MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz
Mobilní zařízení Článek MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

6. 11. 2009 02:00 16

Seznam kapitol

1. MSI X410 - hardware 2. Design, materiály, rozměry 3. Baterie, klávesnice, touchpad 4. Vstupy/výstupy, OS, příslušenství 5. Zvuk, chlazení, záruka 6. Testy procesoru
7. Testy operační paměti 8. Testy grafické karty - standardní 9. Testy pevného disku 10. Test výdrže baterie 11. Vyhodnocení a závěr

Před týdnem jsme testovali Asus UL30 neboli tenký 13" počítač osazený plnohodnotným procesorem Core 2 Duo a cenou okolo 20 tisíc. Zcela jistě šlo o notebook. Dnes tu však mám o palec větší MSI X410, který je osazené pomalým, avšak úporným procesorem Athlon Neo a i svojí cenou odpovídá spíše netbooku. Ano, přivítejte v testu obří netbook.

Reklama
Upozornění: V případě, že má notebook u některého z herních testů uvedeno 0 fps, znamená to, že jej nebylo možné spustit z důvodu nekompatibility (většinou s ovladači a grafickou kartou). Stejně tak testy v nativním rozlišení slouží pouze pro srovnání, zda si hry zahrajete v nativním rozlišení displeje, a nevyvozujeme z nich žádné další výsledky. K tomu slouží testy v rozlišení 1280 × 800 px.

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

MSI X410 - tak trošku přerostlý netbook
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak jsem předpokládal, výkon integrovaného grafického čipu ATI Radeon X1250 je naprosto zoufalý a rozhodně nepočítejte s hraním nových počítačových her a to ani na nejnižší detaily. Ono to nebude možné ani teoreticky, protože drtivá většina dnešních her vyžaduje ke svému běhu alespoň Shader model 3.0, který Radeon X1250 vůbec nemá.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama