Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz
Sestavy Článek Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

6. 8. 2013 03:00 13

Seznam kapitol

1. Možnosti při stavbě malého počítače 2. Shuttle SH87R6 — vnější pohled 3. Shuttle SH87R6 — pohled dovnitř 4. Montáž komponent 5. Cena, teploty, hlučnost, spotřeba 6. Testovací sestavy, hry a metodika 7. Alan Wake, Arma II: Operation Arrowhead
8. Assassins Creed III, Battlefield 3 9. Bioshock: Infinite, Crysis 3 10. Far Cry 3, GTA: EFLC 11. Grid 2, Hitman: Absolution 12. Max Payne 3, Metro: Last Light 13. Sleeping Dogs, Tomb Raider 14. Závěr

Před časem jsme vám přinesli návod na stavbu malé herní sestavy Mini-ITX. Dnes na něj nepřímo navážeme, do rukou se nám dostal Shuttle SH87R6. Jde o základ miniaturního počítače, který osadíte procesorem rodiny Haswell, pamětí, grafickou kartou a pevným diskem. Například Core i7-4770K a GeForce GTX 760.

Reklama

Testovací sestavy

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Metodika testování

K testování sestavy jsem zvolil celkem čtrnáct her. Výkon jsem měřil v dnes nejrozšířenějším rozlišení Full HD.

Testovací hry

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Alan Wake — Hru testuji hraním začátku první mise, kdy jde hlavní hrdina od auta k majáku. Nastavení detailů bylo nejvyšší, vyhlazování hran zapnuto v menu hry.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

ArmA II: Operation Arrowhead — Náročné druhé pokračování Army s rozšířením Operation Arrowhead jsem hrál na nejvyšší nastavení detailů včetně vyhlazování hran. Framerate jsem měřil v zabudovaném benchmarku.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Assassin's Creed III — . K měření jsem vybral přístav v Bostonu poté, co do něj připlujete lodí. Výkon jsem pomocí programu Fraps měřil při přibližně minutové procházce po přístavu.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Battlefield 3 — Testoval jsem vlastním hraním druhé mise kampaně, kdy společně s dalšími vojáky bojujete ve městě na blízkém východě. Konkrétně jsem k testování zvolil lokaci, kdy máte za úkol zabít dva teroristy s RPG, kteří se ukrývají na balkóně domu před vámi. Scéna tak byla velmi náročná na výkon s množstvím střelby i výbuchů.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Bioshock: Infinite — Výkon jsem testoval pomocí vestavěného benchmarku. Vnitřní měření výkonu však zatím neběží správně, framerate jsem proto měřil pomocí programu Fraps.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis 3 — K měření jsem vybral lokaci na zarostlém nádraží, která je rozlehlá a současně díky děravé střeše plná nepřímého osvětlení. Framerate jsem měřil pomocí programu Fraps při přibližně minutovém průchodu po mapě.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Far Cry 3 — K měření jsem vybral úsek, kdy jdete dobýt první kemp. Výkon jsem měřil při rychlém proběhnutí kempu, měřený úsek byl přibližně minutu dlouhý. Framerate jsem měřil pomocí programu Fraps.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City — Nejnovější díl Grand Theft Auto jsem testoval pomocí zabudovaného benchmarku na scéně s vrtulníkem v centru města.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Grid 2 — K měření výkonu používám vestavěný benchmark. Po jeho spuštění počítačem ovládané auto odjede jedno kolo závodu ve městě Chicago. Testovací scéna je dlouhá přibližně dvě a půl minuty a výsledky testu odpovídají nárokům hry při skutečném hraní.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Hitman: Absolution — Hru testuji pomocí vestavěného benchmarku, který měří výkon při průletu kamery nad zaplněným čínským náměstím. Nastavení detailů bylo nejvyšší možné.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Max Payne 3 — K měření výkonu jsem zvolil úvod hry s přestřelkami proti mafii v moderním mrakodrapu.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Metro: Last Light — K testování Metra používám oficiálně uvolněný benchmark. Režim renderování byl DirectX 11 s nastavením kvality Very High bez i se zapnutým vyhlazováním hran.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Sleeping Dogs — Hru testuji pomocí vestavěného benchmarku, který měří výkon v několika různých typech prostředí při měnícím se počasí i denní době. Dle mých zkušeností se hrou je tento benchmark poměrně přesný a jeho výsledky odpovídají reálnému hraní.

Shuttle SH87R6 — test miniaturního herního PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Tomb Raider — Tomb Raider má vestavěný benchmark. Ten dle mých zkušeností přibližně odpovídá i nárokům při skutečném hraní, při testování jsem jej proto použil.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama