Zenu bude mít vyšší OC strop někde mezi 4,3-4,7 GHz.
6.10.2017 09:36:11   94.130.31.xxx 522
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 10:00:15   78.45.21.xxx 144
A to rikas na zaklade kterych "aplikacnich" testu?
Pokud mas na mysli opravdu MT aplikace, a ne jen 4T ala Photoshop, tak Cafe podava uctihodne, ale ne lepsi vykony. Staci se podivat treba na testy X264, X265, Handbrake, nebo rendering.
Tudiz je to spise o specifickych aplikacnich scenarich. Pokud bych to vzal napriklad pro pouziti virtualu (coz mne zajima), tak opet, R7 mi da v tomto podstatne lepsi vysledek, protoze ma vic jader. To stejne pri paralelnim spusteni vice aplikaci, atd.
Mel by jsibyt vic specificky a lepsi vyuziti bude zaviset na konkretnim scenari, ktery bude vice sedet Kafe nebo R7.
6.10.2017 17:20:52   94.112.142.xxx 313
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 10:14:15   195.219.163.xxx 47
Já bych Ryzen vedle Cofee aktuálně jako ws nechtěl. Ryzen dává smysl jako uzel, ale u ws chci lepší odezvu a jak to tak vypadá, nabízí ji Intel. Na ws nepotřebuji toliko paralelizovat (+kompatibilita). Situace se změní ve chvíli, kdy AMD patřičně sleví a dodá NVMe RAID.
6.10.2017 10:21:54   78.45.21.xxx 56
S tim se da uspesne nesouhlasit ;)
Staci si vzit priklad napr. 2 ws stroju, ktere mi pojedou. Kazdemu rekneme priradim 2T a pro jednoduhost nepocitam SMT. Tudiz z puvodnich dostupnych 8T alokuji 4 pro ws. Pokud mi to jede na normalnim SSD, tak opravdu nevidim zadny problem s responsibilitou (nepocitam specialni aplikace), ale to neni domena desktopu stejne). Krome toho mam stale 4T volne k dispozici u sebe. U Kafe budu mit 2, tudiz, pokud na nem spustim neco narocnejsiho, zacne se mi to mezi sebou prat.
Sorry ;)
6.10.2017 10:42:23   78.45.21.xxx 53
a jen dovetek. Je to jako se vsim. Zavisi to na konkretnim scenari. Vy vychazite z toho, ze potrebujete hodne I/O a vykon zdroje CPU si pro jednotlive ws sdilite. Ja zase vychazim presne z opacne situace.
Kazdopadne pokud je I/O opravdu bottleneck, tak je spise na miste se tat, jestli je desktopova platforma to prave..
6.10.2017 11:05:00   37.187.129.xxx 45
Ty ale popisuješ scénář s poměrně velkým využitím multitasku, tam Ryzen dává smysl, jako uzel - to ti neberu. i/o nemá Ryzen špatné a zase s podporou ECC směřuje použití coby uzlu. Má čtyři linky navíc, ale chce to bootovatelné NVMe pole. Mi jde ovšem o klasický desktopový výkon - (tzn. primárně jedna až dvě hlavní aplikace), kde bude Intel lepší a nyní už konečně i s nějakou rezervou.
6.10.2017 11:13:46   37.187.129.xxx 26
Zkrátka, než to nechám spočítat, tak to musím vytvořit, na Intelu s až dvojnásobně lepší odezvou, proto mi jako koncový ws dává větší smysl.
6.10.2017 11:19:00   78.45.21.xxx 51
Asi neuplne rozumim co myslis pod "s až dvojnásobně lepší odezvou"..?
6.10.2017 11:34:48   185.11.167.xxx 25
Práci v reálném čase, mimo masivnější multitask a paralelizaci, prostě odvede s podstatně lepší odezvou, dokladovat ti to nemusím.
6.10.2017 11:44:28   185.11.167.xxx 35
Pokud je pro tebe samozřejmé uvažovat o virtualizaci, sdílení prostředků, šifrování, je jasné, proč se biješ za Ryzen - pro mě je ale typická práce ve dvojici editorů + něco málo podkladů, nějaká rezerva pak je fajn, ale ne nutně tolik na úkor odezvy, která je pro mě stěžejní.
6.10.2017 15:23:42   213.211.33.xxx 214
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 16:00:12   178.17.1.xxx 91
Ryzen jsi nikdy neměl, tak nelži.
6.10.2017 16:19:13   213.226.209.xxx 122
to jsou zase pindy

jake AMD v jake konfiguraci nam uz neprozradis ? ze by Ryzen asi tezko i vykon 4c Athlonu je naprosto OK pokud nejsi dobytek nezaseres si PC a pokud ano tak i pretocena i7 je malo ale tak na tvuj konicek ti musi stacit uplne cokoliv

odpovim ve tvem stylu na Inelu(1) je vsechno tak hnusne pomale a zasekane kdyz ho intenzivne pouzivam ale na Intelu(2) je to mnohem sviznejsi ale kdyz si poridite intel(3) tak je to jeste lepsi
----------
1. = pentium + 2GB RAM + HDD 5400 ot./min.
2. = i5 + 4GB RAM + SSD
3. = i7 + 16-32 GB RAM + GTX 1080 + NVMe SSD

uz chapes nesmyslnost svych vyplodu ?
6.10.2017 17:49:01   213.211.33.xxx 212
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
5.10.2017 14:50:34   93.89.104.xxx 1320
Náskok Coffee Lake je ohromný i proti Ryzenům, které v čistě herním stroji odsouvá Coffee Lake na druhou kolej... -- tu asi bude chybka

Děkuji za hezky článek, ještě počkám na porovnání s i7 8700k a rozhodnu se co koupím :-)
5.10.2017 15:01:17   109.81.208.xxx 727
Kdybych ten procík mohl dát do své Sabretooth Mark 1, tak ho tam dám. Takhle bych jen přistoupil na ten jejich podrázek. Firmy chtějí vydělat, AMD chce vydělat, ale u Intelu mám pocit, že mě především chtějí okrást. A to není dobrý pocit.
5.10.2017 16:07:26   89.102.122.xxx 312
bohužel to tak vypadá, bloknutí Z170 bych ještě chápal, ale 2XX čipsetů teda ne, obzvlášť když tam dokonce nejdou Kaby Lake čipy. Ale bylo jasné že úspěch AMD bude znamenat od Intelu intenzivnější snahu o podojení zákazníků. A tohle je bohužel pro Intel ten nejúčinnější jak si vynutit ke koupi každého CL patřičnou desku s "novým" čipsetem. Jednak úspora nákladů a masivní prodej něčeho co už bylo dávno hotové
5.10.2017 17:03:48   109.105.39.xxx 717
A co když jsou prostě z nějakého důvodu jinak zadrátované některé piny v patici?
5.10.2017 17:21:45   89.102.122.xxx 163
až tak odlišně aby tam nefungovalo nic z KL? Kdo tomu věří...
5.10.2017 17:54:39   78.45.21.xxx 181
Nekde spekuluji dokonce, ze i3kova rada je jen prebaleny i5 Kaby...
6.10.2017 11:20:28   109.81.208.xxx 70
@Tombomino

To nejsou JEN spekulace, podle všeho to je přesně tak.
6.10.2017 08:22:21   81.30.247.xxx 634
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 09:06:40   89.102.122.xxx 164
komu říkáš dítě ty obecní tajtrlíku
6.10.2017 09:15:29   81.30.247.xxx 323
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 12:01:27   89.102.122.xxx 152
utři si nudli a zařaď se za Ládika
6.10.2017 15:24:01   213.211.33.xxx 016
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 11:19:20   109.81.208.xxx 81
Snad mu na ty žvásty nikdo neskočí!!!
6.10.2017 09:25:24   178.17.1.xxx 62
Píšeš samozřejmě nesmysly.
6.10.2017 11:18:40   109.81.208.xxx 122
CRHA...píšeš hrozný, ale hrozný kraviny, to ti jako elektrikář a elektronik můžu zodpovědně říct.
6.10.2017 15:24:26   213.211.33.xxx 115
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 16:58:10   213.226.209.xxx 60
jestli s tim nepocitali pri puvodnim navrhu coz asi pocitali jinak by tam nemeli takovou rezervu nevyuzitych pinu tak by to museli byt pekni dacani aby si kvuli kazde revizi zbytecne zvysovali vyvojove i produkcni naklady v dobe kdy takove firmy resi kazdy cent/ks

ale mozne to je ze puvodni navrh byl tak spatny ze nebylo mozne rozumne implementovat 6c+ a nebo to udelali umyslne aby si zajistili vetsi odbyt

btw to co jsi napsal je imho blbost preci jen mezi piny a samotnym jadrem je nekolik meziclanku ;) to by pak museli resit jednotlive 2c vs 4c vs 6c atd. s/bez iGPU nebo pro priklad neuveritelna ruznorodost AMD produktu fungujicich v jednom socketu je potom uplna utopie co
6.10.2017 17:53:38   213.211.33.xxx 015
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 18:57:33   213.226.209.xxx 80
hele jeste vic mimo jsi byt nemohl a to jsem si myslel ze jsi dosahl uz davno sveho maxima

podivej se na rozdily kaby vs coffee a sam udelas facepalm nad tim co jsi napsal
6.10.2017 21:09:24   81.30.247.xxx 011
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 23:29:21   213.226.209.xxx 41
nepis sracky Ladiku
bavime se hlavne o socketu ne ?

takze si zjisti mezigeneracni rozdily v zapojeni pinu a taky mrkni na to jak funguje distribuce energie v procesorech ;)
6.10.2017 11:27:47   109.81.208.xxx 220
NE!!! Využili víc rezervovaných pinů pro zem a napájení pro pokrytí nejžravějších variant. Ty piny jsou v patici spojené a spojené jsou i v procesoru, minimálně úplně všechny CPU s TDP 65W by mohly ve všech starších deskách plnohodnotně fungovat bez omezení a to i v Z170. Tolik k tomu, co prosáklo z ASUSu.
6.10.2017 15:24:49   213.211.33.xxx 023
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 16:01:25   178.17.1.xxx 211
Asus samozřejmě ví, co je uvnitř procesoru, jinak by nemohl navrhovat desky.
6.10.2017 16:42:45   213.226.209.xxx 23
nooo tohle ma sve specifika cipove sady vyrabi pouze intel mnoho veci integruje do cipu

Asusu v podstate staci in/out parametry aby to rozchodil a nemusi vubec resit jak to slape uvnitr

ale fakt netusim jak moc Intel sharuje sve know how nad nezbytne nutny ramec...
6.10.2017 17:54:23   213.211.33.xxx 017
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 20:58:29   109.81.208.xxx 90
Crha...Trololo co?
6.10.2017 21:11:53   81.30.247.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
7.10.2017 07:25:32   178.209.131.xxx 30
OT:
Jak vyrobit atomovku dost lidi opravdu vi, prava Coca-Cola ma svuj recept dobre chraneny. Neco jineho bude se dostat k materialu potrebneho k vyrobe.

ps. To, co ta firma prodava pod stejnym jmenem, je proti originalu uz jen uboha nahrazka. Stejne jako cesky absinth.
5.10.2017 22:54:34   89.177.152.xxx 221
A co tam máš teď? Předpokládám, že 7700k. Rozdíl 5 FPS, v mnoha jiných hrách 0, za to stojí?
Tohle je skutečně jenom dojení.
5.10.2017 15:23:45   91.217.55.xxx 100
Hodne by me zajimaly vysledky ve hrach a a render.sw pretaktovaneho 8600K vs. 8700k

Prociky to budou po dlouhe dobe zajimave... ale pockam na 10nm technologii. Mozna se do te doby stihne i DDR5 a PCIe4
5.10.2017 15:50:53   213.226.209.xxx 131
DDR5 PCIe4 a taky konecne energeticky uspornejsi 2,5/5/10GBASE-T

btw nikomu neprijde divne ze takove produkty uz jen samotna predpriprava masove produkce beh na dlouhou trat a Intel na nas najednou vychrli v reakci na ZEN takovou davku vylepseneho ale v podstate v zakladu identickeho jen s umelym omezenim ....to vypada jeste na vetsi ojeb nez jsme si mysleli ale doted jsem si byl jisty ze dalsi stroj bude se ZEN2 ted uz zase zacinam vahat (ale vsak je to jeste daleko ....uvidime kdo mi v te dobe nabide za cenu desktopu dospelejsi funkce kdy i v minulosti zakaznik dostal nektere ficurky o ktere je ted ve velkem oklestovan a nucen si priplacet ...cekal jsem ze aspon Ryzen pujde ve stopach svych predchudcu ale bohuzel ale aspon to kompenzuje vykonem a cenou
5.10.2017 16:11:56   84.245.120.xxx 510
Ved si pozri roadmapy, ano je to zaroven aj reakcia na Ryzen, ale zaroven aj dlhodobo planovana vec davno pre nastupom Ryzenov.
5.10.2017 16:21:49   178.17.1.xxx 27
ZEN2 je rok 2019, to bude jiná situace a teprve tehdy se budeš rozhodovat, co koupit.
5.10.2017 22:57:54   89.177.152.xxx 158
Zen 2? Už refesh bude stačit, pokud zvýší OC potenciál na 4,5-5,0 GHz, tak se Intel zpotí. Vždyť i Zen by šel výše než 4 GHz, ale AMD to omezilo.
6.10.2017 06:35:03   78.102.116.xxx 414
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 06:44:21   89.177.185.xxx 115
Pokud by zvedl maxima u Ryzena o 25 %, tak jsme na frekvencích Kafe a zaee gýkonem nad ním.
6.10.2017 08:23:51   81.30.247.xxx 321
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 10:08:40   178.17.1.xxx 111
Samozřejmě dožene. IPC je cca 5 % pod KabyLake, takže zase blábolíš.
6.10.2017 15:25:15   213.211.33.xxx 08
5% v ideálním případě
6.10.2017 16:01:50   178.17.1.xxx 20
10 v tom neideálním.
6.10.2017 06:42:04   89.177.185.xxx 94
AMD nic neomezilo, jn je to daný výrobním postupem původně určeným pro mobilní čipy.
5.10.2017 15:55:32   94.229.87.xxx 159
Skylake sice vyšel v srpnu ale ne 2016 nýbrž 2015... takže ta věta na začátku že Intel vypouští nové procesory je blbost a lež... Nechápu jak takový "znalec" se může tak seknout...
5.10.2017 15:57:31   94.229.87.xxx 77
*vypouští nové procesory co pul roku... jsem zapomněl dodat
5.10.2017 16:09:44   84.245.120.xxx 68
KabyLake bol uvedeny v 06/2016 a po nom este Skylake X a KabyLake X pred takmer pol rokom.

Takze autor ma pravdu a Ty v tom mas hokej
5.10.2017 16:00:18   89.102.122.xxx 304
na základních taktech R5 1600 s i5 8600K vychází Ryzen velmi dobře, někde je vidět že ani vyšší frekvence tomu refreshi Skylake moc nepomáhá. Ryzeny konečně nejsou tak úzce specializované jako byla BD architektura. Ovšem pohodlné taktování na magických 5Ghz na šest jader, to už je jiná liga. Zatím teda best procík - dokud nevyjde refresh současných R5 na kterém se usilovně pracuje. Takhle má vypadat konkurence
5.10.2017 16:06:20   77.247.224.xxx 169
ani Creme Extra Lake, ci Hovadzie Lake..
Spotrebitel je uz otraveny a staci aj LowLake
5.10.2017 16:10:39   84.245.120.xxx 159
Zmen dealera!
5.10.2017 16:45:49   212.79.110.xxx 64
Tak tenhle comment mě fakt pobavil, skoro jsem si poprskal monitor.
6.10.2017 08:25:13   81.30.247.xxx 221
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
5.10.2017 16:36:50   89.102.122.xxx 50
máte k otestování i obyčejný non-K kousek? Zajímalo by mě zda u lepších desek stále funguje možnost nastavení turba na všechna jádra. To by bylo praktické u nejnižšího 6ti jádrového modelu který má základ jen 2,8Ghz
5.10.2017 16:37:44   89.24.166.xxx 1026
Nechapu z ceho je OBR odvarenej ale 5300Mhz dava bezne i muj 7700K
http://hwbot.org/submission/3473223_stratoscz_cinebench___r 15_core_i7_7700k_1171_cb
5.10.2017 17:02:25   109.105.39.xxx 246
Zkusím hádat... z toho, že se to na těch 5,3 GHz dostane i přesto, že je to šestijádro?
5.10.2017 18:20:52   78.45.21.xxx 262
Ale jinde jim takove frekvence nevysly. Nekde jim to zacalo haprovat i pri 4.9. To znamena klasicka silikonova lotynka, kdyz neberu v potaz ze Obrmajer je profi taktovac.
6.10.2017 08:04:55   194.1.230.xxx 81
nj aj na gamersnexus to typci vedia, ale cez 4.9 sa nedostali stabilne.
6.10.2017 08:26:38   81.30.247.xxx 315
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 09:51:59   80.188.2.xxx 31
Hele Ty Stratosi, pošli jak to máš nataktované v BIOSu. Měl jsem totéž, ale mám pocit, že to kdesi zahaprovalo po update BIOSu a teď jsem rád za 5.0GHz. Konstalaci mám skoro stejnou jako Ty...akorát 4moduly RAM.
5.10.2017 17:36:52   178.40.106.xxx 182
Intel vždy uváděl nové procesory zhruba po půlroce, což sedí i tentokrát. Skylake vyšel v srpnu 2016, Kaby Lake v lednu 2017 a Coffee Lake vychází v říjnu 2017.
- Procesory po pul roce nikdy neuvadzal.
Navyse ten Skylake vysiel v auguste 2015, ano 2015!. V roku 2016 Intel nevydal NIC. Kaby Lake prisiel po 16 mesiacoch!
Takze najlepsie ked tuto formulaciu z recenzie vyhodis, lebo to vobec nesedi. Ani prva veta, ani druha.
5.10.2017 18:15:08   84.245.120.xxx 16
Vyssie som to uz pisal, Kaby Lake bol uvedeny v 06 2016, Sky Lake v 08 2015, teda rozdiel je 9 mesiacov!
5.10.2017 18:38:44   178.40.106.xxx 82
ale nie do desktopu... 6700K vs 7700K si pozri... nikoho nezaujima launch mobilnych cipov
6.10.2017 06:46:55   89.177.185.xxx 32
Podívej se sám, kdy byly uvedeny první Skylake desktopové čipy - 03 2015
6.10.2017 08:27:50   81.30.247.xxx 112
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 09:26:47   178.17.1.xxx 60
Intel procesory uvolňoval postupně, ale desktopové právě v 1Q 2015
6.10.2017 11:43:15   78.102.116.xxx 13
6700K lauch date Q3'15
6.10.2017 13:50:02   178.17.1.xxx 00
Máš pravdu, nevím proč jsem si myslel, že je to 3 měsíc.
6.10.2017 15:26:08   213.211.33.xxx 013
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
5.10.2017 21:23:45   176.74.134.xxx 04
Mno jo mno. Takovej Nick Kyrgios PCTuningu...
5.10.2017 18:13:35   109.81.210.xxx 423
Tedy já nevím, ale co vidím tak 8600K je srovnatelná s 7700k... ty rozdíly jsou minimální...

Výrobci HW se zbláznili. Já si po letech na Q6600 a GTX 275 na jaře postavil mašinu nejdřív s 6700K, pak jsem upgradoval (s možností vrátit do dvou měsíců) na 7700k, pak už se mi žinýrovalo upgradovat na Ryzen a teď na Coffe Lake by to ani beztak nešlo. (Z170 deska). CPU jsou nyní výkonná (já nechal 7700k na přetaktu co udělá deska 4.6GHz - jako sorry).Grafiku jsem si koupil GTX 1070 - a najednou vidím že chybí to hlavní - hry. Letos jsem si pořídil nedávno jen Battlefield Revolution (Gold edici BF1 se všema datáčema)a Warhammer 2... Všichni pořád vaří z vody, pokračování pokračování, doby graficky pokročilých her jsou pryč, respektive jsou na konzolích (Horizon Zero Down)... Po deseti letech sem si pustil Crysis 1 a ten rozdíl v grafice tedy třeba u toho BF1 zas tak obří není (nebo BF3). Teda až na bahno a tak... (Ale to bylo vlastně v Motorstorm na PS3 taky deset let zpět.) Tak kruci na co ty napěchované přemotorované mašiny s CPU mezi 4-5GHz máme ? Třeba tohle píšu na telefonu, strčeného do kolébky, takže je z něj PCčko(S. Herní mašinu zapínám jen na hry, tuna mi běhá i Word... Na telefonu. Mupy Mup...

Jestli někdo ví o nějaké gamesce z poslední doby co stojí za zahrání, sem s ní
5.10.2017 18:40:24   89.176.106.xxx 151
Nemyslim, ze by Coffee Lake mel byt vhodny jako upgrade pro Skylake nebo Kaby Lake, ale spousta lidi dneska furt jede na Sandy, Ivy Bridge a tam uz je to na zvazeni.

Ja mam Skylake a budu upgradovat na Ice Lake pripadne RyZen2, to se jeste uvidi, driv rozhodne ne, narust vykonu je jen maly.

Jinak bych ale doporucil zajemcum, kteri az tak nespechaji, pockat do unora na RyZen+. AMD slibuje podstatne navyseni taktu a bud se muze ukazat, ze minimalne dorovnaji Coffee Lake a nebo budou jen mirne horsi, ale levnejsi a minimalne zase donuti Intel ke slevam. Takze ja verim, ze idealni doba na nakup noveho procesoru je pristi rok na konci zimy/zacatku jara.
10.10.2017 10:05:04   195.212.29.xxx 00
Na Sandy/Ivy quadcore si stále pohodlne zahráš drvivú väčšinu hier, ak nie úplne všetky. Dual core by som už menil, ale štvorjadrá sú stále v pohode. Viem, sám mám Ivy i5 a ak využitie stroja je hlavne na hry, kľudne by som počkal, kým vývojári hier nezačnú optimalizovať výrazne na 6 jadier a viac.
5.10.2017 18:30:37   188.120.208.xxx 3814
Zajímavé, všude ty herní testy vycházejí trošku jinak než tady. Kde asi autor udělal chybu? Přidal svůj vlastní koeficient?
Průměrně oproti předchozí generaci ve hrách 5%, tady i 20%. Něco tady smrdí... Aha, on tu recenzi dělal Obr, už je mi to jasné
5.10.2017 20:03:52   185.23.113.xxx 1629
a deti z diit tydyt a ddžumpy dorazili , dobry večer
6.10.2017 07:27:25   194.213.41.xxx 153
dej si facku a pak to napiš znova...
6.10.2017 08:29:10   81.30.247.xxx 920
a deti z diit tydyt a ddžumpy dorazili , dobré ráno
6.10.2017 08:38:03   194.213.41.xxx 91
na diit sice nelezu... ale když si mě tak hezky uvítal..

ahoooj !
6.10.2017 09:16:51   81.30.247.xxx 119
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 09:27:46   178.17.1.xxx 44
Když DD je nemocnej a banuje všechny a všechno, tak se není co divit.
6.10.2017 15:27:23   213.211.33.xxx 06
Když mluvíš o zkušenostech s BANy, tak chápu že se ti plete diit a dd.
6.10.2017 16:02:58   178.17.1.xxx 50
Jo z tebe zblbne každej.
6.10.2017 08:39:13   194.213.41.xxx 42
No co... za co mínus ? že nezná jedno z největších základních pravidel čj ? Děti je s Y ??
5.10.2017 19:22:36   78.45.21.xxx 325
Tak tehle vete jsem se po shlednuti hernich grafu musel fakt smat..
"Náskok Coffee Lake je ohromný i proti Ryzenům, které v čistě herním stroji odsouvá Coffee Lake na druhou kolej..."
V grafech jsou totiz vyrazne viditelne 2 hry, kde 8600k ma vetsi naskok ve hrach, nez dosavadni 7700k. Je samozrejme i otazka, na jakych pametech je delany test s Ryzenem..
Ale to by uz nebyl Obrmajer ale mozna ze myslel OC vysledky ;)
6.10.2017 07:28:25   194.213.41.xxx 235
trocha onanie a orgasmu... však někdy si bObr užít musí.. tak ho nechej neee
6.10.2017 17:50:52   94.112.142.xxx 014
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 17:57:41   78.45.21.xxx 112
Ve skutecnosti je to 30% jen u Hnizda..
musis se brouku totiz divat do spravneho grafu a ne ze bych ti chtel odpovidat, ale spis pro ostatni..

Tech 30% je to totiz jen v 720p..tak jestli hrajes v takovem rozliseni..
V 1080p je to uplne jinak a tam jim vysel 8700k dokonce o 3% pomaleji nez 1800x

Tak si tomu Zdenkovy zase nepomohl a Intelovy udelal ostudu..
6.10.2017 18:21:31   78.45.21.xxx 52
Hele tak jsi se nespletl, coz mne teda vubec netesi Tech 30% tam je..dech mu dojde az u 4K. Ono je to stejne jedno, protoze je to best case hra.
6.10.2017 21:14:04   81.30.247.xxx 111
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 23:32:05   213.226.209.xxx 41
ty placas nesmyslne sracky non-stop takze si zamet nejdriv pred svym prahem

on se aspon priznal ze se seknul ;) coz tobe dela velky problem ....
7.10.2017 09:17:15   81.30.247.xxx 25
kde kdy a jak? To si nechám otisknout zlatým písmem nad psotel jak tombmimino uznal nějako svou chybu.
7.10.2017 10:35:57   213.226.209.xxx 21
nj tvoje schopnost chapat psany text je opravdu vitecna ale ok pro zabrzdene ti udelam kratky vycuc
citace:
6.10.2017 17:57:41
-Ve skutecnosti je to 30% jen u Hnizda..
musis se brouku totiz divat do spravneho grafu
6.10.2017 18:21:31
- Hele tak jsi se nespletl, coz mne teda vubec netesi Tech 30% tam je
7.10.2017 17:22:28   81.30.247.xxx 14
neuznávám, protože poté pokračuje výmluvou: "Ono je to stejne jedno, protoze je to best case hra."
8.10.2017 11:09:44   94.112.142.xxx 11
Citace:
Ono je to stejne jedno, protoze je to best case hra.
Odpovědět


Samozrejme ze neni ty stary vsemi znamy lhari.

Mame tu DeusEx, +30%
https://www.eteknix.com/intel-core-i7-8700k-6-core-12-thread-processor-review/5/

FarCry Primal +30%
https://www.eteknix.com/intel-core-i7-8700k-6-core-12-thread-processor-review/5/

Sleeping Dogs +41%, Doom minima +65%
http://lab501.ro/procesoare-chipseturi/english-review-new-charts-intel-core-i7-8700k-intel-core-i5-8600k-coffee-lake-aorus-z370-ultra-gaming/11

A takhle by se dalo pokracovat. Tem co ti tvoje lzi a vymysly spatne placene AMD jeste porad zerou, ty nasledky patri.
8.10.2017 17:09:56   78.45.21.xxx 13
Hnizdo, jestli je tu nekdo lhar a trouba, tak jsi to tak jedine ty, ale tuhle iskusi s tebou opravdu nehodlam dale rozvijet. S clovekem, ktery ani nevi co je to IPC opravdu nema cenu vest neco jako diskusi.
Budu ti povdecen, kdyz prestanes spamovat pod myma prispevkama, pokud jsi si toho jeste nevsiml, tak te vetsinu doby stejne ignoruji. Pokud si myslis, ze tim pachas nejake 'dobro', tak si to mysli dal..
9.10.2017 13:50:53   94.112.142.xxx 00
Ignorujes mne tak ze odpovidas na kazdy muj prispevek, tuplovany legracni lhari
9.10.2017 17:26:39   213.211.33.xxx 00
hnizdo: A sleduješ tu histerii? Prej jedinej kdo je tady lhář a trouba jsi ty a já jsem nic, vzduch... pff
9.10.2017 08:43:32   178.17.1.xxx 00
Ve všech těch testech ale také relativně a někdy i více propadají Skylake X, čím to asi bude?
9.10.2017 13:49:34   94.112.142.xxx 00
To uz preci davno vime, proc. Protoze Skyalke-x ma odlisnou architekturu cache a komunikaci mezi jadry.
5.10.2017 19:24:46   62.201.26.xxx 318
Když si to shrneme stejně drahý procesor od AMD vyhrává většinu testů, kromě her, kde ztrácí nějaké to FPS. Můj názor : Pokuď budu stavět čistě herní PC tak možná, ale radši budu mít rychlejší CPU s více jádry a nebudu hrát hry na 100fps, ale jenom na 85....a myslím, že se mi svět nezhroutí :-D.
6.10.2017 08:31:20   81.30.247.xxx 433
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
5.10.2017 19:43:54   49.213.19.xxx 811
Ještě nákup nové desky a herní tragédi a zoufalci do digitálních her si budou muset vzít další půjčku. Přeci si to Intel tragédi nenechají takovou šanci ujít, nemít tento luxus co nejdřív.
6.10.2017 08:32:52   81.30.247.xxx 232
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 08:39:47   194.213.41.xxx 212
a jeee... milionář Crha dorazil rozdávat rozumy plebsu...
6.10.2017 14:25:57   95.82.176.xxx 111
Crha.. to je ten co půl roku psal na diit jak čeká na proplacení faktur, aby si mohl koupit 1080?
6.10.2017 15:28:32   213.211.33.xxx 014
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 16:36:46   213.226.209.xxx 82
jasne a dalsi pohadku by jsi nemel ...nejdriv u sledovani gerontofilniho porna nemel pomalu ani na chleba jaky byl chudacek a ted je to BOSS u sledovani gerentofilniho porna na GTX 1080 doufam ze aspon splacis dluhy ;)
6.10.2017 17:55:46   213.211.33.xxx 013
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 19:01:28   213.226.209.xxx 51
aha takze z konicka se stala obziva ;) nevim co bych mel zavidet ....
6.10.2017 21:15:12   81.30.247.xxx 09
co? z jakýho koníčka obživa? Co to zas meleš za kraviny.
6.10.2017 23:32:41   213.226.209.xxx 20
nejdriv sleduje pak se stava aktorem
7.10.2017 09:17:50   81.30.247.xxx 05
moc se díváš na VIP prostřeno...
5.10.2017 20:07:16   78.136.135.xxx 81
Co jsem tak koukal na testy tak dost chválej i5 8400
5.10.2017 20:36:36   109.80.103.xxx 653
Ahoj, celé tohle srovnání má jednu do očí bijící nesrovnalost, která dramaticky výkonově zkresluje výkon Ryzenu. Všichni kdo je mají a aktualizují BIOS zaznamenali od verze 0805 opravdu veliký skok ve výkonu celého systému, jde samozřejmě o přizpůsobení se paměťovým modulům. Zde uváděné testy Ryzenu jsou na defaultu 2133 MHz a původním BIOS (03/2017) , tomu plně odpovídá výsledek v AIDA64 - čtení a zápis do paměti. Pokud máte aktualizovaný BIOS od verze 0805 a paměti běžné 3000-3200 MHz, tak v tomto testu máte výsledek okolo 45000 Mbps ve čtení i zápisu (tam o chloupek nižší), to je o 30-40% více než zde v naměřeném testu. O tom jaký to má vliv na celkový výkon systému (v souvislosti s infinity fabric) si prosím udělejte obrázek sami. Takhle to zmastit dohromady považuji opravdu za nehoráznost.
5.10.2017 21:08:48   78.45.21.xxx 365
Co chces..testy dela Obrmajer...bud rad, ze aspon uz vzdal svuj Winrar 4.0...a dostal se aspon z posledni pricky nejtrapnejsi testovaci metodiky na celem webu ;)
6.10.2017 08:35:33   81.30.247.xxx 633
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 09:29:25   178.17.1.xxx 212
Ehm, jasně, Kabylake X, Skylake X, a Coffe Lake je opravdu dodělaný produkt :-) Čipsety na SKylake s odcházejícími USB byla také dodělaný produkt :-)
6.10.2017 15:30:08   213.211.33.xxx 112
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 16:03:40   178.17.1.xxx 11
Tak jsi měl již opravenou revizi.
6.10.2017 16:34:29   213.226.209.xxx 40
co ze mas presne za konfiguraci ;)

ty chyby se vetsinou projevuji ve specifickych pripadech a tykaji se dlouhodbe vsech platforem jak Intelu tak i AMD ze nejakemu Jardovi to pri klikani na webu funguje neznamena ze jeho stroj je 100% v poradku (ty bugy jsou taky velmi dobre zdokumentovane) a stejne dobre by ti fungovalo i AMD bez DoDo...ale tak porad dokala mlet to co jsi kde prebral je asi tvym dobrym mravem ...
6.10.2017 16:53:18   213.211.33.xxx 013
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 21:15:30   81.30.247.xxx 06
žádný vyjádření?
7.10.2017 09:18:12   81.30.247.xxx 06
jenom mínuska?
6.10.2017 10:18:56   89.24.126.xxx 80
ešte aspoň ten DocBox vypustiť
6.10.2017 10:20:04   89.24.126.xxx 10
sorry preklep - DosBox
7.10.2017 11:52:17   178.209.131.xxx 21
Ja bych ho tam i nechal, ale chtelo by to ten "aktualni" (v zavorkach proto, ze nejnovejsi oficialni verze je stara tak 7 let).

Kdyz jsem u toho, tak u vypisu testovacich programu a her, by nebylo spatne uvest i jejich verze. Takhle je to jen nicnerikajici natahovani textu.
5.10.2017 21:35:13   46.5.160.xxx 473
A dost uz! Uz toho vsichni nechte! Tady se testuje podle presne dane metodiky! Tedy: vsechno na default a testy presne tak jak rekneme my! (v dalce dav skanduje: "dosbox! dosbox! dosbox!").
A jako co z toho, ze 95% Ryzenu prodanych v CR pojede na >= 2933MHz pametech a 70% z nich bude pretaktovano co nejbliz ke 4GHz (ty cisla jsem si vycucal z prstu, ale vubec bych se nedivil, kdyby to byla pravda)?? Co je komu do toho?. Tady to nikoho nezajima!. Tady se drzime jasne daneho smeru (v dalce dav skanduje: "intel! intel! intel!").

A ted vazne, zlObruv styl psani a jeho testy jsou uz legendarni a jakkoli je resit nema smysl. Ja se na tenhle tak tesil, ze jsem ani dospat nemohl :-D


PS: jaktoooo, ze mu inteeel neposlaaal iii7?????
5.10.2017 21:40:25   78.45.21.xxx 234
"PS: jaktoooo, ze mu inteeel neposlaaal iii7?????"
..to je jasny preci..nenapsal po zverejneni hospodarskych vysledku AMD svou ctvrtletni praci ,jak je na tom spatne
6.10.2017 04:26:15   109.105.39.xxx 171
PR oddělení v ČR Intel loni zavřel, a od té doby se dostal kontakt Intelu s českými novináři na bod mrazu.
Zřejmě seznali, že už je zbytečné něco řešit s veřejností a dělat svým procesorům reklamu.
Procesory teď posílají výrobci desek, protože oni si reklamu dělat chtějí, a bez toho bychom ty desky neměli jak otestovat.
6.10.2017 04:44:51   89.176.106.xxx 922
Klid, fanousci AMD se zase muzou zblaznit, protoze sel Intel zase do cela.

OBRa chapu, kvuli tomu, ze AMD vydalo nedodelane procaky, jenebude pre testovavat pokazdy, kdyz se nahodou AMD konecne po pul roce podari opravit mikrokod.

Na druhou stranu ma Seamore256 pravdu, to zvyseni vykonu tam je podstatne a asi by stalo za to, kdyby OBR jednou udelal vyjimku a premeril RyZen jeste jednou.
6.10.2017 07:32:15   194.213.41.xxx 201
mohl by být od té dobroty... nebo tak pojede ještě pár měsíců... let ? Ale proč ne že? intel pak vypadá lépe... proč by to přetestovával...
6.10.2017 08:39:12   81.30.247.xxx 328
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 09:00:54   46.5.160.xxx 50
" A na stoel mu jede souběžně 15 počítačů? 5 high nd všech dob +5 midle +5 low všech dob?" Jestli ne, tak to u me neni zadnej homolka.
6.10.2017 09:05:11   178.17.1.xxx 101
TO jsi opravdu tak velký hlupák, že nechápeš rozdíl mezi aktuálními platformami a neaktuálními?
Mimochodem těch několik PC v redakci magazínu, který to s recenzemi HW myslí váženě, bych opravdu čekal.
6.10.2017 09:37:14   81.30.247.xxx 120
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 10:10:05   178.17.1.xxx 101
Ne kvůli mne, ale kvůli své práci recezenta.
6.10.2017 15:31:54   213.211.33.xxx 216
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 16:04:37   178.17.1.xxx 70
TO jsme nikdy nenapsal trole. Jen, že multicore jsou znevýhodněné v Obrových testech, ať už AMD? či Intel.
6.10.2017 16:51:00   78.45.21.xxx 71
On nevi co to ani Multicore test je... ;)
6.10.2017 17:58:19   213.211.33.xxx 211
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 19:05:04   213.226.209.xxx 82
je zvlastni ze dost testu mu na DD vychazi +- shodne se spoustou zahranicnich redakci ac vybira best case scenario pro AMD coz se o Obrovych testech rici neda ten taky dela vyber ktery lepe sedne Intelu ale kolikrat se dost rozchazi i s vysledky ...a to uz zavani asi je to celosvetovy genius a vi jak to delat lepe nez vsichni ostatni kteri maji lepsi metodiky testovani i lepsi pristroje k mereni apod.
6.10.2017 19:29:59   77.242.95.xxx 48
Nejlepší testy ddělá jediný objektivní škrabal na webu "Debilní Deníček". - Web je plný autorových pocitů a fandění.

na dosbox mi nesahejte, pracovně jej musím bohužel používat a bohužel prográmeček nebyl původně navržen na takový objem dat a tedy dokáže docela potrápit nejeden moderní strojek

čistě prakticky řekněme, že má ryzen i core stejné IPC tak to máme po OC 6x5 nebo 8x4GHz - z toho plyne podobný výkon v MT a pokud něco bude silně ST tak to na core poběží lépe.

Zbytek jsou kecy, buď je pro vás důležitý výkon i v ST - volíte core. Nebo chcete jen MT, tak tady ryzen 1700 bude stále těžko hledat přemožitele.
6.10.2017 21:17:09   81.30.247.xxx 112
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
5.10.2017 21:12:57   178.20.55.xxx 1511
Na Cofee Lake si v klidu nechám zajít chuť, Ryzen chytá druhý dech.
6.10.2017 08:40:11   81.30.247.xxx 223
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 12:05:59   185.11.167.xxx 123
Splácet budu maximálně tvým pozůstalým.
6.10.2017 15:32:45   213.211.33.xxx 012
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
5.10.2017 21:39:51   46.5.160.xxx 322
... otazky na autora:
- bolela hodne tahle veta? "To se poprvé po dlouhých letech změnilo, a Intel k tomu tak trochu dotlačilo AMD." (PS: tedy ta firma, ktera ma rocni rozpocet asi tolik, kolik maji zamestnanci Intelu na obedy, ze)
- kampak asi zabloudila i7 s hrneckem? Ze by na shw?
5.10.2017 23:19:20   194.50.240.xxx 146
Jsem velký kritik Obrových postojů Intel vs. AMD, v této recenzi to však podal poměrně objektivně.
i5 8600K vypadá zajímavě, škoda drahých desek. A uvidí se, jak to bude s dostupností. Nicméně, je to alespoň konkurence pro Ryzen, i když bohužel slepá ulička do budoucna...
Ale i tak se tohle Intelu povedlo. Nicméně, ruku na srdce, v článku je to podáno tak, že Intel vlastně věděl, že tohle přijde, takže jede podle plánu. S tím nesouhlasím. Podle mě Intel věděl, že Ryzen přijde, ale netušil jaký bude. Takže vzhledem k Z370 a dostupnosti to vidím tak, že se buď někdo v Intelu děsně zkouřil a nebo poměrně narychlo udělali, co mohli, aby měli konkurenci v mainstreamu.
6.10.2017 16:24:10   213.226.209.xxx 70
tak Intel vedel ze bude dobry ale nevedel ze az tak a ruku v ruce s dobrou(spise mirne lepsi) cenovou politikou ho AMD nacapalo se stazenymi kalhotami

vzhledem k tomu ze ma Intel mnohem vetsi provozni naklady tak soucasna zmatecna situace je celkem logicka >> reakce proste musela prijit i kdyby cert na koze jezdil ...
6.10.2017 00:37:30   194.228.11.xxx 38
http://pclab.pl/art75579.html
6.10.2017 07:14:20   37.221.252.xxx 55
Snad takhle půjdou taktovat i normální prodejní kousky.
6.10.2017 13:49:52   205.175.202.xxx 43
7300,- a 8 599,- je docela rozdíl.....bohužel
6.10.2017 14:41:25   194.228.13.xxx 70
.. a další díl o 8700k vyjde kdy ?
6.10.2017 14:43:07   90.183.164.xxx 143
Nějak se mi nezdá ta spotřeba. Na konkurenčních webech nameřili u tohoto CPU 125-135 W, průměrně tedy 130W. Zde autor 110 W. Tak buď dostal nějaký extra úsporný kousek, nebo si čísla trochu upravil. To samé teploty... Ve všech recenzích upozorňují na to, že Coffee Lake oproti Kaby mnohem víc topí, obzváště po OC. Ono je to i logické, vzhledem k tomu, že má údajně zhruba o 14% více napájecích pinů (128 vs. 146). Závěr většiny recenzí je takový, že TDP u Coffee Lake je dost podhodnoceno a na taktování to chce opravdu slušný chladič. Proti Ryzenu je zde teplota i spotřeba znatelně vyšší, což pan autor neuvádí.
6.10.2017 16:52:49   78.45.21.xxx 96
To uz ani neres, on treba taky tvrdil ze Skylake je vyborny na hrani.. tady mu ty testy stejne nikdo moc neveri..ale chodi si sem spis pokecat ;)
6.10.2017 17:29:03   77.242.95.xxx 62
no jestli to nebude tím, že zde bylo použito vodní chlazení.
6.10.2017 17:59:44   213.211.33.xxx 014
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 18:09:33   78.45.21.xxx 85
komu rikas stachuji ty jedno tupe crhovske hovadko?
Zase nemas prasky..
6.10.2017 21:19:09   81.30.247.xxx 311
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
6.10.2017 23:37:31   213.226.209.xxx 50
aha tak uz vime kde je problem ...kdyz uz ti lekar neco predepise tak bys to mel preci jen brat
7.10.2017 09:20:30   81.30.247.xxx 27
mě ani doktor žádný prášky nepředepsal. Ale tombmimino by měl jít pro další flašku kakajíčka protože kecá z hladu.
6.10.2017 17:14:21   89.24.126.xxx 20
snažil som sa prelustrovať Intelácke stránky a nikde som nenašiel, že by plánovali vydať niečo medzi i5-8400 a i5-8600K

neviete niekto niečo viac? (pr. 8600 bez K-čka)

dik
7.10.2017 07:32:43   89.176.106.xxx 31
Pravdepodobne bude 8500 i 8600, mozna i 8500K, ale urcite ne hned. Zvlast z pocatku vyroby budou vyberove cipy splnovat parametry 8600K a vsechno ostatni vrhne Intel na trh pod znackou 8400, i tak to mozna bude nedostatkove. Jednoduse je na tom celem videt, jak moc Intel spechal jen aby uz mel dustojnou konkurenci pro RyZen.
7.10.2017 15:43:17   37.228.229.xxx 50
Myslim si ,ze to OBR napsal presne.
CL je urcen predevsim tomu kdo cekal co z toho bude a tak mu nakup MB a CPU nebude cinit problem. CL je zajimave CPU ale bohu zel asi jen na pul roku. Predpokladam ze Z390 bude podporovat nexgen CPU a i PCI-4gen.
Vysledky testu resit nebudu 10W tady 10FPS tam , resit to tady je jako curat proti vetru ...
Vydani CL mi prijde jako iPhone 8 hezke ale?!
7.10.2017 16:59:05   78.108.97.xxx 30
Ale výkonnější (lepší) než Core i9-7900X
není ne ?
9.10.2017 13:32:24   188.95.122.xxx 10
když mrknu na tuhle stránku https://valid.x86.fr/records.html
kde mohu porovnat aktuální a staré procáky. Tam myslím že generace procáků 2012-2013 byla nejkvalitnější. Například 8,5 GHz na Celer, to chce mít koule

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

95 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 32.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.