Shuttle SX79R5 — highendový počítač v kompaktním balení | Kapitola 9
Seznam kapitol
Chcete mít šestijádrový procesor a highendovou grafickou kartu, na velkou skříň však nemáte dost místa, anebo počítač chcete často přenášet? Shuttle pro vás připravil SX79R5 — barebone, do kterého můžete osadit třeba Core i7-3960X a GeForce GTX 680. Udělali jsme to a vyzkoušeli, jak na takovém počítači běží hry.
Testovací sestava
Testované hry
Alan Wake — Hru testuji hraním začátku první mise, kdy jde hlavní hrdina od auta k majáku. Nastavení detailů bylo nejvyšší, vyhlazování hran zapnuto v menu hry
Anno 2070 — K měření výkon jsem vybral jednu z map v režimu volného stavění, kdy jsem na ostrově postavil základní osadu a následně jsem pomocí programu FRAPS měřil výkon při průletu kamerou nad celým ostrovem.
ArmA Operation Arrowhead — Náročné druhé pokračování Army s datadiskem Operation Arrowhead jsem hrál na vysoké detaily včetně čtynásobného vyhlazování hran a framerate jsem měřil v zabudovaném benchmarku.
Assassin's Creed: Revelations — K měření jsem si vybral jednu z městských lokací, kdy jsem procházel část schodů a proplétal se mezi obyvateli. Framerate jsem měřil pomocí programu FRAPS.
Batman: Arkham City — Výkon Batmanu jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku. Nastavení detailů bylo nejvyšší možné v režimu DirectX 11. Vypnuté byly jen dodatečné efekty GPU akcelerované fyziky PhysX.
Battlefield 3 — Testoval jsem vlastním hraním druhé mise kampaně, kdy společně s dalšími vojáky bojujete ve městě na blízkém východě. Konkrétně jsem k testování zvolil lokaci, kdy máte za úkol zabít dva teroristy s RPG, kteří se ukrývají na balkóně domu před vámi. Scéna tak byla velmi náročná na výkon s množstvím střelby i výbuchů.
Crysis — Crysis testuji vlastním hraním, kdy projíždím část džungle jeepem a fps měřím programem Fraps. Nastavení grafiky je very high, AA zapínám ve hře.
Crysis 2 — Měření probíhalo v první části hry, kde jsem si vybral jednu z náročnějších lokací ve válkou zničeném New Yorku, konkrétně přestřelku v parku. Začal jsem na střeše jedné z okolních budov, skočil do parku, který jsem prošel a postřílel čtyři protivníky. Celá testovací sekvence měla okolo minuty a půl, framerate jsem měřil pomocí programu FRAPS.
DiRT 3 — Výkon v závodní hře DiRT 3 měřím pomocí vestavěného benchmarku, kdy počítačem řízené auto jede jeden rallycross závodu na zasněženém okruhu. Nastavení grafiky je nejvyšší možné v DirectX 11 režimu, vyhlazování hran zapínám v nastavení hry.
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City — Nejnovější díl Grand Theft Auto jsem testoval pomocí zabudovaného benchmarku na scéně s vrtulníkem v centru města. Detaily byly nastavené na nejvyšší.
Just Cause 2 — Testuji jsem měřil pomocí vestavěného benchmarku na scéně Concrete Jungle. Nastavení hry je maximální bez nVidia CUDA efektů, vyhlazování zapínám ve hře.
Mafia 2 — Českou hru jsem zkoušel na vestavěném benchmarku při nejvyšších detailech s vypnutými dodatečnými efekty fyziky. AA nastaveno ve hře.
Max Payne 3 —
Metro 2033 — K testování Metra používám oficiálně uvolněný benchmark. Režim renderování byl DirectX 9 s nastavením kvality Very High bez i se zapnutým vyhlazováním hran.
Serious Sam 3 — Výkon jsem měřil hraním části první mise kampaně. Nastavení detailů bylo vysoké, framerate měřen pomocí programu FRAPS.