Hlavní stránka Hardware Multimedia, zvuk, TV Pohled jablíčkáře – jaký je nový iPad a jeho příslušenství?
Pohled jablíčkáře – jaký je nový iPad a jeho příslušenství?
autor: Michal Rybka , publikováno 11.4.2012
Pohled jablíčkáře – jaký je nový iPad a jeho příslušenství?

Souhlasím s tím, že nazvat nový iPad následující po iPadu 2 jako „(ten) nový iPad“ je trochu divné. Já bych klidně zůstal u iPadu 3, číslování vnáší do produktové linie větší pořádek. Nicméně nová placka se už u nás týden prodává, týden ji s sebou nosím místo placky staré a s chutí se můžeme vrhnout do recenze, podepřené praktickým používáním.


Externí bezdrátová klávesnice s klávesami plné velikosti je, pravda, krapet divný doplněk pro iPad. Patří mezi exotičtější a trochu hůře pochopitelné periferie od Logitechu a paradoxně ve srovnání s originální Bluetooth klávesnicí od Apple nedopadá zrovna dobře. Je plná docela těžko pochopitelných kompromisů – ale funguje a dovedu si ji představit jako doplněk pro situaci, kdy iPad používáte na nějakém držáku tak trochu jako all-in-one počítač.

Klávesnice je větší, než ta od Apple, ale ze záhadných důvodů nemá řadu speciálních kláves, které ovládají funkce iPadu – jsou prostě „přes funkční klávesu“. Aby podivností nebylo dost, na klávesnici chybí klávesa pro přepínání národních layoutů. Tedy – ona tam je taky dostupná přes funkční klávesu, ale není popsaná (?!) Naopak jsme byli obšťastněni klávesou pro vyhledávání hned vedle šipky vzad, aby se přehmaty staly o něco zábavnějšími...

Pohled jablíčkáře – jaký je nový iPad a jeho příslušenství?

Klávesnice je dodávána ve zvláštním ochranném pouzdře, které po rozložení a složení vytvoří jakýsi stojánek pro iPad. Má dvě vady: Je na iPad moc velký a má moc příkrý sklon, zkrátka je o poznání horší než ten s designem od ZAGGu. Klávesnice je napájena pomocí čtyř AAA baterií, což mi přijde taky jako méně praktická volba než dvě AA baterie u klávesnice od Apple.

Pohled jablíčkáře – jaký je nový iPad a jeho příslušenství?

Přestože je psaní na této klávesnici opravdu pohodlné, je prostě příliš veliká a trochu divná, takže se bude hodit spíš uživateli, který iPad moc nepřenáší. Ale i tak bych možná sáhl spíš po bezdrátové klávesnici Apple, která se s iPadem taky umí kamarádit.

Pohled jablíčkáře – jaký je nový iPad a jeho příslušenství?

Za zapůjčení produktů děkujeme Logitechu a e-shopu Alza.cz

Pohled jablíčkáře – jaký je nový iPad a jeho příslušenství?

 

Pohled jablíčkáře – jaký je nový iPad a jeho příslušenství?

 

 



Tagy: ipad  apple  logitech  tablet  keyboard  case  boombox  test  příslušenství  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
11.4.2012 04:37:29   180.6.121.xxx 19611
Nejsem zastancem applu (jejich cenove politiky a zpusobu prodeje), proti jejich technologii jako takove nic nemam. Na hrani mam bazarovy iphone 3gs. Cely clanek jsem si zodpovedne precetl a musim vyjadrit obavy o soudnost pana Rybky. Na jeho clanky kazdy patek s chuti cekam a uzivam si je. Zda se mi vsak, ze posledni dobou podlehl "te" apple manii. Na prvnich peti stranach vzdy nasel nejaky nedostatek, ktery neni fatalni, ale taky ne uplne zanedbatelny za tu cenu a pak se nad nej po applovsku povznese a pomalu z nej neudela vyhodu. Posledni tri kapitoly o prislusenstvi. Parada, takze vyhodou ipadu je, ze je to mensi placka na tahani vsude, ale najednou mnohem lepsi ho delaji obri reproduktory navic a nebo klavesnice? Takze od tabletu jsme se dostali zpet k notebooku s nevzhlednou klavesnici jez ma jen jiny operacni system. Neni to "japblickova" demagogie? Kazdopadne cele toto pisu v dobrem, jen muj pohled na Vas pohled. Kazdopadne Vase babicka nema limit nekde jinde, proste umi pouzivat veci co potrebuje a nepouziva veci co nepotrebuje nebo jsou predrazene na to co umi.
11.4.2012 04:46:40   180.6.121.xxx 1289
Moc pekna hracka, kdyby stal 5000Kc tak bych o tom uvazoval. Ano patrim mezi ten odpad zakazniku o ktere se Apple nezajima. No me to nevadi a jim asi taky ne
11.4.2012 08:04:44   92.40.254.xxx 3858
Setci vidia len ipad,ale to ze tam vonku su aj ine tablety to nikoho nezaujma..
A hlavne ako naivne ludia veria ze ipad 3 ma rozlisenie 1024x768 (v safari len ? Nemyslim si.)
2048x1536 rozlisenie je len pre externy monitor!
11.4.2012 08:08:00   92.40.254.xxx 3847
Vaio napsal:
Setci vidia len ipad,ale to ze tam vonku su aj ine tablety to nikoho nezaujma..
A hlavne ako naivne ludia veria ze ipad 3 ma rozlisenie 1024x768 (v safari len ? Nemyslim si.)
2048x1536 rozlisenie je len pre externy monitor!


Oprava ludia naivne veria ze ipad ma 2048x1536
Tak tisto ma ako ipad 2 1024x768

A ak niekto hned bude mat potrebu napalit minuska tsk sa si radsej prestudujte web
11.4.2012 09:59:22   217.77.165.xxx 2319
Chlapce, ty uz jses uplne zoufalej:

http://www.anandtech.com/show/5689/the-new-ipad-retina-display-analysis

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2401761,00.asp

A vubec, videls ty dva tablety nekdy vedle sebe?
11.4.2012 10:13:40   92.40.253.xxx 2130
Preco by som mal byt zufaly tutko ..?
Ja len hovorim pravdu
Display moze BYT vyrobeny tak
Ale nikdy v safari a v ostatnych aplikaciach nebudes mat vyssie rozlisenie ako 1024x768
Len len v par apps mozno dve ?
Hej mame setky tri ipady ty trupko
a preto citame aj apple fora..
https://discussions.apple.com/thread/3810529?start=0&tstart=0
11.4.2012 10:16:42   92.40.253.xxx 2315
Pre tych co maju ipad 3 tu je link presvedcte sa..
http://www.whatismyscreenresolution.com/
Stavim sa ze tu zvas nikdy tuto stranku nikdy nevyskusali
11.4.2012 10:28:23   217.77.165.xxx 1013
Ta stranka zobrazuje presne ctvrtinove rozliseni. Vis, co staci jako jasny dukaz? Udelat screenshot plochy a nacist nejakym bitmapovym editorem... Pane teoretik. :-)
11.4.2012 11:29:05   92.40.254.xxx 1510
Ale co taras o stvrtinivem rozliseni?!?!?
Zobrazi ti to normalne rozlisenie tvojho displeja /monitora
To ked si otestujem laptop a ukaze mi 1920x1080 tak mi ukazuje stvrtinove rozlisenie?!?
Prosim ta aj na galaxy s2 mi ukazuje 480x800 wide 800x480
Poslem screeny neskor
A novy sony xperia s ma 996x1702 uveris?
11.4.2012 13:34:36   217.77.165.xxx 64
Na iPhonu 4 to zobrazuje 320x480. Jasna blbost, ne? Nebo snad chces tvrdit, ze ma iP4 takove rozliseni? Teoretiku?
11.4.2012 13:53:26   217.77.165.xxx 46
Co vidis?
http://i42.tinypic.com/10wsglf.png
Tak vidis...
11.4.2012 15:28:24   92.40.254.xxx 1419
Vidis to neni blbost apple vas krasne ojebava a vy mu to zerete..
Oni spravia tie displeje malinke upravia vam ikonky ale pouziju scaling ahidp aby si si myslel ze mas krasne vysoke rozlisenie ..
Tvoj safari na iphone ide presne v takom rozluseni ako si ukazal v tom linku a na ipde 3 safari ide na tych 1024x768 a pouzity je scaling s vyhlazovanim..
Realita kamo
11.4.2012 17:40:45   92.40.253.xxx 1210
Ipad 3 rozlisenie..
http://desmond.imageshack.us/Himg96/scaled.php ?server=96&filename=20120411171334.jpg&res=landing
11.4.2012 19:26:05   85.70.212.xxx 610
Že tos byl ty kdo, tak měsíc zpátky prohlašoval tady v nějaké diskuzi, že víc než 1366x768 na 15,6" prostě člověk vidět nemůže a že cokoliv většího je naprostý nesmysl... a nedokázal si pochopit, když ti někdo vysvětlil jak ios a win pracuje s DPI... jj definitivně si to byl ty. Teď už je jasný, že to chápeš a jenom vymrazuješ v diskuzi...

tudíž na tebe Anti Troll.

Jinak jsem zkoušel ten tvůj web (protože je jasný, že si v rukou novej Ipad vůbec neměl) a ukazuje mi, že mám na novým Ipadu rozlišení 0x0 Ale to jsem jen tak odbočil. Takže ostatní lidi v této diskuzi nekrmte trolla
11.4.2012 20:12:31   94.197.127.xxx 1319
Macko _PU
A co ze som to bol ja ?
mas nejaky broblem ?
Ty si asik nepochopil moj point ..
Ale stebou sa zahadzovan nemusim
Tie tvoje komentare trapne podaktore
si tu kazdy den a nemas asi co robit co?
Vyskusal si moj Web? ty trapko
to tam v cesku vies este k vam asi nedoslo .. ale inak rest of the world to us pozna par rokov vies

takze ostatni ludia v diskusii

serkajte a ignorujte thoto Turbo Trolla
11.4.2012 21:37:00   85.70.212.xxx 10
www.tinypic.com/r/2zyik5x/5
11.4.2012 22:13:34   92.40.254.xxx 77
Photoshopped .. ;)
11.4.2012 22:17:30   92.40.254.xxx 45
stiahni operu alebo firefox a vyskusaj to..
11.4.2012 10:36:36   217.77.165.xxx 77
Vis, co bude nejrychlejsi? Udelej screenshot teto diskuze a uploadni to nekam na web. Schvalne, jake to bude mit rozliseni a nejmensi detail- jestli 1x1 nebo 2x2...
11.4.2012 12:02:26   92.40.254.xxx 95
Xperia s
http://img59.imageshack.us/img59

Galaxy s2
http://img269.imageshack.us/img2
11.4.2012 12:09:13   92.40.254.xxx 64
Ak nefunguje tak tu:
Xperia s
http://desmond.imageshack.us/Himg59/scaled.php?server= 59&filename=sonyvf.jpg&res=landing

Galaxy s2

http://desmond.imageshack.us/Himg171/scaled.php?se rver=171&filename=galaxys2.png&res=landing
11.4.2012 13:39:56   217.77.165.xxx 77
Co sem motas Galaxy a Xperii? Bavime se o rozliseni noveho iPadu.
Vzhledem tomu, zes rekl cituji:"Hej mame setky tri ipady ty trupko" tak bych rad videl tvoje screenshoty vasich iPadu a hned budem videt, jak je to s rozlisenim.
A zadne vymluvy.
11.4.2012 20:15:34   92.40.254.xxx 35
http://desmond.imageshack.us/Himg96/scaled.php ?server=96&filename=20120411171334.jpg&res=landing
12.4.2012 01:45:09   78.45.0.xxx 52
člověče raději přestaň psát, děláš tu ze sebe naprostého blázna ... tobě nestačí fotky pod mikroskopem, které ukazují jednoznačně čtyřnásobné množství pixelů?

ukaž mi jediný důvěryhodný zdroj, který uvádí to co tvrdíš (a ne ta stránka opravdu není důvěryhodný zdroj viz moje vysvětlení níže)
12.4.2012 01:40:43   78.45.0.xxx 82
tahle stránka ti stejně tak ukáže, že iphone 4 má rozlišení jen 480x320 ... pracuje s tím, co v hlavičkách posílá browser a ten u ipadu posílá 1024x768 a u iPhone 480x320, protože jinak by se stránky renderovaly extrémně malinké a nečitelné

mám nový iPad a vedle něj jedničku a to rozlišení to má, stejně tak to potvrzuje každá recenze na světě a nikdo snad kromě tebe fyzické důkazy nezpochybňuje
12.4.2012 07:23:25   92.40.253.xxx 1118
Snow ty si debil alebo nechapes zas o co mi ie???
Samm si si to priiznal..
To JE JASNE ze ten display je vyrobeny z este mensich pixelov TO MI JE JASNE ty nechapavec!!
(us ma tu par ludi vytaca FAKT)
Poviem ti to po lopate ..
Display je vyrobeny vo vysokom rozliseni chapes tuto vetu?
LENZE safari ked ho spustis AUTOMATICKY SA ROZLISENIE ZNIIIZI!! CHAPES TRULKO ??
Dam ti radu chid do resolution options a zniz si sam manualne rozlisenie a potom mi povec ci us chapes oco mi slo v prvom prispevku ..

Citujem tvoju vetu : potom by sa stranky renderovali velmi malinke..
NO HURAA ..ty si to pochopil? Waw
Tak us vies PRECO SA RIZLISENIE ZNIZI automaticky na nizsie ..
A pochybujem ze ostatne aplikacie BEZIA v takom vysokom rozliseni ako ponuka ipad 3
Ukaz mi aplilaciu ktora podporuje 2000x rozlisenie..
12.4.2012 07:32:32   92.40.253.xxx 710
Tam vyssie uvedene co som pisal ze chos do resolution options ti som myslel aby si si to vyskusal na windowse
Moj laptop podporuje full HD a Takisto si to rizlisenie mozem zmenit na 1024x768 ale manualne ..
O TOTO MI IDE trapkovia co sa hadaju , ze je UPLNE SPROSTE POUZI VAT VYSIKE ROZLISENIE NA TAKYCH TINTITKOCH 10''
Lenze ty by si bil schopny si aj take rozlis dat v safari sa stavim ...
12.4.2012 07:42:52   94.197.127.xxx 510
Ti co sa snazia byt chytri a mudri a ponizovat ma davat minuska atd prosim vas us mi nepiste dobre? Neodpovedajte.. Nemam to za potreby .. Sa tu handrkovat s takymi nemienim.Ti co sa maju zaujem normalne porozpravat neni problem..
12.4.2012 08:09:20   83.208.16.xxx 241
Problém, pánové je, že jeden mluvíte o voze a druhý o koze.
SNowie mluví o fyzickém rozlišení toho LCD, které je skutečně 2048x1536 pixelů. To snad popřít nikdo nechce.
Vaio mluví o rozlišení, které používá prohlížeč Safari a to je stejné jako na půvpdním iPadu tedy 1024x768.
Což znamená, že má uživatel naprosto stejnou užitnou plochu prohlížeče a tedy vejde se mu tam stejné množství textu obrázků apod. ALE vše je zobrazeno ve výrazně lepší kvalitě. Písmo nekostkuje, oblé hrany nejsou rozmazané apod. Také je takovýto text méně náročný na oči subjektivně
Asi není problém udělat prohlížeč, který využije celé rozlišení, ale to bys musel číst ten web pod lupou člověče
Tak si podejte ruce, odpísknem to a jdeme dál. Pokud to byl ale fakt pokus o trolling, tak mě ignorujte a hádejte se dál...
12.4.2012 11:52:56   62.24.78.xxx 50
haleluja!!!
12.4.2012 13:35:48   92.40.254.xxx 43
Odrej
Napisal si to a vysvetlil UPLNE presne. Konecne nejaky mudri clovek .. Aano je to zobrazene v lepsej kvalite Lebo pouzili ten hidpi to je ako vyhladzovanie hran .. Pismenka vypadaju krajsie .. A tak isto ked si vo windowse zmenis rozlisenie z 1920x 1080 (cize lcd ktore podporuje full hd ) na 1024x768 A POUZIJE SA FUNKCIA ''clear type'' vo windowse (podobne ako hidpi v OSX) bude to krasne pekne citatelne no vacsie .. V TOM PRIPADE sa vo windowse pouziiva zmena DPIpisma . Alebo je dobree pouzit alt s pluskom alebo minuskom na klavesnici..
12.4.2012 14:03:13   83.208.16.xxx 51
Jestli jsi myslel ctrl + - kdy se zvětšují a zmenšují web stránky, tak ano, tento princip je podobný.
To, že si zmenšíš rozlišení ve windows, je ale něco úplně jiného. Ty tím v podstatě řekneš své GPU, že má používat malé rozlišení a pošleš toto malé NENATIVNÍ rozlišení do LCD, což je špatně, protože dojde k zásadní degradaci obrazu!
Naopak ten způsob, který používá Apple obraz zlepšuje. Tedy nelze srovnávat!
Apple na špičkovém LCD s velmi vysokým rozlišením pustí web a zvětší ho 4x, ale k vykreslení obsahu použije 4x větší počet bodů, tedy nepotřebuje žádné clear type písmo(což je vlastně anti aliasing)používat, protože jednoduše pixely nejsou vidět.
Někteří tomu můžou klidně říkat klamání spotřebitele. Pro nás ostatní je zvýšení kvality obrazu
Myslím i pro hry by bylo obrazově lepší, kdyby LCD měly větší rozlišení a my tak místo AA mohli hrát hry v rozlišení 4000x2400 pixelů třeba. V tom okamžiku je AA k ničemu.
12.4.2012 14:53:17   92.40.254.xxx 44
Ano presne tak suhlasim stebou so vsetkym konecne clovek skym sa da zhovarat!
Chce som este bodotknut ano som sa pomyil
Je to ctr a plus alebo minus..
Ale chcel som reagovat ..
Ako si pisal ze ked sa zmeni rozlisenie a dochadza k degradovaniu z velkeho na male ,
Potom sa pouzije scaling aby toto vyslo na celu plochu displeja..ja si myslim
Scaling sa da vypnut a zapnut vo win.
A v ipade je scaling nastaveny na autonatic.

A presne na vyhladzovanie sa pouzie AA
aj ja som presne zmyslal o AA ze je zbytocne

Pouziva sa na male rozlysenia..
Ked hram hru vo full hd uz tam VOBEC netreba AA
12.4.2012 22:53:58   78.45.0.xxx 30
jen aby bylo úplně jasno bych přidal screenshot přímo z mého ipadu

http://img192.imageshack.us/img192/7023/img0046h.png
11.4.2012 07:18:28   217.77.165.xxx 1537
Odpovim jenom na pasaz o prislusenstvi.
Ano, reproduktory a klavesnice delaji iPad lepsi pro toho, kdo takove prislusenstvi chce/potrebuje/vyuzil by. A pozor, ted to prijde: je to volitelne prislusenstvi. Pokud chces doma poradny zvuk z bezdratovych repro, muzes si to koupit, nemusis, nikdo to nikomu nenuti.
Chces poradnou HW klavesnici? Muzes si ji koupit, nemusis, obejdes se bez ni.
Rika se tomu moznost volby a kdyz nebyla, lidi to Applu radi vycitali, kdyz naopak moznost volby je, zase se najdou nekteri, kterym to vadi, vykrikuji neco o demagogii...
A nedoufal jsem, ze to budu muset nekomu vysvetlovat, ale
- u notebooku klavesnici mas jednu a basta, nikdo se te neptal jakou chces nebo jestli vubec a jestli nahodou nebude zavazet vetsinu casu.
- u notebooku repraky mas a basta, nikdo se te neptal jake chces a jestli nahodou nebudes pouzivat externi. Proste tam jsou dva smejdsky repraky.
Nejak mi to z tohoto pohledu pripada, ze mam trochu vic volnosti nez s notebookem.
11.4.2012 08:19:20   90.183.239.xxx 194
Mám tomu rozumět tak, že nový iPad nemá ani ty "šmejdské" integrované reproduktorky?
11.4.2012 08:56:47   217.77.165.xxx 716
Ne, ma jeden jediny smejdsky reproduktor. Dalsi otazky?
11.4.2012 10:55:45   90.183.239.xxx 240
Ano, jednu otázku bych měl. Co jste nám vlastně chtěl vysvětlit tím "u notebooku repraky mas a basta, nikdo se te neptal jake chces", když je zřejmé, že i iPad má reproduktor a bez něj by byla jeho užitná hodnota velmi omezená (video, Skype, hlasové ovládání...)?
11.4.2012 06:41:29   194.213.41.xxx 2413
ovce by neměli psát "nezaujaté" články a už vůbec né o WP7, nakterý si vždycky něco najdou...
11.4.2012 11:39:02   78.45.0.xxx 51
WP7 byly zajímavé a hodně "nové", když se objevily a hodně lidí to po iOSu relativně podobném androidu uvítalo ... po dvou letech ale novota vyčpěla a mnoho dřívějších zastánců je teď odsuzuje ať už z důvodu nepraktičnosti tak z důvodu neexistujícího ekosystému. Podobný osud čeká určitě i metro ve W8 tím jsem si jistý. Rybka není rozhodně sám.
11.4.2012 07:20:49   195.113.197.xxx 377
Rozhodě tablety mezi námy jsou a rychle se množí, ale nejsem si jistej to srovnávat s nástupem PC. Ale pořád jsem zastáncem chytrého mobilu + notebooku, protože dostatečně chytrý telefon zvládne to samé co Ipad když potřebuju a notebook ještě víc když chci dělat pořádnou práci . Pochopitelně Ipad je hezká hračka, ale pokud vim její nejosekanější verze stojí +/- 12500,- to je pořád dost drahá hračka a tím určitě investice nekončí a to mě k nákupu nepřinutí. Kdybych opravdu chtěl tablet zvolím nějaký daleko levnější s Androidem ano nebude tak výkoný a nebudu tak In jako z Ipadem , ale zvládne většinu věcí co bych s tabletem dělal jako surfoval po netu, koukal na film, nebo si z někym psal na skype, ale tady opět nadchází to že většinu těhlech věcí dělam doma a radši hodim na klín do postele notebook Navíc studuju elektrotechnickou školu s oborem atomatizace a tam mi Ipad prostě nestačí.
11.4.2012 07:29:18   92.40.254.xxx 84
Osobne mam rok iPad2 a jsem s nim cellem spokojeny. Novy iPad sem si zkusil a musim rict, ze rozliseni me teda moc neoohromilo. Zvlast za cenu vetsi hmotnosti a rozmeru a dlooooouheho nabijeni. Zahrivani, zvlast po letech horkeho notebooku na kline, je az to nejmensi. Sviznost je stejna jako u dvojky. Upgrade opravdu nepripada v uvahu. Osobne existenci 16GB verze chapu. Presne staci na to, co s iPadem delam nejcasteji. Ctu net a PDF a resim mailu. Obcas prehraju nejaky serial. Jasne, kdyz ukladate hodne dokumentu a videi, tak se pamet snadno zaplni, ale ja ve skutecnosti potrebuju jen par z nich casto a zbytek staci, aby byl pristupny pres cloud, odkud si ho stahnu nebo postupne streamuju, kdybych nahodou potreboval. Docela by me zajimalo, jak zvetsena RAM pomaha aplikacim, kdyz je tam limit tusim 26MB na aplikaci. Minimalne byl, kdyz sem na iOS sveho casu nejake aplikace a hry delal.
11.4.2012 08:40:34   194.212.10.xxx 112
Ta RAM je podstatna. Na iPadu1 uz kvuli tomu padaji aplikace, protoze vyvojari jsou liny optimalizovat. Jedna appka uz se ani neda nainstalovat (jde o hry).
Zaplnit 16-64 GB opravdu problem neni. Mam v iPadu mraky her a 32 GB uz je malo.
Ja osobne bych spis cekal, ze budou uz jenom 32,64 a 128 GB verze za ty prachy ;-). Pripadne ta 16GB verze s nejakou lepsi cenou.
PS: Ten limit uz asi takovej nebude.
11.4.2012 08:19:52   82.114.193.xxx 4414
Vážený pane Rybko, nebudu již komentovat vaši jablíčkovou úchylku, protože to nemá smysl, ale upřímně: nechtěl byste už jít s tím svým úžasným báječným "online archivem Scientific Americanu od roku 1993" k šípku? Opravdu je nutné jej zmiňovat prakticky v každém vašem článku (na libovolné téma)? Předem díky :o)
11.4.2012 08:25:05   194.212.10.xxx 306
Trosku mi prijde, ze nekteri lidi maji tendenci chvalit to co koupili, aby samy sebe presvedcili, ze to byla dobra koupe a aby je o tom i ostatni presvedcovali.
Ja osobne jsem to vyresil tak, ze jsem zasel do kramu a tam jsem si ten iPrd3 vzal do ruky. Predem upozornuju, ze jsem spokojeny uzivatel iPrda1 a proti Applu, ostatne ani pro jinejm firmam typu Samsung atp nic nemam.
Prisel jsem do kramu a ohodnotil:
iPad 2 rychle nabijeni +1 (3ka se nabiji 7-10,5 hodiny coz je fakt hruza - takovej spankovej luxus ja ani nemam)
iPad 2 normalni chladne zarizeni +1 (Ten 3kovej co nabijeli v obchode byl dost teply a bylo to fakt neprijemny - obecne se mi poti ruce nekdy i na tom iPadu1 a ten je pritom uplne studenej)
iPad 2 mensi, lehci +0.5
iPad 2 lepsi cena +0.5
iPad 3 lepsi displej? Moc jsem to pri porovnani nepoznal a to jsem mel pustene HD video i nahodne fotky, ikony, programy. +0.5
iPad 3 lepsi vykon (nutny pro vetsi displej, takze ten vykon to zase sezere?) +0.5
Tzn. vítezem se stava iPad2 a je to 3:1.
iPrd3 byl pro me teda tezke zklamani.
Aneb mate nekdo iPad 2 na prodej (64GB verzi)?
11.4.2012 08:32:12   194.212.10.xxx 121
Jeste bych chtel dodat, ze body za fotak jsem nedal zadny umyslne, protoze ten kdo by s tim ve meste fotil by vypadal jak uplnej "freak" = vypis slovniku je v tomhle pripade naprosto presny: bizarní , neobvyklý , fanatik , nadšenec , blázen do.., exot , podivín , divný patron odlišný od většiny, monstrum , hříčka přírody .
PS: Co psal autor o vyfoceni a pozdejsim cteni zni jako smysluplne vyuziti, ale pro me to neni.
11.4.2012 12:19:58   195.212.29.xxx 815
Naby, ve svem hodnoceni ses mimo. Display u nove verze neni +0,5 ale +5. To, zes nepoznal rozdil neni chyba displeje, ale tveho zraku. Rozdil je totiz hustodemonsky krutoprisny. Pujc si ho na wknd a pak to zhodnot znova...
11.4.2012 08:31:48   90.180.33.xxx 43
motodriver napsal:
ovce by neměli psát "nezaujaté" články a už vůbec né o WP7, nakterý si vždycky něco najdou...

To se dá říci i o druhé straně. Minimálně jeden člověk se chová naprosto stejně. Jakýkoli článek píše "nezaujatě" a o Apple píše jen to "nejlepší". Myšleno ironicky, protože v reálu Apple nesnáší a vždy na něj hází špínu.
11.4.2012 09:12:12   194.228.164.xxx 50
kingbean napsal:
Kazdopadne Vase babicka nema limit nekde jinde, proste umi pouzivat veci co potrebuje a nepouziva veci co nepotrebuje nebo jsou predrazene na to co umi.

i deda vi
www.videacesky.cz/reklamy-reklamni-spot-video/darek-pro-dedecka
11.4.2012 09:19:22   217.77.161.xxx 1422
Vaio napsal:

2048x1536 rozlisenie je len pre externy monitor!


...cože??? ...co to tu chodí za lidi??? ...to mi připomíná ty kecy před uvedením co tu lidi plkali, že 2k rozlišení to "samozřejmě nemůže mít" ...bože kupte se tablet z androidem a nekomentujte články o zařízeních na které nidky mít nebudete
B.
11.4.2012 09:22:53   85.70.33.xxx 614
Kde jsou ty báječně trefné úvahy? Tohle skoro působí jako reklamní článek.
11.4.2012 09:46:53   158.194.169.xxx 182
nemohl jsem než nedat Vám +1.

jak někdo psal tady na začátku, pan Rybka vždy vypíše co to má za chyby, nějak se nad to povznese a pak to je všechno zase úžasné. Najednou to má foták, přestože chabej(bez blesku, krytky atd, nevím, 5MPx mi přijde na mobilní zařízení akorát), ale je to užasný. I když už jiný tablety ho měli předtím a tam byl "přeci nanic", kdo by taky chtěl fotit s tabletem, že? /sarcasm
11.4.2012 09:42:37   158.194.169.xxx 341
přiznám se, že nevím, jaké to má rozlišení. Třeba máte pravdu, ale teď mířím jinam

Citace:
bože kupte se tablet z androidem a nekomentujte články o zařízeních na které nidky mít nebudete


to je ten samý argument na iPhone4, a pak nedávno instagram začal rozdávat svoji app i pro android a fora se zaplevelila názory jablíčkářů, že chudina má jejich aplikaci. Tohle co jste předvedl vy je ta samá arogance. To jablko nakouslé zezadu na produktu nějak mění lidi nebo nevím, co se děje. Pracuji s macem Pro, iPhone jsem taky držel v ruce, tablet bohužel nikdy ani androidí, ale přesto jsem nepochopil, co na tom všici vidí. A peníze nejsou problem, mám samsung galaxy S2, což je stejná cenová hladina jako iPhone a btw dražší než iPad3. Takže se obávám, ež trpíte nějakym syndromem "tohle mužu mít jen já a vy socky mi na to nesahejte".

Pouze moje interpretace. No flame, peace
11.4.2012 09:50:22   158.194.169.xxx 110
myšleno co na tom všici vidí = na produktech značky Apple. Tablety chápu že to manažerská skupina využije na něco v práci a lenošná skupina to využije na lenošení v posteli s videem.
11.4.2012 10:00:22   178.41.208.xxx 183
Tiež patrím medzi vášnivých čitateľov piatkových úvah pána Rybku a kým budú mať takú úroveň ako doteraz, aj ním zostanem. Nebudem rozmazávať čo si myslím o tomto výtvore, už je tu toho aj tak dosť a nemá význam to rozoberať, ale keď už pán Rybka v článku spomenul, že sa teší na diskusiu, bola by škoda neprispieť do nej svojou troškou.

Ja len krátko a vecne /teda skôr iba vecne/ ...narážky na čitateľov a verejnú mienku v článku, ktorý má byť recenziou produktu nemajú čo hľadať, je to vyslovene neprofesionálne. Nehovoriac o spôsobe akým ste si spomenutú siahodlhú diskusiu vyložil a vytiahol si tie argumenty, ktoré vám pasovali do skladačky a naopak konštruktívne a vecné ste nespomenuli vôbec, čo v očiach neznalého čitateľa spravilo z diskutujúcich bandu spiatočníckych ukričaných neznalcov.

Kvantum z nich vôbec výhody tabletov a ich perspektívu nespochybňuje, iba rozumne reaguje na cenovú politiku v tomto segmente. Rovnako je to aj u mňa. Kým odo mňa budú pýtať za mobilný webový prehliadač, čítačku a elektronický poznámkový blok s pár multimediálnymi funkciami v obchode 700 €, pokojne túto výsadu prenechám ochotnejším vizionárom až do času, kým to nebude pre mňa výhodná kúpa. Nič menej, nič viac. Je to tak jednoduché.

Nemám nič proti ak niekto za dostatočný dôvod na kúpu považuje to, že si môže bez problémov v posteli prečítať na kvalitnom displeji svoj obľúbený časopis, no ja osobne nie som ochotný za túto radosť utratiť vyše 700 €. Naozaj nie.

Tento pohľad na vec pán Rybka úspešne ignorujete už minimálne druhý krát a pritom je to zásadný argument v debate o tom, prečo toľko ľudí zatiaľ tablety zďaleka obchádza.
11.4.2012 10:17:23   85.216.180.xxx 60
aj ja pisem svoju reakciu v dobrom. prakticky vzdy s wolfom suhlasim, ale dnes sa mi par veci zda protireciacich, alebo, ako to uz niekto nadomnou spomenul, ochotne prehliadanych. konkretne som si vsimol toto:
to, ze text je hladsi je fajn. urcite to pomoze. ale citanie tak maleho textu? neviem, ci je to optimalne a prakticke. nenamaha to uz hodne oci? kazdopadne, ja nemam problem s citanim pdf ani na ipad 2. uz druhy krat spominam tvoj pristup ku cloudu. pred rokom to bolo najvacsie zlo sveta. dnes uz je to ovela obrusenejsie, dokonca ho v niecom aj vyuzivas. jasne, nedas tam citlive veci (Asi), ale... vykon/padanie hier - tak na dvojke mi spadla hra za stvtroku raz. jedna. neviem ktora, neviem ako, ale inak ziaden problem. skusam toho hodne, ale nejake padanie som si nevsimol, ja ho vylepsovat urcite nepotrebujem. ak ten vykon vsak posluzi na sviznejsiu pracu s "tazkymi" pdf, tak super. na druhej strane, zvysena vaha, tak to je velmi zle. vahu tabletov vnimam ako kriticku. jej zvysovanie je u mna krok vedla. trosku nekriticke mi pride tvoj pristup k zahrievaniu. neviem, ako to hreje, nemal som v ruke, a je mi v zasade jedno, len tolko, ze ono to optimalne nebude. ak chcem, aby mi to zariadenie vydrzalo pekne dlho (tak za tu cenu a pri proklamovanej kvalite by som si to teda zelal), tak teplota v malom uzavretom priestore uz hra rolu. keby to bolo ine zariadenie, alebo proporcne zahrievajuci sa iny technicky "bazmek", bol by si tiez takto mierny? no a este to synchro pri kompoch.. tablet je mobilne zariadenie nejak prepojene s pocitacom. a jeho softom, prip. cloudom, ktory tiez obsluzi pocitac. preto je synchro stareho na novy lahke. lenze pri kompe? ako to urobit tam?
p.s. tablet za mna (opat) - je to neuveritelne dokonala vec na cestovanie. skutocne nenahraditelna. vybavovanie, maily, IM, browsing, hranie, rezervacie... potom sa to vcelku hodi par ludom ako pracovny nastroj. ale inak, je to kruto draha hracka. a urcite nikdy neuznam tablet na browsovanie (v pripade, ze vedla v miestnosti je komp.) mozno je to moj styl browsovania, ale ked nieco mozem urobit lahsie, pohodlnejsie, rychlejsie... tak.. dobre je to hranie hier (s tv na pozadi, alebo na letisku), fantasticke na citanie pdf, comicsov... ale ako multimedialne centrum? nepotrebujem..
11.4.2012 11:23:38   89.111.69.xxx 164
Autor by si moc přál verzi s alespoň 128GB paměti?
Kolik by ta sranda asi stála, když rozdíl mezi 32GB a 64GB je asi 2300,-Kč v době, kdy 32GB flashdisk USB3.0 stojí 700-800Kč.
Tipuji tak 30000,-
11.4.2012 11:26:37   180.6.121.xxx 150
Ok, tak se nam to zda drahe, ale za kvalitu se plati, proti tomu nic nemam. Jenze pozor, jak jsem zde byl nekolikrat upozornen, moralni zivotnost tohoto vyrobku je 1 rok. Vpodstate aby tablet naplnil svuj smysl musim kupovat kazdy rok novy, autor to sam uvadi jaky je v
tech verzich rozdil. Za ty prachy no nekupto
11.4.2012 11:30:29   78.45.0.xxx 52
Při čtení každého článku od rybky musím stále kývat hlavou do puntíku souhlas se všemi plusy a mínusy, display je krásný, ipad je rychlý největší mínus pro mě je velmi dlouhé nabíjení. iPhone se zahřívá v zátěži určitě více u iPadu si toho skoro nevšimnu ani v infinity blade nebo real racing. Skok z jedničky na trojku ideální .
11.4.2012 11:58:04   178.248.61.xxx 106
No já nesouhlasím snad jen s tím "svěžím multitaskingem", protože třeba když ho porovnám s multitaskingem v "mrtvým" Webosu, tak je tak neskutečně pitomej

Jinak souhlasím s rozeznáváním hlasu mi funguje dobře, ale jen když se opravdu snažím o perfektní výslovnost, takže v reálu nepoužitelný

A i krytka na foťák by byla perfektní. A souhlasím i se zbytkem článku, který tu ale už opisovat nebudu.

Jen mě trochu zaráží ty tři příslušenství na závěr. Protože tím dal munici tablet haterům, protože jen velmi, velmi malá část lidí podle mě bude z tabletu dělat špatný netbook s přenosnými reproduktory Protože pokud potřebuju klávesnici, tak šáhnu po laptopu a ne po tabletu... Jo třeba ClamCase vypadá efektně, ale tím zároveň zabije hlavní přednosti tabletu na úkor netbooku v celkovém součtu za min. dvojnásobnou cenu.

Výhoda tabletů je někde jinde. Prostě kliknu a jedu. Proti tomu je i přihlášení ze spánku/hibernace se SSD krutě pomalé a zdržující, když chcete jen vyřídit rychle poštu... Nemluvě třeba o vytáhnutí v MHD...

Nebo věc na kterou se dá tablet používat perfektně je další monitor. Hodíte do stojánku vedle notebooku, zapnete app a během 10s jedete. Velmi užitečná věcička k laptopu a jejich šílenému rozlišení (768 bodů vertikálně)...

Se mi zdá, že pan Rybka razí v článku, tak trochu cestu nic než tablet a to vytáčí do ruda velkou skupinu lidí pro kterou je tablet moc drahá věc a tak kontrují nic než PC. A přitom obojí jsou tak užitečné věci které se výborně doplňují
11.4.2012 14:42:53   180.6.121.xxx 11
ten instant on, je urcite velika vyhoda, nejak nechapu, proc ho dodnes notebooky nemaji, ale s tou prenosnosti uz to kolem 650g zacina byt dost na hrane, na rychle vyrizeni posty postaci iphone.
11.4.2012 18:34:14   85.70.212.xxx 43
JJ, vím však já mám kvůli tomu tablety dokonce dva. Ipad 10" na doma a pak 8" android na ven... Ale psát jsem to znovu nechtěl, protože jsem to zmínil už několikrát a zdá se mi, že tím pak dráždím všechny zainteresované strany - ti kteří odmítají tablety si myslí, že jsem 2x tak větší trubka; fanoušci jablíčka zase nepřenáší před srdce, že mám Androida a fanoušci Androida zase špatně stravují, když se porovnávám jablko s Androidem jež z většiny srovnání vyhází hůře

Jinak ano, Iphone na pasivní vyřízení pošty stačí, ale na nějakou lepší odpověď je to značně nepraktické... Navíc tenhle email v obřím mobilu mi nevyhovuje, protože pak má ten mobil na nic baterku... Ale to je můj problém.
11.4.2012 13:56:23   46.13.2.xxx 71
Pokazde, kdyz vidim recenzi takovehleho zarizeni (myslim tablety obecne, ne jen I*, tak si rikam, ze bych si ho koupil (ted tu v praci mazlili s Galaxy Tabem 7"). A pak si reknu - jak bych se s tim asi pripojoval, kdyz tu neni zadny rozumny datovy tarif (rozumny = alespon jako na Slovensku nebo v Polsku) :-(
11.4.2012 14:54:05   77.48.185.xxx 112
Můžete mi někdo, kdo tablet máte, říci, co na něm děláte? Nemyslím to nijak ironicky, ani se nesnažím navážet do majitelů tabletů, ale prostě mě zajímá, co bych na něm jako mohl dělat.
Možná nejsem úplně typický člověk, protože do hospod nechodím, ale jinak jsem člověk, který pracuje, sedí doma u kompu, občas jde na procházku a občas jede na dovolenou. V práci sedím u kompu, do práce jezdím autem, hudbu si doma pouštím z repráků připojených ke kompu, na filmy a seriály se koukám na velké obrazovce, knížky čtu na Kindlu. Snad jen na tu dovolenou bych sebou nemusel tahat notebook kvůli pohádkám pro děti, případně kvůli nějakému filmečku. Zase na druhou stranu z toho kompu si můžu nabít Kindla. Ale jinak mě opravdu nenapadá, k čemu bych ten tablet měl používat.
11.4.2012 15:32:10   89.111.69.xxx 90
Právě tohle je, podle mě, asi největším důvodem všech vášnivých diskuzí kolem tabletů.

Na jedné straně fanatici, kteří skočili na marketing výrobců a tvrdí, že se s tabletem dá dělat úplně všechno a že plně nahradí i stolní PC.
A na druhé straně právě PC nadšenci, zvyklí na tuning počítače od pasty na procesoru až po barvu nožiček skříně, kteří v mnoha případech na desktopu skutečně vytvářejí věci na tabletu nemyslitelné a pro většinu ostatní veřejnosti i neznámé a ti se tomu pak logicky brání.
Přitom by stačilo se jen opravdu zamyslet, k čemu budu danou věc používat a podle toho si ji koupit.
Dokonale to podle mě popsali pánové zde:http://www.cleverandsmart.cz/desktop-notebook-netbook-tablet-nebo-smartphone/

Myslím si, že tyto stránky, jak už vyplývá i z jejich názvu, navštěvují z větší části spíš ti aktivnější a pokročilejší uživatelé, pro které opravdu tablet nebude to hlavní.
Ale jako doplněk, i když totálně předražený, proč ne.
13.4.2012 01:51:27   78.45.0.xxx 60
Tabletem se rozhodně nedá vše nahradit a ani k tomu není určený. Tenhle argument si cucají z prstu především samotní "teoretici", kteří tablet nikdy neměli v ruce a jen na ně plivou.

Je to počítač pro zábavu, multimedia a zvládne i lehké pracovní úkony. Pro mnoho lidí může nahradit zbytečně komplikovaný velký komp, pro další je jen jeho doplňkem.
13.4.2012 01:45:33   78.45.0.xxx 30
Doma běžné browsení, vyřízení mailu, sledování youtube, čtení RSS, twitter a prostě snad vše mimo práci a náročné hraní dělám na iPadu. Na dovolenou si ho nacpu nějakým tím filmem a pár knížkama a všechny ostatní krámy můžu nechat doma.

Používám ho dobré dva roky a notebook doma většinou ani nemusím vytahovat z batohu. Přidal dost pohodlí a pohody.
13.4.2012 04:02:58   78.45.94.xxx 51
Zkusím ti ve zkratce napsat, co dělám na iPadu a proč mi na 100% nahradil notebook (který sebou už nikam nenosím a jen na něj padá prach). Stolní PC mi ovšem tablet nenahradil a zřejmě ani nikdy nenahradí.

Takže, čtu na něm knihy, surfuji po internetu, čtu a vyřizuji maily, poslouchám hudbu (přes BT stereo sluchátka), píšu do diskusí (jako třeba právě teď), občas si pustím nějaký film nebo seriál (ovšem ne doma, i když k serveru samozřejmě přístup mám, je však jednodušší spustit Movist a v něm požadované na velkém monitoru), píšu v Pages, používám Evernote, kalendář, adresář, občas si dokonce i zahraji nějakou tu hru, používám ho pro geocaching (mám 3G verzi, takže i s GPS), mám ho v autě jako luxusní 10" navigaci, když chci napsat mimo domov nějaký článek pro svůj web, také ho udělám na iPadu. Pak používám IM (Windows Live Messenger, Skype, Facebook), VoIP (volám za 1.50 Kč za minutu se vteřinovou tarifikací, mnohem výhodnější než jakýkoliv český tarif, na který bych se mohl dostat, nevýhoda je, že to vyžaduje net, ale běží to i na EDGE, takže si zavolám skoro všude). Dále si prohlížím fotky a jiné obrázky (hodil by se Camera Connection Kit na CF karty, moje zrcadlovka opravdu SD neumí), občas dělám i nějaké menší úpravy. A to je ve zkratce asi tak všechno, co s iPadem dělám. Nicméně jak jsem napsal na začátku, notebook od pořízení iPadu už nepoužívám, všechno co jsem dělal na notebooku + věci, které jsem dělal na telefonu dělám nyní jen na tabletu. Narozdíl od notebooku vydrží přes 12 hodin práce, probuzení je otázka okamžiku (stejně jako u telefonu) a v pohodě se mi vejde do běžné tašky, kterou nosím vždy a všude, takže mám iPad neustále u sebe.
Akorát mám obavu v MHD, když se objeví hnědočeši, to radši iPad uklízím, ale dělal jsem to i s telefonem, holt hnědočeši jsou pověstní svou poctivostí :-)
11.4.2012 15:32:34   62.24.72.xxx 2412
Kdysi tu Rybka psal celkem čtivé texty.
V poslední době to vypadá, že už je jen zaměstnancem marketingu Apple.
11.4.2012 16:36:32   90.178.6.xxx 611
Dokud nebude mít tablet něco jiného než Windows8 (nebo nějaký klasický Linux ekvivalent) tak na mě jakýkoliv tablet může zapomenout. Nedokážu si představit pracovat s několika různými systémy najednou. Přičemž mi už dost vadí chování Androidu v mobilu, kdy to prostě není "systém" jak ho známe z PC. Kde je přehledná správa souborů? Kde? Proč ji nikdo nezavede? A z toho co vím je iOS skoro to samé co Android v tomto ohledu. Tuďíž čekám na Microsoft, až konečně udělá z tabletů použitelná zařízení.

A také se mi zdá, že to pak Rybka s tou Apple propagandou v poslední době trochu přehání. Zvlášť na serveru, kde je spíše přesila ne-tabletistů, ne-li dokonce odpůrců Apple.
11.4.2012 17:42:26   158.194.169.xxx 12
tak si na to nainstaluj app, samsung ji tam dává automaticky, ale na marketu jich najdeš kopy
11.4.2012 18:00:05   80.212.90.xxx 78
Co som videl za svoju 20 rocnu! karieru/skusenosti-poradenstvo trotlom,atd. z pocitacmi. Zavirene zasr ate windowsy plne warezu-specialita stredoeuropanov alebo aj cinanov.. Mam Ipada 2 a plna spokojnost/bezpecnost. Priority zakaznika zo skandinavie, severnej ameriky,usa ci casti EU su uplne ine ako CZ/SK/PL/HU.Rybka zreje a vie co je dobre po tolkych rokoch v IT branzi, to si vy adhd-mladasi tu v diskusi musite uvedomit. IOS predbehol preslapujucich molochov z microsoftu ci stale 4% linux na domacich kompoch.
13.4.2012 04:07:40   78.45.94.xxx 41
Nechápu. Tablet není, nebyl a nikdy nebude alternativou k desktopu, takže je nesmysl na něj dávat desktopový OS. Jinak iPad funguje bezproblémově i s Windows, ostatně sám jsem ho půl roku s Windows používal a problémy jsem s tím neměl. Když jsem přešel na Mac OS X, zjistil jsem, že je to prakticky to samé. Jak je na tom s linuxem nevím a ani to nikdy nezjistím, ale s Windows a OS X problémy pochopitelně nejsou, skvěle se to doplňuje.
Každopádně Windows 8 můžou udělat díru do světa tabletů, Metro je skvělé rozhraní pro dotykové displeje, ale mám obavu, že se jim to nepovede (i když bych si to přál, iPad potřebuje konkurenci jako sůl a zatím žádnou nemá).
11.4.2012 17:55:48   188.178.19.xxx 55
V prvom rade je nevyhnutné vyjadriť, čo pre mňa Michal whateverwolf Rybka znamenal. Bol som čitateľom všetkých Levelov i jeho iných publikácií. Považoval som ho za človeka s vycibreným vkusom, nezávislého intelektuála a pod.
Moja úcta k nemu pretrváva, aj keď...
Súzvuk brilantnej formy a obsahu jeho článkov bola zredukovaná do krásnej formy, formy bez obsahu. Samozrejme neplatí to všeobecne, ale začína to byť okaté.
Pripomína mi to značku Apple. Zariadenia sú bez pochýb dizajnérskymi skvostmi a častokrát stoja toľko ako umelecky hodnotné dielo. Obsah nie je až taký dôležitý, veď ako by povedal môj blízky priateľ- veľký fanúšik značky: "Čo viac potrebujem od Iphone okrem posielania správ a telefonovania?"
11.4.2012 19:26:41   94.113.232.xxx 33
Clanky pana Rybky mam rad, kdysi davno jsem cetl jeho clanky v mini Levelu (nez ho zrusili).

Nicmene zajimal by me autoruv pohled na srovnani napr netbooku Acer Aspire One D270 http://notebook.cz/clanky/recenze-notebook/2012/acer-aspire-one-d270 ktery lze poridit za 7500 Kc a ktery vydrzi priblizne 6,5 hod vcetne zapnute Wi-Fi. Hmotnost 1,13kg ho taky urcuje pro prenaseni kamkoliv.
Nebo treba ASUS Eee PC 1015BX http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400812B227N1A53. Podobna vydr a malinko vetsi hmotnost a cena 7200Kc (s vykonnejsi GPU/APU)

Proc kupovat tablet od Applu a ne netbook?

Muzou me majitele iPadu rici vcem je rozdil?

S netbookem mam prakticky plnohodnotny pocitac ktery v zakladu obsahuje stereo reproduktory (ano nejsou buhvi jake ale pravdepodobne lepsi nez iPad) a klavesnici. Kdyz k nemu pripojim napr Logitech V-10/V-20 USB repro (+1000 Kc) tak mam velmi dobry zvuk za prijatelnou cenu.

Proc jit do tabletu a proc nejit do netbooku?
Jiste netbook je hlucnejsi (zalezi na modelu) ale prakticky i vykon AMD C-50/C-60 nebo Intel Atom N2800 s GPU je stale mnohem lepsi nez u jakehokoliv tabletu. Ano, displey ma jen 1024x600 ale je to opravdu takovy problem?
11.4.2012 19:46:23   78.80.78.xxx 66
Chápu pana Rybku, že se mu líbí i-cokoli, ale tyto články bych směroval na blog. Když už tak recenze, jenže tohle je vyloženě (neplacená?) reklama
Ještě jsem neviděl např. desku či samsung galaxy (docela úspěšnej model), že by tady jednou za 14dnů byly ódy na cokoliv z toho či příslušenství. V poslední době se nám pan Rybka trochu zasekává nad výběrem témat
11.4.2012 19:47:12   178.41.191.xxx 33
osobne nic proti tabletom nemam, planujem si coskoro jeden kupit prave na konzumaciu online obsahu, no iPad mi skratka nevyhovuje - ich previazanie na ostatne Apple sluzby je cosi co by som nezniesol - skratka mam radsej zariadenia ktore sa prisposobia mne, namiesto aby som musel zacat prisposobovat sa im - napr - cosi take neefektivne ako 4x4 ikony na 10" displeji by som nikdy nezniesol - skratka nech si hovori kto chce co chce, Android je v tomto niekde uplne inde - aktivna plocha s widgetmi umoznuju lepsie vnimanie informacii ako nutnost spustat konkretnu aplikaciu ak sa chcem dostat ku konkretnym veciam... na Androide si skratka na jednu plochu hodim par aktivnych widgetov s Mailom, rss, pocasim,facebookom,twiterom atd, a pri zapnuti hned vidim co je nove, bez toho aby som sa musel prehrabavat v menu. zaroven je tato filozofia ovela blizsia k tomu co pozname z PC. Take samozrejme vyhody ako mass storage su jasne, aj ked poslednu dobu ho nevyuzivam az tak casto, vdaka dropboxu, no nezaskodi mat moznost vykopirovat si co chcem kam chcem a ako chcem.
11.4.2012 20:02:21   85.216.180.xxx 11
rancor1223 napsal:
Dokud nebude mít tablet něco jiného než Windows8 (nebo nějaký klasický Linux ekvivalent) tak na mě jakýkoliv tablet může zapomenout. Nedokážu si představit pracovat s několika různými systémy najednou. Přičemž mi už dost vadí chování Androidu v mobilu, kdy to prostě není "systém" jak ho známe z PC. Kde je přehledná správa souborů? Kde? Proč ji nikdo nezavede? A z toho co vím je iOS skoro to samé co Android v tomto ohledu. Tuďíž čekám na Microsoft, až konečně udělá z tabletů použitelná zařízení.

A také se mi zdá, že to pak Rybka s tou Apple propagandou v poslední době trochu přehání. Zvlášť na serveru, kde je spíše přesila ne-tabletistů, ne-li dokonce odpůrců Apple.


tak android (mam telefon) je so suborom, zdielanim a prenosom v pohode. peklo pride az s iOs (pouzivam ipad 2).
11.4.2012 20:03:36   85.216.180.xxx 11
JaM napsal:
osobne nic proti tabletom nemam, planujem si coskoro jeden kupit prave na konzumaciu online obsahu, no iPad mi skratka nevyhovuje - ich previazanie na ostatne Apple sluzby je cosi co by som nezniesol - skratka mam radsej zariadenia ktore sa prisposobia mne, namiesto aby som musel zacat prisposobovat sa im - napr - cosi take neefektivne ako 4x4 ikony na 10" displeji by som nikdy nezniesol - skratka nech si hovori kto chce co chce, Android je v tomto niekde uplne inde - aktivna plocha s widgetmi umoznuju lepsie vnimanie informacii ako nutnost spustat konkretnu aplikaciu ak sa chcem dostat ku konkretnym veciam... na Androide si skratka na jednu plochu hodim par aktivnych widgetov s Mailom, rss, pocasim,facebookom,twiterom atd, a pri zapnuti hned vidim co je nove, bez toho aby som sa musel prehrabavat v menu. zaroven je tato filozofia ovela blizsia k tomu co pozname z PC. Take samozrejme vyhody ako mass storage su jasne, aj ked poslednu dobu ho nevyuzivam az tak casto, vdaka dropboxu, no nezaskodi mat moznost vykopirovat si co chcem kam chcem a ako chcem.


ja suhlasim. ale chapem, preco to ma ios tak, ako to ma. tisickrat horsie (az nemozne) je v tom urobit bordel..
11.4.2012 20:26:47   78.45.55.xxx 09
To máte těžký, Apple vovce se prostě u displeje rozhodujou akorát podle toho, který se jim líp čte, maximálně si ještě tak ten displej zvětší pod mikroskopem, místo aby uznaly, že je prostě šálí zrak a podívaly se na Váš web kde to mají napsaný jasně zelený na bílym
11.4.2012 21:34:03   158.194.169.xxx 01
v čem?
11.4.2012 21:40:39   217.31.34.xxx 14
Rád by som aj ja reagoval na novinku Ipad3 a podelil sa s mojim názorom z praktických testov.
Mal som možnosť vyskúšať Ipad2 a prvý asus transformer, resp. nie asus prime.
Foťák , video a prezeranie. Ipad2 má lepší stabilizátor obrazu, video je menej roztrasené. Overil som si to nasnímaním videa v 60% uhle z prava do ľava, 1krát ja a 2 krát pre overenie bratrancom.
Prezeranie fotiek je plynulejšie taktiež na Ipad2, bezdiskusie.
Vo videu má rozčuľuje, že ak chcem pozerať dáky seriál na Ipade, musím ho prekonvertovať a v transformeri nemusím. Tu transformer vedie. Ak prídem po 8 až 10 hodinách z práce, robím v administratíve, určite sa mi nechce dačo po stiahnutí z netu prekonvertovávať a k tomu vlastniť riadny desktop so 4 jadrovým procerorom, radšej si chcem súbory len prekopírovať a užívať si pohodlie tabletu.
V reálnom živote žiadny tablet nevlastním a som majiteľom 10 palcového netbooku. Mnoho krát si ho položím na pračku, spolu s chladiacou podložkou keď sedím na WC mise. V reálnom živote Vás buď bude otravovať manželka alebo deti a zrazu sedíte dakte mimo nich a chcete si prečítať internetový článok. A tu táto „placka“ vedie. Keď už ale surfujem, rád píšem a tu „mi“ tablet žiaľ pripadá nepoužiteľný.
Dosť cestujem a v Grécku som u jedného podnikateľa zistil, že si robil inventúru cez Ipad2, mal skvelý program a bolo to šikovné. Jeden môj kamarát je interiérový dizajnér a Ipadom prezentuje nápady klientom. Občas počas konzultácií by rad dačo poopravil alebo zaznačil hneď, no Ipadom je i rýchla poznámka zdĺhavá a klient nemá rád čakanie a to neprospieva biznisu, vrátil sa spať k šikovnému NETBOOKU.
Od applu si musíte kúpiť aplikácie a tým sa celé zariadenie predražuje, na mnohé veci je proste praktickejší notebook alebo netbook s balíkom office, ktorý aj bezproblémovo zvláda MKV formáty filmov.
Záver : Ipod mu nevyhovuje kvôli prezereniu stiahnutých videi, nevládze na MKV, ale inak je skvelý. Asus transforer je skvelý, no nezvláda MKV. Asus Transformer Prime by mal byť ideálnym TABLETOM, no ak má problém s WIFI ako je uvedené v mnohých fórach, padá v mojich očiach. A teraz Vás prekvapím, jediné čo mi dáva zmysel pre uspokojenie mojich potrieb bude asi novinka od LENOVA, typ U1 hybrid s androidom a prepnutím do klávesnice s WINDOWSOM, ktorý by mal prísť v blízkej budúcnosti. Boh vie ako bude zariadenie svižné a kvalitné. I pad3 sa mi zdá predražený, no isto je skvelý a aj MKV zvládne po prekonvertovaní na jednotku, no ak sa prehrieva, teplo „zabija“ všetky komponenty skôr či neskôr.
Pozor, existuje mnoho značiek tabletov, no iba isté typy korektne fungujú s android marketom. Asus a Samsung sú vyladené a odporúčané.
11.4.2012 23:11:19   178.143.120.xxx 35
na serioznu pracu iba PC.
potrebujem klavesnicu, potrebujem mysku. potrebujem windows (chcem sa hrat diablo3, lineage2 a counter strike predsa!)
iPad je urcite fajn doma na gauci, pozerat si internet. ale naco? vsak mam smartphone
na pracu aj tak mam notebook (robim na nom aj prave teraz)
12.4.2012 08:08:24   83.208.16.xxx 21
Vaio napsal:
Ti co sa snazia byt chytri a mudri a ponizovat ma davat minuska atd prosim vas us mi nepiste dobre? Neodpovedajte.. Nemam to za potreby .. Sa tu handrkovat s takymi nemienim.Ti co sa maju zaujem normalne porozpravat neni problem..


Problém, pánové je, že jeden mluvíte o voze a druhý o koze.
SNowie mluví o fyzickém rozlišení toho LCD, které je skutečně 2048x1536 pixelů. To snad popřít nikdo nechce.
Vaio mluví o rozlišení, které používá prohlížeč Safari a to je stejné jako na půvpdním iPadu tedy 1024x768.
Což znamená, že má uživatel naprosto stejnou užitnou plochu prohlížeče a tedy vejde se mu tam stejné množství textu obrázků apod. ALE vše je zobrazeno ve výrazně lepší kvalitě. Písmo nekostkuje, oblé hrany nejsou rozmazané apod. Také je takovýto text méně náročný na oči subjektivně
Asi není problém udělat prohlížeč, který využije celé rozlišení, ale to bys musel číst ten web pod lupou člověče
Tak si podejte ruce, odpísknem to a jdeme dál. Pokud to byl ale fakt pokus o trolling, tak mě ignorujte a hádejte se dál...
12.4.2012 08:39:42   217.169.178.xxx 89
Tetnto článek nemá žádný přínos,je to pouze reklama na jeden produkt.Jsem čtenář serveru pctuning mnoho let.Důvod proč jsem chodím je že mě zajímají recenze a testy HW.Díky pctuningu jsem si postavil své první PC.A proto bych chtěl aby se tento server zaměřil především na toto téma.Myslím si že uživatelé co jsem chodí vědí na co je tablet a také se o tom vyjádřily.
PS: před týdnem jsem měl v ruce poslední ipad po 10 minutách mě to přestalo bavit hry mě na tom nebaví a na práci je to k ničemu protože těžko bude pracovat s tabletem u zákazníka na serveru když to nemá LAN port,na internet mě to přijde dost drahá zábava to samé zvládne smartphone.
22.4.2012 13:03:52   89.176.218.xxx 10
"těžko bude pracovat s tabletem u zákazníka na serveru když to nemá LAN port"
uf uf tedy, nevím kde pracujete Vy, ale v mé realitě, ať již je jednání u nás nebo u jiných, AUTOMATICKY se používá WiFi, že by si jako dnes někdo dovolil říkat lidem, tady na stole máte konektor....to fakt ne:-)
12.4.2012 10:54:34   92.40.254.xxx 45
Odrej
Napisal si to a vysvetlil UPLNE presne.
Konecne nejaky mudri clovek ..
Aano je to zobrazene v lepsej kvalite
Lebo pouzili ten hidpi to je ako vyhladzovanie hran .. Pismenka vypadaju krajsie ..
A tak isto ked si vo windowse zmenis rozlisenie z 1920x 1080 (cize lcd ktore podporuje full hd ) na 1024x768 A POUZIJE SA
FUNKCIA ''clear type'' vo windowse (podobne ako hidpi v OSX) bude to krasne pekne citatelne no vacsie .. V TOM PRIPADE sa vo windowse pouziiva zmena DPI pisma .
Alebo je dobree pouzit alt s pluskom alebo minuskom na klavesnici..
12.4.2012 10:06:48   94.138.104.xxx 23
Michal si toho možná nevšímá, ale postupně prochází i on, společně s novějšími a lepšími iPady, evolucí, a to konkrétně svých vlastních názorů. Netvrdím, že je to špatné, naopak, každý by měl takovou evolucí časem procházet, jen u Michala je to mnohem patrnější. A to hlavně proto, že jeho rychlost evoluce je přímo úměrná té u iPadů. Je to zajímavé sledovat.

Tak například jeho dva následující články.
Poslední odstavec https://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23795-pohled-jablickare-jaky-je-novy-ipad-a-jeho-prislusenstvi?start=4
První odstavec https://pctuning.tyden.cz/hardware/multimedia-zvuk-tv/23558-uvaha-desiva-anketa-na-pct-jsou-tablety-opravdu-na-nic?start=4

Nemusí to být všem patrné, ale je to tam. A nemám namysli zrovna rozdíl mezi cloudem a interní pamětí, ale přístup k té paměti samotné.
13.4.2012 07:34:48   89.190.90.xxx 12
Pan Rybka hlavně uvádí, že hlavním důvodem, proč byli oni tehdy a dalších deset let proti PC byly peníze. A on nechápe, že je to zde stejné. Za ty peníze to nekoupím. A tečka. Až bude iPad stát 2000,- tak o tom pouvažuju, sice se na něj bude prášit, protože mám jak notebook, tak i stolní počítač a i kindle. Ale co...
13.4.2012 07:45:03   89.190.90.xxx 33
SNowie napsal:
Tabletem se rozhodně nedá vše nahradit a ani k tomu není určený. Tenhle argument si cucají z prstu především samotní "teoretici", kteří tablet nikdy neměli v ruce a jen na ně plivou.

Je to počítač pro zábavu, multimedia a zvládne i lehké pracovní úkony. Pro mnoho lidí může nahradit zbytečně komplikovaný velký komp, pro další je jen jeho doplňkem.


A proto nechápu, že pan Rybka nedovede pochopit, že pro většinu osob zde na PCtuningu, je tablet jako doplněk poněkud drahý...
13.4.2012 15:47:04   78.45.0.xxx 22
je vůbec něco více polarizujícího než produkty od applu?
14.4.2012 15:42:15   78.45.0.xxx 21
ok podle toho thumb downu a pohledu do křišťálové koule odhaduju, že AMD vs nVidia tu stále vede
22.4.2012 12:21:24   46.39.187.xxx 00
Pane Rybko vam opravdu zadne aplikace na iP3 nepadaji? Mnou dve nejvice uzivane aplikace problemy maji (iCab, TapDefenseHD) ;-(

Dale - po prechodu na retina display doslo k vyraznemu snizeni rychlosti generovani stranek casopisu. Pro priklad si dejte do Kiosku obycejny Alber magazin. Pripadne jakykoliv casopis do ctecky Publero. Autori Publera uz na tom pracuji, co ostatni netusim.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

171 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 36.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.