Hlavní stránka Hardware Multimedia, zvuk, TV Repro Logitech Z-10 - černé monolity s USB a dotykovým displejem
Repro Logitech Z-10 - černé monolity s USB a dotykovým displejem
autor: Miroslav Vejman , publikováno 6.4.2007
Repro Logitech Z-10 - černé monolity s USB a dotykovým displejem

Na trh přesycený lacinými, více či méně kvalitními 2.1 sestavami, se firma Logitech rozhodla přijít s něčím odlišným. Následujte tak svého úhlavního konkurenta, firmu Creative, která uvedením modelu T20 se mnohým trefila do gustu. Logitech Z-10 je dvoukanálové stereo řešení s připojením pomocí USB, ozvláštněné kvalitním LCD displejem a dotykovým ovládáním. Netradiční design a více než přijatelný zvukový projev jsou hlavními devizami tohoto reprosystému.


Kvalita zvuku

Od začátku jsem byl velice zvědavý, co Logitech s 2.0 uspořádáním vyvede. Tisková zpráva hovořila v superlativech a tak jsem byl od začátku byl (pro jistotu) skeptický. Můj výsledný dojem byl i přes to velice dobrý.

Logitech Z-10 jsou určené k ustavení na stole, po stranách obrazovky. Nejlepší zvuk získáte, když dodržíte starou známou stereo-zásadu, že posluchač a reproduktory mají tvořit rovnoramenný trojúhelník. Přesně v takové konfiguraci jsem Z-10 poslouchal i já (často s vypnutým LCD). Reproduktory nejsou striktně směrové a nevyžadují směrování přímo na uši posluchače.

Nejpřesnější bylo, jak to u menších a středních stereo řešení bývá, pásmo střední. Hlasu interpreta (Dán Bárta; Illustratosphereů Sony BMG 2000) je rozumět skvěle, je relativně věrný a přesvědčivý. Podání prostoru je dobré a poměrně přesné. Na první poslech se zdá, že výšek je ve zvukovém projevu méně - po čase ale zjistíte, že opak je pravdou. Méně kvalitní reprosoustavy často dohánějí kladné body tím, že zvýrazňují krajní části pásma a na takový (střední výšky + střední basy) přednes si časem zvyknete.

Stačilo ale Z-10 poslouchat několik dní, a původně nastavený ekvalizér (kdy jsem přidal výšek a basů) vrátíte na "flat" - tj. bez korekci. Čím posloucháte kvalitnější nahrávky, tím více budete procházet zvukový sw řetězec, a vypínat všechno, co by výsledný zvuk nějak "zlepšovalo".

Pro všechny milovníky hlubokého dunění mám však však špatnou zprávu - s nejnižším zvukovým pásmem se musíte rozloučit. To co Z-10 ale hrají (cca 100-10Hz), je ale tak akorát – poslech muziky nebude přehnaně "naducaný" a budete si moci vychutnat neutrální spektrum produkovaného zvukového výrazu. Ve filmech a akčních počítačových hrách však budete marně hledat monumentalitu a grandiózní nástup ve velkolepých scénách.

Výkon 30W RMS postačuje, až téměř do úplného zesílení velmi tuhé konstrukce bedniček nic nerezonuje.

Repro Logitech Z-10 - černé monolity s USB a dotykovým displejem
celkový pohled na sestavu

Verdikt

Logitech Z-10 si v testu nevedly vůbec špatně. Oceňuji slušivý design a samozřejmě také propracované funkce se spoustou nastavení, a to nejenom pluginů samotných, ale také globálních nastavení spořičů, jasu, kontrastu, délky zobrazení jednotlivých pluginů a jejich priority.Další "užitečnou" vlastností je připojení přes USB port, díky kterému nemusíte vlastnit zvukovou kartu. Je tedy v podstatě jedno, jestli máte integrovaný kodek (99.9% majitelů notebooků), starý SB Live!, Audigy nebo kvalitní zvukovou kartu typu Auzentech X-Meridian nebo Bluegears b-Enspirer.

Dojem ze zevnějšku je navíc umocněn nadprůměrnými zvukovými vlastnostmi co se poslechu hudby týče. Patříte-li mezi konzervativnější posluchače, budete i přes integrované informační softwarové vymoženosti, potěšeni poctivým zvukem stereo systému. Hráči a milovníci filmů by mohli namítat slabší podání v nižších frekvenčních pásmech (ale jak je vidět na Creative T20, tento problém je neduhem drtivé většiny malých stereo systémů). Je na každém uživateli čemu dá přednost.

Repro Logitech Z-10 - černé monolity s USB a dotykovým displejem
téměř 5kg těžké balení

Jistě bych neměl vynechat linkový vstup, realizovaný prostřednictvím 3.5 mm jacku-samice. Můžete tak připojit MP3 přehrávač, nebo třeba televizi. Zde bych na druhou stranu ocenil přepínač vstupů, aby se nestávalo, že PC hraje současně s přístrojem napojeným na 3,5 mm vstup. Bohužel, tak daleko Logitech nešel.

Logitech Z-10 je jedinečný produkt. Nestává se často, že je nutné zkoumat i softwarové nastavení hudebně výstupního zařízení. Naštěstí hudební kvality neustoupily integrovaným vychytávkám a to z tohoto produktu dělá velice zajímavého hráče o místo na vašem stole. Vyšší cena (přibližně 3300,- s DPH) odradí bohužel mnohé zájemce. Za tuto cenu totiž seženete docela "slušnou" 5.1 sestavu. Originalita a výborné parametry však mluví za sebe.

Rozměry: 246 x 114 x 119 mm
Hmotnost páru: cca 3 kg
Frekvenční rozsah:
(podle výrobce)
40Hz – 20 kHz
Odstup signál-šum:
(podle výrobce)
89db


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
6.4.2007 12:07:37   195.113.106.xxx 3734
Podle obrázků je displej v pravém repráku a zesilovač v levém. V textu to ale píšete naopak.
6.4.2007 12:22:28   62.168.45.xxx 3832
Satelity jsou nesymetrické – pravý je vybaven displejem a ovládacími prvky, zatímco v útrobách levého najdete integrovaný zesilovač.
6.4.2007 12:31:59   195.113.106.xxx 4036
To vím taky, ale v článku máte toto:

"Pravý satelit s integrovaným zesilovačem je samozřejmě ještě těžší."
6.4.2007 12:59:20   213.29.1.xxx 3949
souhlas. Moje Creative inspire 5300 (jedny z lepsich creative) maji psane 20Hz-20KHz - ovsem realne hraji od 40Hz a nad 17,5kHz uz neslysim ja, takze nemohu posoudit. Takze si myslim ze 150Hz zni celkem realne.
6.4.2007 13:38:11   89.102.63.xxx 59132
Nebuď naivní, ty creativy stopro nehrají ani 40Hz, to neumí ani mnohonásobně dražší bedny.
př. http://www.audioexpert.cz/sloupove-reprosoustavy/mordaunt-short-avan t-906i
Co se týče těch logitechů, tak od nich rozhodně nečekejte basy, vždyť mají pouze 3" repráček. Možná že jakžtakž dokáží zahrát středy a výšky, ale přednes bude nemastný neslaný. Za ty prachy bych radši koupil normální dřevěný regálovky př. http://www.audioexpert.cz/regalove-reprosoustavy/jamo-e-600 + receiver. Zvuk bude o několik tříd lepší.
9.4.2007 12:06:37   89.102.63.xxx 3934
No né , to sem si ale vysloužil blábolů . Bohužel, je to tak jak sem napsal. Doporučuji si přečíst krátkej článek zde: http://www.excelia-hifi.cz/
9.4.2007 12:13:16   89.102.63.xxx 3933
Na stránce přejděte na odkaz: "JAK TO SLYŠÍTE ?"
11.4.2007 07:53:38   83.208.155.xxx 4035
Není to blábol!
11.4.2007 08:00:58   85.207.58.xxx 5734
Sojko, Vy divochu. Mrkněte TADY na měření Creative Inspire 5700. Pekelně nevyrovnaná freq. chára satelitů a centru, které ztěží hrají od 180Hz a nad 15kHz je mrvto (a bez mřížek, s nimi bude ticho už kolem 10kHz). A SW je tradičně nabitý kolem stovky (aby to pěkně dunělo) a reálný pokles -3db je už kolem 80Hz. A všechno je to ještě hezky vyretušované. 150 Hz je přechodová frekvence, čili s reálným zněním nebude mít zhola nic společného. Chápu, že se bavíme o 5300, kde to bude obdobné, spíše ještě horší. Prostě tragický zvuk. Vyhozené prachy. Úpadek společnosti. :-)
6.4.2007 12:14:12   89.102.63.xxx 4488
Výborné prametry... Vy těm prametrům věříte?! To bych chtěl vydět jak by ty repráky hrály 40Hz , ty budou rádi když zahrajou tak 150Hz
6.4.2007 12:21:01   195.113.106.xxx 3936
Nákup těchto beden je otázka toho, co jejich uživatel upřednostňuje. Kamarád si je koupil, já bych do nich ale nešel. Myšlenka integrovat zvukovku do repráků se mi nějak příčí. Navíc pokud připojíte tyto bedny přes klasický Jack ke zvukovce, zvukové podání je z nějakého důvodu o třídu horší než při připojení na USB. Cena je taky dost vysoká a i takové X-230 (2.1) za 1100 Kč mi připadaly zvukově kvalitnější.

Tyto Z-10 považuji spíše za takový gadget.
6.4.2007 12:36:43   62.168.45.xxx 4034
S těmi prioritami souhlasím - pokud chcete np. kvalitní zvuk pro notebook, je Z-10 dobrou (ne-li nejlepší) volbou. Repro je laděné spíše hudebněji (než herně, filmově), což považuji za výhodu. S tím srovnáním s X-230 ale nesouhlasím (tyto 2.1 mám je doma). X-230 hrají velmi dobře, ale Z-10 zvukově nepřekonají (zase jsou levnější).

Na Z-10 mě osobně nejvíc mrzí ta cena.
6.4.2007 12:47:40   195.113.106.xxx 3933
Nevím, slyšel jsem jak Z-10 tak X-230, Zetka přes USB a Xka napojené na Audigy a ty Xka mi přišly, že mají lepší basy i výšky. Ty Z-10 měly ten zvuk takový nějaký utopený, no možná byly jen blbě nastavené, ale vzhledem k ceně pro mě byly spíše zklamáním.
6.4.2007 14:10:00   62.168.45.xxx 3934
X-230 mají lepší (střední) výšky (malé měniče) a basy (subwoofer) = lavor... to je fakt, nejsou ale lepší, jen tam něco jiného chybí.

Například tam, kde víte jak to má znít (np. Nohavica: Divné století aj. akustika) je přednes ve středech plochý nepřesvědčivý, bez plasticity, jakoby muzikanti hráli za řídkou plentou z gázy...
6.4.2007 13:28:01   83.208.157.xxx 5961
Proc menite relativne kvalitni autory za lamky? Dobre autor si koupil repraky a napsal nam o tom, coz je chvalyhodne, ale jinak je kvalita tohoto "testu" mizerna. Byly tady mnohem lepsi kousky nedavno.
6.4.2007 14:10:33   85.70.80.xxx 4137
Ja mam Creative gigaworks s750 ktere staly 3krat tolik a davat zatyhle 2bednicky 3300 kvuli tomu ze maj dotykovy dysplej? To ne
6.4.2007 14:48:03   195.91.54.xxx 4136
Maličké satelity šetří místo na stole, subwoofer na podlaze předstírá basy a nenáročný posluchač má pocit, že pořídil spoustu muziky za "rozumný peníz".Mam repro so subwooferom ale nemam pocit ze by basy predstieral .
6.4.2007 15:05:53   83.208.189.xxx 5498
Ne, nemluvím o těchto bedničkách. Chtěl bych jen požádat redakci, aby zvážila udělat "velký test chrastítek"(tzn bedniček řekněme do 300Kč).
Je mi jasné, že takovými opovrhujete. Přesto je to cenová kategorie, kterou si stejně vybere největší část lidí. Navíc je to dle mého názoru kategorie, ve které jsou (v rámci jedné cenové skupiny) NEJVĚTŠÍ rozdíly v kvalitě zvuku.
Jinými slovy - zkuste udělat test "vyberte si nejmenší zlo" pro lidi, kterým na bedničky sice moc nezbyde(nebo vidí prioritu jinde), ale i tak chtějí mít pokud možno to nejlepší, co si můžou dovolit.
7.4.2007 09:21:16   89.102.63.xxx 4187
Co bys na tom chtěl testovat? Repráčky do 300kč budou všechny stejný, všechny budou šunty.
7.4.2007 09:50:21   212.158.157.xxx 3934
ok tak co do 1000kc? to uz by slo? to je moje cilovka... sel jsem do dreva ale kdyz je ticho tak brumej a v noci je syset trafo (genius), jak jsou na tom redstary?
7.4.2007 10:14:18   89.102.63.xxx 3833
Redstary by na tom měli být lépe, ale zaručit ti to nemůžu. Vým jak je těžké si vybrat mezi pc repráčkama. Pokud ti to pomůže, tady je taková minirecenze na jedny redstary: http://www.mag.repro.cz/view.php?cisloclanku=2005100301
9.4.2007 00:09:01   84.42.152.xxx 4034
Ja se rozhodoval mezi drevenejma geniusama a redstarama 214, nakonec jsem si vybral redstar - vicemene naslepo s tim, ze v nejhorsim je vratim.
Trafo slyset nebejva, i kdyz zrovna vcera v noci jsem ho poprvy slysel - driv ne a i ted jsou zticha. Vypinac maj na vstupu, nikoli az za trafem - to chvalim. Moje repraky nejak kazej vystup na sluchatka - lepe: pokud jsou zaply a uplne ztlumeny, tak bez sluchatek jsou uplne potichu. Kdyz si nasadim sluchatka a pripojim je k reprakum, tak je slyset trochu neprijemny sum. Jen ve sluchatkach. Mozna je to vada myho kusu.
7.4.2007 12:12:36   147.229.204.xxx 4137
jistě, že mají všechny hrozný zvuk. ale některé z nich jsou poslouchatelnější, než jiné.
je to naprosto to samé, jako třeba u grafického low-endu. všichni víme, že grafika za 1500 nemá na jednu za 10x větší cenu, přesto to není absolutně žádný důvod ji neotestovat. a když někdo nemá na lepší, nebo vidí prioritu jinde, tak si koupí i tu za těch 1500. a testů low-endu grafik se dá najít dost.
nevidím důvod neudělat to samé u repráčků
7.4.2007 12:47:51   89.102.63.xxx 3937
Tak já si myslím, že každý ví, co od grafiky za 1500 může čekat. Tam už opravdu nezálěží na druhu. Ať koupíš jakou chceš, stejně na ní téměř nic nerozběháš. To samé máš u repráčků za 300kč. Ať vybereš jaký chceš, stejně to bude děs a býda.
7.4.2007 13:41:00   83.208.189.xxx 9279
Přesně naopak - sám jsem se s několika setkal a právě u těch nejlevnějších NEJVÍCE záleží na výběru. Vzpomenu třeba známý radeon 9550 - stál právě oněch 1500 Kč(za stejnou cenu se tehdy prodávaly různě ošizené grafiky od GF4MX, přes R9000 po FX5200, které mu často nesahaly ani po kolena), i tak spoustu her své doby rozběhal i na vysoké detaily.
Nebo se radši podívej na recenze - u lowendu je zcela běžné, že jedna grafika má klidně dvojnásobný výkon, než druhá(za +- stejnou cenu). U highendu už když jedna grafika druhou porazí o 20%, tak tvrdíme, že ji naprosto rozdrtila.
Stejně tak u repráčků. U druhého kompu mám jedny hodně staré(ještě od PII266) klasické bílé - svého času cca za 400Kč. Ale v porovnání s jedněmi, co jsem si jako nouzovky koupil za cca 250Kč k pokusnému kompu, hrají o třídu lépe(dokonce jsem na frequency generatoru dostal pod 100Hz - tzn i něco jako basy umí vydávat).
7.4.2007 13:58:49   89.102.63.xxx 8951
Hele, já ti tvojí myšlenku nechci rozmlouvat. Svoje sem si řekl. Slyšel sem spoustu repráčků k pc do 500kč, možná že jedny hráli o něco líp něž druhý, ale dlouhodobě poslouchat bych nemohl ani jedny. Jestli někdo bude tak shovívavej a napíše pro tebe takovou recenzi, tak klidně, ale já bych takovou recenzi dělat nechtěl a ani by mě nezajímala.
8.4.2007 13:57:35   84.21.116.xxx 3937
Já s tebou souhlasím, spousta lidí si kupuje repráčky za pár korun "aby to nějak hrálo". Já jsem koupil svojí matce k vánocům starej PC a brácha jí koupil repráčky - musely být malý, aby se vešly na stůl a taky nemělo cenu kupovat drahý, když to máti neocení, stačí, že jí to hraje. Brácha sehnal nějaký Trust za cenu okolo 350Kč a můžu říct, že jsem byl velmi překvapen, jak dobře za tu cenu hrály. Slyšel jsem spoustu cenově podobných a tyhle je překonaly i přes malé rozměry. Vysoké asi 15cm a široké okolo 7cm.
Recenzi těchto malých chrastítek bych taky ocenil, bylo by to rozhodně zajímavé.
8.4.2007 17:11:07   83.240.7.xxx 3933
Nejak jsem si v textu nevsiml (nenasel) porovnani kvality zvuku prave s integrovanym kodekem vs Livem ci Audigy.
Dale: jde to propojit s PC pres JACK a zaroven pres USB ? Jack kvuli Live! a USB kvuli pouzitelnosti LCD a tlacitek.
Stat to do 2k tak je beru (libi se mi) a klidne bych ozelel integrovanou zvukovku, ale 3k se mi zda uz teda krapet moc.
9.4.2007 21:05:04   83.240.7.xxx 3833
Muze se autor ci nejaky majitel vyjadrit k memu dotazu vyse ?
8.4.2007 20:05:10   88.102.218.xxx 125145
Tak pánové, to jsem nečekal. Pokud mám brát v úvahu už jen minimální nároky na aktivní bedýnky k PC, cenová kategorie pod 5 tisíc je neakceptovatelná! A když se k tomu přidá i dotykový display a převodník tak to teprve ne! Z absolutního hlediska záleží na prostoru, kde budou bedny hrát, na samotných meničích a bedně ve které pracují a konečně na zesilovači. Do 15 000 nehledejte zázraky, kolem 100 000 můžeme začít mluvit o přiblížšní k reálnému zvuku. Testovat bedýnky pod 3000 nemá žádný smysl, jsou to hnusy, ani zvukovka 15 let stará za 50Kč není takto hrozná. Vzpamatujte se, mládenci!
8.4.2007 21:03:24   83.240.7.xxx 4136
chlape ty jsi total mimo :-). Uz vidim kdejakeho blba, jak si na MP3 a inet radia kupuje repro za 30k, nedejboze za 200k :-D
8.4.2007 21:13:08   88.102.218.xxx 8783
Prosím, uvědomte (me) si, že nejvíce záleží na koncovém zařízení, v tomto případě na bednách, i ty zavrhované mmp3 (dejme tomu 192kbps) budou hrát na lepších bednách mnohem lépe než na plastových vracích z Číny za 1000 korun. Vím o čem píšu PetřeT. Nemáš pravdu!
9.4.2007 08:34:14   83.240.7.xxx 4137
Ja nepsal, ze nemate pravdu, ja psal, ze jen "blb" by si k PC (ci ntb) vzal bedny za 30k. Chapu ze pro toho kdo dela muziku ci ma velkou (kvalitni) sbirku tam rozdil v kvalite poslechu bude, ale vy asi zapominate na primarni ucel techto bednicek - mit alespon nejaky zvuk nad urovni bakelitaku za 300Kc a pritom jistou eleganci designu (subjektivni nazor).
9.4.2007 19:03:32   88.102.218.xxx 6035
Primární účel reprosoustav je vždy reprodukce zvuku, pokud možno blížící se co nejvíce reálu. Žádný jiný primární cíl neexistuje! Nemáte pravdu!
9.4.2007 21:02:58   83.240.7.xxx 4135
S vasi obecnou definici souhlasim, ale porad zapominate, ze v jistych cenovych hladinach nejde dosahnout toho co v kategorii jakou uvadite vy. Pro vas existuje repro "od 30k" a nic pod neberete vazne. Pro vas to tak mozna je, ale dovolim si tvrdit, ze 80% lidi (a mozna i vice) na to ma u PC jiny pohled. Tyto reproduktory se nemuzou rovnat tem o kterych pisete vy, ale presto se je snazite hazet do jednoho supliku.

PS: timto koncim s diskusi, co jsem chtel napsat jsem napsal a zbytecne bysme se dohadovali nad slovicky,
10.4.2007 10:32:27   85.207.58.xxx 3836
Jiný pohled neexistuje. Žádné slovíčkaření se zde nekoná. Pokud mám hodnotit kvalitu reprosoustav k čemukoliv (mimochodem PC je docela dobrý primární zdroj), hodnotim je dle schopnosti přenést reálné zvuky. Z tohoto pohledu opravdu všechny hážu do jednoho pytle (absolutní hodnocení). Mohu samozřejmě do svého hodnocení zahrnout i jiné parametry jako jsou velikost, design, finance, atd... Ale ty jsou podružné, zejména pokud reprodukce ani náznakem nepřipomíná reálné zvuky. A pokud někdo neakceptuje takové hodnocení, nemusí reprosoustavy vybírat. Je to pro něho jedno.
10.4.2007 19:25:30   160.218.70.xxx 4150
Například pro mě u reproduktorů u PC zvuk v žádném případě není, hlavní funkce ke které reproduktory používám je systémové audio (upozornění na mail) popřípadě zvuk u videa např. na youtube... Občas si pustím nějakou hudbu, ale spíš jen vyjmečně, nejdůležitějším parametrem je u mě mobilita a proto používám reproduktory integrované v notebooku a nehodlám měnit v žádném případě... O něco vyšší kvalita v notebooku by mě sice potěšila, ale audio je asi tak to poslední, co mě při koupi ntb zajímá. Co se týče reproduktorů k pc, pro mě je například design velmi důležitý, z tohoto důvodu mám například klávesnici DiNovo u PC, které mám jen jako záložní a používám ho cca jednou za měsíc, ale je vidět a dobře se z ní utírá prach
10.4.2007 20:29:06   88.102.218.xxx 4435
Ano, souhlasím, patříš do skupiny lidí, pro které testování reprobeden k PC nemá cenu. A ntb vybíráš podle barvy? :-)
10.4.2007 22:38:49   160.218.70.xxx 4136
Podle znacky, potom vetsinou podle technologie cpu, mnozstvi ram a vydrze baterie... a taky samozrejme podle velikosti obrazovky Pokud chci kvalitni audio, radsi si ho pustim do sluchatek.... ale to se mi nestalo hodne dlouho ;)
10.4.2007 07:37:36   85.248.35.xxx 3834
mimochodom co sa mysli slovom realny zvuk?
pretoze ked idem do opery na zivo to je realny zvuk podla mna. Realny vo elektronickom zvuku znamena ze baryton z repro je ako baryton na javisku? alebo ze baryton z repro hra dajme tomu vo frekvencii neskreslenej od originalu na javisku?(+ dalsie faktory)
pretoze sa bojim ze k realu sa doma nepriblizim nikdy, a mozno za 0,5miliona sa priblizim viac, ale bude to realny zvuk?
ale ak chapem realny zvuk zle tak mi niekto napiste ze co to vlastne znamena, lebo potom diskutujeme o pojme ktory nemame vymedzeny a to je chyba.
10.4.2007 10:38:25   85.207.58.xxx 4736
Doma se k reálu přiblížit samozřejmě jde a velmi. Typickým testovacím zvukem může být třeba lidský hlas.

Mimochodem, vzhledem k tomu, že mimo jiné používám Skype pro komunikaci s přáteli a díky tomu, že mám napojenou alespoň průměrnou aparaturu k PC, mohu takto z klidem testovat kvalitu jejich mikrofonu či zvukové nastavení jejich zvukovky v PC. (Samozřejmě s přihlédnutím k rychlosti připojení). Je to zábavné.
8.4.2007 20:08:30   88.102.218.xxx 4681
Malá ukázka toho, jak mají vypadat aktivní bedny najdete třeba TADY K PC za 30 tisíc ideální partner.
8.4.2007 20:38:57   88.102.218.xxx 3971
A TADY najdete seriózní přístup k aktivním bednám. Cena cca 200k.
9.4.2007 12:26:54   89.102.63.xxx 3935
http://www.hotsoftware.wz.cz/repra.htm
9.4.2007 19:01:02   88.102.218.xxx 5335
Do posledniho slova okopírováno z Goliáše.
9.4.2007 19:35:31   89.102.63.xxx 3833
Je to zkopírováno z excelia-hifi.cz. Bohužel, když sem tam chtěl hodit odkaz přímo z té stránky, nefungovalo to. Proto sem to zkopčil a hodil k sobě na ftpko. Ale nijak to netajim! Vždyť je to tam přímo napsané, že je to z excelia-hifi.cz. Dokonce je tam i pozvánka do jejich poslechového studia.
9.4.2007 19:40:48   88.102.218.xxx 4034
Malý problém je v tom, že to není z Excelia, ale z Goliáše, v Excelii to jen zkopírovali, doslova.
10.4.2007 12:54:21   89.102.208.xxx 4035
To: Kuba4 ... nemáš brách jménem Radek Hulán? :o)
10.4.2007 14:53:15   89.102.63.xxx 3936
Hele, ty si ten článek snad psal, když to takhle řešíš?! :-D Neni to jedno? :-D
10.4.2007 15:24:12   85.207.58.xxx 3935
Nenapsal, ale po 4 letech po jeho uvedení jsem si dovolil jej přepsat a doplnit pár důležitých drobností, článek vyšel před půl rokem TADY Jedno to není.
10.4.2007 17:03:10   89.102.63.xxx 3934
To sem si myslel, že s tim máš něco společnýho. Hele, já sem chtěl jenom ukázat pár hlupákům, o čem zvuk vlastně je a ten článek se mi k tomu líbilo použít. Jestli sem porušil tvoje autorský práva, ikdyž sem teda nikde nevyčet, že se článek nesmí volně šířit, tak se ti omlouvám, ale řešit takovou kravinu, kde ten článek vyšel a kde ho kdo kam zkopíroval, se mi už fakt nechce a je mi to upřímě jedno. Jestli ti to vadí tak mě zažaluj.
ps. Nebuď takový puntičkář ;)
10.4.2007 20:30:39   88.102.218.xxx 4134
Ale mně to je jedno, jen zbytečně děláš reklamu Excelii, která si to v tomto případě nezaslouží. Tam mají jiné kvality než psaní na netu.
11.4.2007 10:36:13   89.102.63.xxx 3734
Ale já bych jim přece nezačal dělat reklamu, kdyby si se v tom nezačal šťourat
20.4.2007 19:41:00   87.74.35.xxx 3939
Z-10 som si kupil pred 5 mesiacmi a maju naozaj slusnu kvalitu zvuku. Je pravda ze v oblasti basov nenahradia subwoofer, ale aspon su ciste a vyrovnane a pri maximalnej hlasitosti nerezonuju. Slabinou reprakov je dotykove ovladanie, na ktore si treba zvyknut a ktore lepsie funguje priblizenim prsta na vzdialenost par mm nad panel ako fyzickym dotknutim.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

236 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 110.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.