Hlavní stránka Hardware PC sestavy Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli
Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli
autor: Michal Šimonek , publikováno 10.4.2013
Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

UVNITŘ VIDEO – V říjnu loňského roku jsme vám přinesli malé ohlédnutí za projektem Boost My PC, který měl v Česku svoji premiéru. Celý smysl spočívá ve vylepšení a nebo komplexnímu upgradu sestavy jednoho šťastného výherce – a že se jich do soutěže vždy přihlásí požehnaně! Novou sestavu tentokrát získal Petr ze severních Čech.


Já jsem provedl standardní testování v mých oblíbených programech Hyperpi, OCCT, 3DMark 11, MSI Kombustor, wprime 1024M, y-cruncher apod. (na co přeci nějaké hry ,-) ), a prověřil tak stabilitu přetaktovaného PC na 4200 MHz. Díky offsetu se však nejen podtaktovává, ale dochází i ke snížení voltáže. Pro pár uspořených wattů jen dobře. Ondřej Báča se pak ujal herních testů v praxi a hned odzkoušel herní brýle Gunnar.

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

SmOke (Ondřej Báča) v akci.

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

Došlo konečně i na herní chvilky výherce...

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

...a že měl radost!

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

Ale došlo samozřejmě také na Bětku. S tradiční čepkou a sluchátky vypadala jako pravá zarytá gamerka.

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

A ještě jedna fotka s pohledem na Bětku (a nebo na počítač?) :-)

Také tentokrát nemůže chybět souhrnné video z celého natáčení – probíhalo u výherce, v tajném království Stoobiho v Orlických horách a také v Asusu v Praze.

Příště můžeme vybrat někoho z vás! Zůstaňte věrni PCTuningu.

 

Poděkování

 O výrobu skříně na míru se postaral Stoobi

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

Za poskytnutí hardwarového vybavení a příjemné chvíle během příprav i natáčení patří dík společnosti Asus

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

HyperX sérii pamětí i SSD disk věnovalo do pořadu české zastoupení Kingston

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

Zdroj byl poskytnutý společností Zalman.

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

Za klasický pevný disk patří poděkování společnosti Seagate

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

Klávesnici k herní mašině věnovala společnost Logitech

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

Brýle věnoval e-shop gunnars.cz

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

Nakonec bych rád poděkoval PCTuningu za mediální podporu a Stoobimu z PCT za návrh a realizaci skříně. Nesmím zapomenout ani na produkční tým Hitpoint.cz, který celý pořad perfektně zpracoval – jmenovitě  jsou to šikovný kameraman Petr Horák, zaskakující scénárista a moderátor Ondřej "SmOk" Báča a milá moderátorka Bětka.

 

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli

 

Boost My PC podruhé – Stoobi a flanker se do toho zase opřeli



Tagy: boost my pc  asus  seagate  logitech  zalman  kingston  hitpoint  stoobi  reportáž  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
10.4.2013 05:59:22   114.153.50.xxx 785
Volbu grafiky si nedovedu vysvetlit jinak, nez ze nekde lacino prebyvala. Skoda, ze jste mu tam nedali 2kW zdroj, tenhle je tak na hrane Kazdopadne zadarmo je to hodne dobry delo a udela ohromnou radost. Jenom jste meli udelat nejake herni testy, abyom vedeli jak mu to pobezi.
10.4.2013 06:38:42   85.71.203.xxx 604
Grafická karta, JEDNA Z TISÍCE NA SVĚTĚ! Jsi možná jediný, kde ji v republice má. To mě položilo... Argumentace jak řemen.
10.4.2013 08:59:44   195.178.92.xxx 110
já mám hardwareové specialitky rád, ale u sebe v pc bych tuhle kartu netrápil,tohle je na poličku a za sklo.z více důvodů, crossfire nebo sli řešení z aktuální řady GTX 6x0/Ati 79x0.to je třeba můj pohled...z tohohle pohledu chápu narážku, že přebyla, měl jsem už jednu do sbírky a zdroj,to je blbost sama o sobě...z hecu jsem testoval,co snese fortron 1200W,a koncil jsem na 3x5970+2x6970+Phenom II x6,all@stock a ze je platinovy to nezachrání
10.4.2013 06:27:00   93.91.243.xxx 240
Ne všechno je ze série ROG, tak mohla být grafika GTX 690 nebo Titan. Zdroj jistě nebude stačit, když má sestava z recenze Mars 2 740W .
10.4.2013 18:03:47   31.134.96.xxx 90
No morke zabudol si, ze flanker sa uz davnejsie pasoval do ulohy nejakeho AMD guru alebo tak nejak to nazval. Chcel by si od neho vela aby tam dal GTX690 alebo Titan
10.4.2013 06:34:54   194.228.164.xxx 252
kingbean napsal:
Volbu grafiky si nedovedu vysvetlit jinak, nez ze nekde lacino prebyvala. Skoda, ze jste mu tam nedali 2kW zdroj, tenhle je tak na hrane  Kazdopadne zadarmo je to hodne dobry delo a udela ohromnou radost. Jenom jste meli udelat nejake herni testy, abyom vedeli jak mu to pobezi.

ta karta je fakt totalni ulet, ale zase na druhou stranu je to takovy sberatelsky kousek, ze jeste za 10+ let bude mit velice zajimavou hodnotu / urcite vetsi nez cely zbytek PC /
10.4.2013 06:48:08   46.13.117.xxx 255
k sestave se vyjadrovat asi nema cenu, ale ta hnusna cerna dvd mechanika tam cumi jak pest na oko. Opravdu designova "lahudka".

To se nedal celni panylek treba nejak prestrikat ?
10.4.2013 07:48:31   193.84.165.xxx 411
To mě spíš vadí, že pravý bok není slícovaný a je tam nevzhledná mezera alias "fuka"...

Naopak černá mechanika v daném konceptu nevadí.

Co se týká podobnosti s Lamborghini, tak mě to na první pohled připomnělo spíš vysavač díky tomu přednímu nasávání viz http://tesco.scene7.com/is/image/tesco/208-6496_PI_TPS1744098?w id=2000&hei=2000
10.4.2013 08:52:24   83.240.16.xxx 210
jo, taky se mi prvně vybavil vysavač
ta case celkově moc pěkná není, ale to je pouze názor mě, jakožto zjevně barbara v moderním designu.
10.4.2013 10:02:38   89.24.16.xxx 54
JJ, tady záleží na vkusu. Osobně s emi líbí více, než první design (který byl decentnější). Co člověk, to jiný vkus, to se nedá nic jiného než souhlasit. Výherci se ale líbila
15.4.2013 09:22:32   83.240.16.xxx 30
Víte zase na druhou stranu se říká "darovanému koni na zuby nehleď" a vyhrát to já, taky se budu do kamer tvářit že je to nádhera.
10.4.2013 07:52:38   178.41.17.xxx 122
...na niektorych obrazkoch som sa iba pousmial...

-vydiet ,ze je to rucna praca.., par detailov k sebe nepasuje (materialy)

priklad: https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/flanker/boostmypc2/finale9.jpg
-plexi je hore trocha krive..
-inak to na mna posoby ako lacnejsi gic., bez ohladu na to ,kolko si s tym autor dal prace.., no je to urcite jeho slabsi vytvor..

tato fotka my pripomina nieco ,(drsny undergroundovy rapper a ma na sebe beatsi -s troskou nadsazky :-))

https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/flanker/boostmypc2/betkahraje2_male.jpg

-asi jej bolo zima, co nekurite vnutri ?!
10.4.2013 10:06:14   89.24.16.xxx 1431
btw. a nechcete se tedy sám příště dát do casemodingu? Líbí se mi, jak 99% čechů umí kritizovat a jen hledat chyby. Proč proboha? Můžete ukázat své výtvory například v diskuzním foru, sekce case modingu tam je, rád se podívám.
10.4.2013 14:42:23   89.29.115.xxx 191
No když někdo nesnese kritiku a myslí si že jeho výtvory jsou bezchybné, tak to je pak těžký ;-) Místo toho aby se z ní poučil a příští dílo bylo ještě lepší.
10.4.2013 20:23:50   89.24.19.xxx 79
Já nemám nic proti kritice, ale musí jí vznést člověk, který také něco dokázal. A já se rád (a nejen já) podívám na vaše dosavadní pokusy. Pak až můžu hodnotit. Začínejme vždy s hodnocením sebe a až poté se dívejme na to, co dokázali jiní. Je lheké mluvit, těžší činit
11.4.2013 12:28:22   147.32.5.xxx 81
No ale to, co říkáte, je naprostý nesmysl. Ukážu Vám to na příkladu. Představte si, že si necháte postavit dům. Sám domy vůbec nestavíte a ani netušíte, jak se to dělá. Nastěhujete se a ukáže se, že stěny maj prasklinu/jsou nakřivo/cokoliv. Přestože jste "nikdy nic nedokázal" v oblasti stavitelství domů, tak nemáte právo to kritizovat? Nesmysl. Jiná věc je, že tomu třeba nerozumíte a kritizujete věc, která je správně a jen jste to špatně pochopil -- to je věc jiná.
11.4.2013 13:02:27   89.24.21.xxx 12
ano, takto souhlasím, jak jste to napsal s příkladem domu.
U case ale leccos je dáno technologií úpravy. Plech se při upravách různě "kroutí" a mírně deformuje. Mně se naživo skříň opravdu líbila a v rámci možností bych za ní byl taky happy
10.4.2013 20:25:39   89.24.19.xxx 44
Michal Šimonek napsal:
VIVI napsal:
já mám hardwareové specialitky rád, ale u sebe v pc bych tuhle kartu netrápil,tohle je na poličku a za sklo.z více důvodů, crossfire nebo sli řešení z aktuální řady GTX 6x0/Ati 79x0.to je třeba můj pohled...z tohohle pohledu chápu narážku, že přebyla, měl jsem už jednu do sbírky a zdroj,to je blbost sama o sobě...z hecu jsem testoval,co snese fortron 1200W,a koncil jsem na 3x5970+2x6970+Phenom II x6,all@stock a ze je platinovy to nezachrání


Tak tady vás silně vyvedu z omylu. Není 1200w zdroj jako 1200W zdroj. Záleží na více aspektech, jednou z nich jsou i osazené součástky, jednotlivé větve atd. Sám jsem testoval i7-3930K silně přetaktovaný s přetaktovaným ARESem a 1200W AX1200 si s tím poradil levou zadní. Další argument je přímo z recenze Zdeňka. Spotřeba 750W je spotřeba celé sestavy, nikoliv grafické karty! Navíc Zdeněk použil i mnohem náročnější CPU i7-3930K přetaktovaný na 4200 MHz. V této setsavě bych odhadl spotřebu v maximální zátěži zhruba na 600W-650W, více zcela jistě ne.
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/obermaier/mars2/spotreba.png


zajímavé, že za průkazný argument mám minusi, čím to asi? Nebo se nedokážete smířit s jasným faktem z recenze kolegy?
25.5.2015 17:47:33   88.101.178.xxx 00
dodělám a pošlu. I když já vsázím na čistotu a jednotnost designu
10.4.2013 10:14:42   89.24.16.xxx 26
Butch napsal:
Tak tohle je snad prvni Stoobiho predelavka, ktera se mi fakt vubec nelibi.

Pripomina mi to uchylny Asus Vento.
Je to vec vkusu, ale osobne bych si to premontoval do nejakeho Fractalu dostat takovou herni masinu.


ano, věc vkusu. Ale osobně mám rád tento styl skříní (viz obecně má domácí HAFX, děrované řešeto ) a nebo big tower CM Storm, NZXT Phantom)
10.4.2013 08:37:19   89.29.80.xxx 241
Já nevím, ale ta skříň připomíná spíše nějaký automat na nápoje a nebo přerostlý presovar
10.4.2013 07:54:52   213.250.204.xxx 504
Všechny pravý zarytý gamerky nosí při hraní kulichy co vypadají jako použitý kondom a dávají si přes ně sluchátka ?

Prej:"A k tomu patří...ehm..." ..."ano, přesně tak, chladič" Gamerka jak vyšitá. Kvůli takovým moderátorům nekoukám na Re-Play a Game Page :-)
10.4.2013 08:55:53   83.240.16.xxx 70
...pomineš-li celkovou (ne)kvalitu takových televizních magazínů. Především to mě ani nepotivuje tu telku v době vysílání pouštět nerbo přepínat.
10.4.2013 09:28:59   193.85.33.xxx 200
Tak tohle je snad prvni Stoobiho predelavka, ktera se mi fakt vubec nelibi.

Pripomina mi to uchylny Asus Vento.
Je to vec vkusu, ale osobne bych si to premontoval do nejakeho Fractalu dostat takovou herni masinu.
10.4.2013 09:44:04   83.208.190.xxx 180
jako nechci rejpat ale nedávno jste recenzovali PC sestavu lynx 3xtitan asi 3x tak výkonnější než tohle a vytýkali jste že 1250W zdroj je naddimenzovaný,
tak jak ho odůvodníte v téhle sestavě to teda nevím
:-)
10.4.2013 09:54:01   89.24.16.xxx 415
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.4.2013 10:00:53   89.24.16.xxx 210
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.4.2013 10:05:03   212.5.202.xxx 321
Darovanému koňovi na zuby nepozeraj.
10.4.2013 10:35:08   82.113.51.xxx 133
Bětka by si taky měla aspon něco málo přečíst o HW ta část kde byly ty komponenty na stole byla docela trapná ;)
10.4.2013 13:58:47   86.61.178.xxx 331
Ale zase na té fotce jak je rozvalená na tom gauči je dobrá Přeci jen - jako vlhký sen nástiletým pařanům to asi postačuje a lepší moderátorku do pořadu o videohrách asi nezaplatíš. Taky mi to přijde k smíchu, ale co naděláš. P.s.: Ve finále je stejně nejdůležitější, jak umí držet joystick
10.4.2013 10:37:37   89.176.9.xxx 120
Jako celek to má HW pěkný a jako výhra více než pěkné, ale když už tam cpou MARS II, mohli tam dát i větší SSDčko a určitě Blu-ray vypalovačku. Jinak design se mi moc nelíbí, ale to je asi otázka vkusu.
10.4.2013 11:04:05   88.83.233.xxx 470
Klukovi to přeji, je to nádherný stroj. Nechci ale vidět reakci rodičů, až jim dojde účet za elektřinu, to poletí kluk i s PC
10.4.2013 11:18:45   195.88.164.xxx 160
taky se bohužel musim přiklonit k ostatním... ačkoli předělávky od Stoobiho jsou jindy super, tak tahle se mi nelíbí. Hlavně ten velkej přední nasávač. A co se komponent týče, dalo se postavit o něco výkonnější a o něco levnějc...
10.4.2013 11:32:08   212.5.197.xxx 312
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.4.2013 12:21:47   195.178.76.xxx 150
Borgi* napsal:
Klukovi to přeji, je to nádherný stroj. Nechci ale vidět reakci rodičů, až jim dojde účet za elektřinu, to poletí kluk i s PC


Přesně tohle mě napadlo taky :-) kilowatka sem kilowatka tam a roční zúčtování bude horor a černá díra zároveň.
10.4.2013 14:02:43   86.61.178.xxx 250
Když si člověk vezme, že by to dokázalo napájet nějakých 25 notebooků nebo 20 60W žárovek zároveň Už vidím, jak na něj vyleti útvar rychlého nasazení, páč si budou myslet že to je vietnamská pěstírna konopí
10.4.2013 20:28:15   89.24.19.xxx 38
pozor, ale setsava přeci nejede celý den v zátěži a ne každý u ní stráví celeročně 8h denně! Takže ano, zaplatí zde vice než za běžné PC, ale bude to možná v řádu 1000Kč na rok, což je na měsíc pár desetikorun. A to je hodně?
10.4.2013 12:26:50   178.40.67.xxx 71
K úprave case sa nevyjadrujem, každý má svoj vkus a v podstate sa mi to celkom pozdáva, škoda, že sa stoobi viac nevyhral s pôvodným predným panelom, hlavne oblé rohy pôvodnej perforácie naozaj neladia s hranami modovaných častí a až príliš z toho kričí pôvodný dizajn. výsedný efekt je tým pádom nevyvážený dizajnovo a navyše to vyvoláva dojem odfláknutej roboty.

Ale tie káble vnútri skrine od grafiky a zvukovky sú zlý vtip, dali sa všetky krásne schovať za dosku. A keby som aj to prepáčil (čo sa ale u takého projektu naozaj nedá), tak klinec do rakvy ste zabili tými bielymi sťahovákmi na čiernych kábloch. Čierne sa minuli, že? Tak na toto už fakt treba mať silný žalúdok.

Nič v zlom, ale vo svojej R3-ke mám o triedu lepšie upratané káble a to sa na črevá pozerám len raz za čas, keď idem vyfúkať bedňu od prachu a rozhodne sa tou zostavou mediálne neprezentujem.
10.4.2013 20:30:43   89.24.19.xxx 02
bohužel, o těch kabelech jsem psal v kapitolce. Nešly umístit všechny za desku z důvodu "prolisu" bočnice, která byla módovaná vůči základu, byl jsem rád, že jsem začlenil pár kabelu alespon za desku a dokázal bočnici vmístit zpět. Jinak pochopitelně v základním stavu by to ARC umožnoval. Takto však to technicky nebylo možné.
10.4.2013 20:32:58   89.24.19.xxx 13
StepanPepan napsal:
Stoobi by se mohl vyjádřit k tomu, jestli tam ta mezera napravo mezi čelním panelem a pravou bočnicí je jenom špatně zavřená bočnice nebo jestli má původ jiný.

Ta věc vepředu dole nejenom že je ošklivá, vypadá jako nějaký nepovedený přídavek. Dojem přídavku je způsobený tím, že původní čelní panel a mřížka viditelně pokračuje pod tu divnou věc.


ahoj , no víš proč? Dle mě to má evokovat to auto. Je jasné, že někdo má vkus na decentnější zjev, ale někomu se líbí i takto agresivní vysuté nasávání. A to i mně. Nikodo nemůže nikoho kamenenovat za to, že má jiný vkus na design. To mi nevymluvíš.
10.4.2013 20:55:06   85.70.84.xxx 32
"vkus na design" - tak to uz se fakt neda. ta vzdelanejsi cast lidstva vi, ze design je bud dobry, nebo spatny. tohle ale nastesti design neni, je to jen formalisticka blbost, ke vsemu prasacky udelana. predem pro nechapave: to ze vec vypada jako neco, jeste neznamena kvalitu.
10.4.2013 13:41:57   67.175.165.xxx 131
90gb ssd na operacni system a par hernich titulu, mozna tak win7 a tu bf3 co si chtel zahrat
10.4.2013 14:23:31   94.113.125.xxx 51
Stoobi by se mohl vyjádřit k tomu, jestli tam ta mezera napravo mezi čelním panelem a pravou bočnicí je jenom špatně zavřená bočnice nebo jestli má původ jiný.

Ta věc vepředu dole nejenom že je ošklivá, vypadá jako nějaký nepovedený přídavek. Dojem přídavku je způsobený tím, že původní čelní panel a mřížka viditelně pokračuje pod tu divnou věc.
10.4.2013 14:45:41   89.177.117.xxx 40
Cekem dobry sestava,jen ten SSD pro tak drahy stroj by mohl byt aspon 256 GB.A zdroj bych tam dal Enermax Platimax 850W.
10.4.2013 15:08:06   62.209.192.xxx 113
No nevim osobne bych tenhle comp postavil na LGA 2011 nez 1155
10.4.2013 15:17:02   82.113.54.xxx 210
že z celého článku mne nejvíc zaujala Betynka na pohovce.
10.4.2013 17:59:51   31.134.96.xxx 41
Tomas_2002 napsal:
Ale zase na té fotce jak je rozvalená na tom gauči je dobrá Přeci jen - jako vlhký sen nástiletým pařanům to asi postačuje a lepší moderátorku do pořadu o videohrách asi nezaplatíš. Taky mi to přijde k smíchu, ale co naděláš. P.s.: Ve finále je stejně nejdůležitější, jak umí držet joystick

Presne tak. vzdy ide o joystick Konzolova slecna Betka vie co chlapci gamesnici potrebuju. Spominam si ako v replay recenzovala nejaku hru o Harry Potterovi. Nezbednica robila tam vselijake kusky s kuzelnou palickou Este si spominam ked bol v replay host Zdenek Izer. Ten neskutocne zaperlil, ked suverenne vyriekol, ze koly hre DOOM si v 90'tych rokoch kupil 286tku (16bit). Vsak DOOM chcel minimum 386tku (32bit). Samozrejme Mikolas Tucek mu na ten sialeny vyrok nic nepovedal
10.4.2013 18:37:15   89.102.233.xxx 21
Prý těším se jak na to bude reagovat.
Mě by spíš zajímalo jak budou reagovat jeho rodiče na tu spotřebu. To se hodiny jen tak nezastaví

Ale jinak pěkný desktop. Ten keys se mi líbí.
10.4.2013 20:57:45   46.150.223.xxx 91
Michal Šimonek napsal:
btw. a nechcete se tedy sám příště dát do casemodingu? Líbí se mi, jak 99% čechů umí kritizovat a jen hledat chyby. Proč proboha? Můžete ukázat své výtvory například v diskuzním foru, sekce case modingu tam je, rád se podívám.


ukludni sa kolega v robote bral na to nejake tabletky, zistim ake, dam vediet
10.4.2013 21:24:24   78.41.23.xxx 30
Ač musím přiznat, že Stoobi určitě udělal už mnohem lepší kousky, na tomhle se myslím nadřel stejně a case vypadá náhodou docela pěkně. Tak jako tak, hlavně že se líbil výherci. Ta jeho reakce, úplně jsem to prožíval s ním a zavzpomínal na svá náctiletá léta a své zastaralé pc Kdyby takhle ke mně tehdy přišli, tak bych sebou šlehl o zem
Co se týče výběru komponent, zdroje, grafiky.... Berte to tak, že je to od sponzora. Vždycky by šlo posbírat něco levnějšího, výkonnějšího a dle preferencí jedince jinak osazeného...
Takhle tam jsou pořád našlapané komponenty, sběratelská grafárna a zdroj do budoucna ;o) A Bětka podle mně trošku "nevědoucí" dělala z "moderátorského" důvodu (informovat diváky, co třeba nevědí formou otázek). Nebo myslíte, že pozná atypický chladič k cpu a že chybí ještě ramky a na profláklou krabičku intelu bude ukazovat co to je? ;o) Ale možná se pletu, každopádně ji to teď sluší nějak více, Bětka kvete ...No co, když se tu řeší joystick, musím to vyvážit i něčím trošku konzervativnějším ;o)
10.4.2013 21:29:44   89.176.146.xxx 50
Michal Šimonek napsal:
Já nemám nic proti kritice, ale musí jí vznést člověk, který také něco dokázal. A já se rád (a nejen já) podívám na vaše dosavadní pokusy. Pak až můžu hodnotit. Začínejme vždy s hodnocením sebe a až poté se dívejme na to, co dokázali jiní. Je lheké mluvit, těžší činit


Kritiku může vznášet kdokoliv, samozřejmě pokud sám něco dokázal, získává kritika na váze. To, že kritik nemusí umět to, co sám hodnotí u jiného, už mimochodem prosazoval KHBorovský jestli si to ze školy pamatuju dobře.
Samozřejmě mě taky nejvíc štve kritika, která je od člověka co nic neudělal a ani neudělá a navíc má ještě pravdu, ale je to součástí zdokonalení se.
10.4.2013 21:57:55   78.41.23.xxx 00
S tímto plně souhlasím. Zároveň si nejvíce i cením lidí, kteří dokáží uznat, že neměli úplně pravdu, nebo umí brát věci s nadhledem, udělat si srandu sám ze sebe atp. Ale to už je zase trošku od věci.
Tedy k věci Stoobi, tvou práci velice obdivuji, sám bych si přál mít takovou dílničku a spoustu nápadů realizovat, nebo si postavit playseat. Ale musíš uznat, že tenhle kousek, ač dal určitě také spoustu práce a sebral hafo času, nepatří zrovna mezi ty case-borce ;o) Ale taky nemám moc co mluvit. Kdyby jste to dali ještě na týden mně, tak už tam má tak 10 nálepek, hadičky by byly průhledné, vevnitř kolovala UV reaktivní kapalina a přibylo by tám par světýlek. No a někdo jiný by zase takový case potom rozmlátil kladivem, kdyby se na něj chvíli díval ;o) Ale jak říkám, hlavně že výherci se líbil, bylo to na něm vidět a oproti té bílé škatuli si musel hodně pořvávat ještě i doma...
10.4.2013 22:17:57   89.24.19.xxx 02
Zdravím Pavle . Ale víš jak to určitě myslím. Trochu OT, ale budu potřebovat lekci na lyžích , příští sezonu.
10.4.2013 21:59:52   46.150.223.xxx 44
Mam dotaz .
Je pravda , ze sa siri sprava, ze ked rodicia toho chlapceka zistili kolko to zere prudu, tak mu obmedzili pristup k PC na 20 min denne ! A ze je ozaj jeden z tisic ludi, ktorym ked zapnu PC tak v Temeline zasvieti kontrola : Attention
PS : Pro panička, ostrihajte tych chalanou, maju vlasy ako 2 rocne barany na salaši na Južnom Slovensku
11.4.2013 14:02:58   86.61.178.xxx 20
A tak to jsem se docela zasmál u tý poslední věty Nejvíc asi proto, že jsem na SVK bylo vloni a ty ovce tam viděl
10.4.2013 22:15:10   89.24.19.xxx 18
pm74 napsal:
"vkus na design" - tak to uz se fakt neda. ta vzdelanejsi cast lidstva vi, ze design je bud dobry, nebo spatny. tohle ale nastesti design neni, je to jen formalisticka blbost, ke vsemu prasacky udelana. predem pro nechapave: to ze vec vypada jako neco, jeste neznamena kvalitu.


kolik ti je chlapče? Ukaž mi co ty považuješ za designový um? Co jsi doposud dokázal? Design je věc názoru, typu designu. Co jeden považuje za kýč, nemusí být notně v pohledu jiného člověka kýč (například diskutovaná Kaplického knihovna "meduza", mně osobně se ten projekt líbil)
11.4.2013 00:16:45   85.70.84.xxx 20
je mi 39, jsem architekt a narozdil od tebe mam teorii designu v malicku a ne v zadecku. subjektivni uhel pohledu nema na kvalitu designu zadnej vliv. ta je vicemene objektivni. a slovy libi/nelibi hodnoti veci jen ten, kdo jim nerozumi (laik). ten kdo rozumi, vi i proc.
10.4.2013 22:27:31   31.134.96.xxx 42
blahorodie napsal:
PS : Pro panička, ostrihajte tych chalanou, maju vlasy ako 2 rocne barany na salaši na Južnom Slovensku

Indicie na Metalcore kapelu Trivium (plagat a koncertny setlist s podpismi) u vyhercu v izbe a Deathcore kapelu Bring Me The Horizon na tricku u vyhercu ospravedlnuju jeho "emo" uces Mimochodom pri pohlade na chalanove zaprasene stare PC som si zaspominal na svoju 486DX2 ktora vo vnutri vyzerala presne tak isto. Mal som vtedy tiez asi 15 rokov. Boli to zlate casy Magic Carpetu...
10.4.2013 22:42:56   89.24.19.xxx 38
blahorodie napsal:
Mam dotaz .
Je pravda , ze sa siri sprava, ze ked rodicia toho chlapceka zistili kolko to zere prudu, tak mu obmedzili pristup k PC na 20 min denne !   A ze je ozaj jeden z tisic ludi, ktorym ked zapnu PC tak v Temeline zasvieti kontrola : Attention
PS : Pro panička, ostrihajte tych chalanou, maju vlasy ako 2 rocne barany na salaši na Južnom Slovensku


takže navíc jsi i modní guru přes účesy a nebo ožralý pijan, co tu nyní píše nevědomky nesmysly? Ani se už nedivím, že máš red card na foru .
11.4.2013 14:06:08   86.61.178.xxx 30
Ale no tak, náhodou to byl docela vtipný komentář. Nebuď tak úzkoprsej a uvolni se trochu. Jsi napnutej jak špagát...

Nebo nerdi nechápou humor ?
10.4.2013 23:39:39   188.175.225.xxx 43
Tolik negace nad takhle peknou sestavou bych ani necekal. Na foru, kde se denne vedou debaty nad vyberem sestav jsou vsechny paradni v bednach od CM a s grafikami typu gtx 460 nekdy se objevi i 660ka, ale tahle je najednou strasne spatna. Zdroj je slaby, case ma byt zase odporny a grafika je predpotopni a aby toho nebylo malo, tak Betka nevi nic o hardwaru.
Pritom slo o medializaci nekolika partneru na ktere se sesel dobry tym. Stoobi vytvoril pekny case z jeste lepsiho zakladu, flanker sestavu poskladal vic nez pekne a grafikou, ktera mozna neni nejsilnejsi na svete ji udelal rozhodne velmi zajimavou, se zdrojem bych si hlavu taky nelamal a ze Betka zaryta konzolistka nesleduje nejnovejsi trendy hardwaru mi neprijde ani trochu divne. Takze media jsou uspokojena a klucik si zaparil s Betkou na svem novem paradnim pc. Co vic si prat. Snad jen vsem podekovat za peknou akci, ktera jednomu udelala poradnou radost.
11.4.2013 00:12:14   83.240.80.xxx 60
trosku se zacinam stydet ze jsem PC nadsenec...
no nic pujdu makat a za 25k budu mit stejne vykonou sestavu.

BTW: reality show me lezou krkem.
11.4.2013 08:06:34   87.236.197.xxx 00
neni nic lepsiho nez na ne nekoukat
11.4.2013 07:17:01   80.79.82.xxx 42
Hehe pekna reklamna akcia, Case sa mne osobne paci. Skoda len ze sa designer neporadil pri vybere case aby sa tam vosla MARSII aj bez vybratia kosa na HDD.
No a Betka s ciapkou stiahnutou na usi a cez to sluchadla ? To ide z tych sluchadiel az taky silny zvuk ze potrebovala tlmenie ?
11.4.2013 08:40:37   46.150.223.xxx 73
Michal Šimonek napsal:
blahorodie napsal:
Mam dotaz .
Je pravda , ze sa siri sprava, ze ked rodicia toho chlapceka zistili kolko to zere prudu, tak mu obmedzili pristup k PC na 20 min denne !   A ze je ozaj jeden z tisic ludi, ktorym ked zapnu PC tak v Temeline zasvieti kontrola : Attention
PS : Pro panička, ostrihajte tych chalanou, maju vlasy ako 2 rocne barany na salaši na Južnom Slovensku


takže navíc jsi i modní guru přes účesy a nebo ožralý pijan, co tu nyní píše nevědomky nesmysly? Ani se už nedivím, že máš red card na foru .


Pripomínaš mi 14 ročne redaktori na Tisacli.cz PS: Inak to PC co tam ukazujete vyzera ohavne, ale aspon ten chlapec ma radost.Inak mohol ist ten lenivec aspon na brigadu a si na PC zarobit . Uz davno som nevidel taku sracku ,pomer vykon/W .A vizualne je to abnormalne hnusne. A nemusis tu na mna reagovat. Na vyjadrenia nejakeho 14 rocneho amatera, co sa neustale pcha do zadku vsetkym moderatorom sveta, neni nikto zvadavy Ty mas svoj internet, tam si pan
11.4.2013 09:06:12   46.150.223.xxx 30
Tak jak pisal v SZ, budem hladat Michale pozitivne veci. Sry
11.4.2013 09:16:16   89.24.21.xxx 43
to jsem právě chtěl přesně říci o tobě...Vysmíváš se účinkujícím ohledně vzhledu, naznačuješ, co všechno umíš, ale nikde ses ničím ani přes výzvu neukázal. Pak z nezujatého pohledu pouze kritizuješ a machruješ. Ne nadarmo ses hádal s panem W. na foru a odměnou ti bylo víš co . A myslím, že tady s podobným přístupem dopadneš časem stejně,jako na diskuzním foru. Diskuze pod články není od urážení a hanobení lidí kvůli vzhledu a posuzování neshcopnosti, ale od smysluplné a věcné diskuze.
11.4.2013 09:46:04   46.150.223.xxx 61
Idem si urobit poriadne presso
ps: S Wilikom som sa nehadal, nemame sa o com hadat, iba sme sa v jednom nezhodli. Ale sme si to vysvetlili.
Ja chcem len povedat ze sa mi ta case nepaci a ta VGA je zrave prase ... Kazdy ma pravo na svoj nazor. Ale je fakt, aj ja by som prijal taku vyhru. Aspon by som ju spenazil a kupil nieco poriadne
11.4.2013 10:40:38   89.24.21.xxx 13
tak ted je to OK , takhle se to dá. Napsáno jasně a kultivovaně
11.4.2013 12:25:43   147.32.5.xxx 20
No ale to, co říkáte, je naprostý nesmysl. Ukážu Vám to na příkladu. Představte si, že si necháte postavit dům. Sám domy vůbec nestavíte a ani netušíte, jak se to dělá. Nastěhujete se a ukáže se, že stěny maj prasklinu/jsou nakřivo/cokoliv. Přestože jste "nikdy nic nedokázal" v oblasti stavitelství domů, tak nemáte právo to kritizovat? Nesmysl. Jiná věc je, že tomu třeba nerozumíte a kritizujete věc, která je správně a jen jste to špatně pochopil -- to je věc jiná.
11.4.2013 12:26:15   147.32.5.xxx 01
Uh, takže bohužel stále nedokážu rozlišit tlačítka Odpověďět a Reaguje. Omlouvám se.
11.4.2013 14:15:26   86.61.178.xxx 30
Taky mi přijde "reaguj" a "odpovědět" jako to samý a ani vlastně nevím, jakej je mezi těma tlačítkama rozdíl :-) Nemá něco z toho být "citace" ? Btw., my tu zas máme program, který je asi v 10 jazykových mutacích a každá jeho část je přeložená jinak. Takže na první obrazovce mačkáš "údržba", na další pokračuješ přes "andern" a nakonec potvrdíš ikonou "sačuvaj"
11.4.2013 20:16:08   94.127.128.xxx 11
dobré a vtipné videjko....nevíte někdo kde se soutěží nebo kam se to zasílá ???... s duronem 1,2 mam vyhráno D
23.4.2013 17:54:45   90.180.157.xxx 23
Po přečtení všech komentářů souhlasím s těmito názory:
- MARS II nebyl moc dobrý výběr
- Case je slušná, ale jako vášnivý motoristický fanda, poznám, že Lamborghini to určitě není
- SSD mělo být větší
- Bětka je tam fakt trapná, že se s prominutím s.ere do pořadu, který je hlavně o HW. A ona snad ani neví, co HW je
- RE-PLAY je fakt blbý pořad. Ty jejich rádoby recenze, rádoby vtipné rozhovory atd ...
A poslední, co mi přijde, že ten kluk co to vyhrál je spíš nerd, než pařan, tak nevím, co se hlásí do takové soutěze, když ani neví, co je "vodník" nebo MARS II
Ale abych pořád nekritizoval, oceňuji snahu a Stoobiho, ASUSu (divím se, že to vůbec sponoruje - já bych se na nějaké obdarovávání kaštanů mohl vyprdnout ). Až na pár vyjímek super. Teď už jen vyhrát další kolo
3.5.2013 13:42:16   213.226.250.xxx 30
Sice si nikdy nevrznou, ale alspoň maji co dělat.
25.5.2015 17:42:45   88.101.178.xxx 00
Case se mi nelibí, fakt ne. Není ani hezká, ani praktická a ani designové čistá, ani barevně sladěná. Prostě nic u čeho bych řekl: kámo koukej, drsný co?
Co se týče obsahu šasi, takovou nevyváženost jsem ještě taky neviděl. Nevyvážené komponenty jak v poměru cena/výkon tak v poměru exkluzivita/výkon. Tohle je pro mě jako: "Aneb jak kočočka vařila s pejskem dort."

Takže zabrat pánové, zabrat

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

49 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.