ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz
Monitory Článek ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí

ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 1. 2010 03:00 51

Seznam kapitol

1. ATI Eyefinity — panelů není nikdy dost 2. ATI Eyefinity — jak to funguje 3. ATI Eyefinity v praxi 4. Testovací sestava, metodika, hry 5. Call of Duty Modern Warfare 2 6. Colin McRae DiRT 2 7. Crysis
8. Far Cry 2 9. Half Life 2 Episode Two 10. Operation Flashpoint Dragon Rising 11. S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat 12. Tom Clancys H.A.W.X. 13. Warhammer 40 000 Dawn of War II 14. Závěr

Společně s generací ATI Radeon HD 5000 s podporou DirectX 11 představilo minulý rok AMD ještě jednu novinku. Tou je technologie ATI Eyefinity neboli podpora až šesti monitorů současně na jedné grafické kartě. A protože nám české zastoupení společnosti AMD ochotně zapůjčilo tři stejné 24" LCD, důkladně jsme tuto technologii otestovali.

Reklama
ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz

ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz

ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz

1920 × 1200 px

 -pro zvětšení klikněte na obrázek-
i Zdroj: PCTuning.cz
-pro zvětšení klikněte na obrázek-


-pro zvětšení klikněte na obrázek-

ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz


-pro zvětšení klikněte na obrázek-

3600 × 1920 px

 -pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní rozlišení!)-
i Zdroj: PCTuning.cz
-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní rozlišení!)-


-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní rozlišení!)-

ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz


-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní rozlišení!)-

S prvním režimem Eyefinity si Source engine poradil dobře. Hra jej zařadila pod poměr stran 16:9, takže zde dochází k mírnému roztažení obrazu, v praxi si však rozdílů téměř nevšimnete a hra vypadá jedním slovem bombasticky, byť je na obrovské ploše vidět, že Source engine je již staršího data.

5760 × 1200 px

 -pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní šířku)-
i Zdroj: PCTuning.cz
-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní šířku)-


-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní šířku)-

ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz


-pro zvětšení klikněte na obrázek (Pozor, obrázek má extrémní šířku)-

Neobvyklý poměr stran 16:3,3 řeší druhá Episoda rozšířením zorného pole. Obraz na bočních monitorech je však divně roztažený, vidět je to na všech třech screenech.

Benchmark

ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz

ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz

ATI Eyefinity — když jeden ani dva displeje nestačí
i Zdroj: PCTuning.cz

Bylo by přinejmenším divné, kdyby hra založená na roky starém enginu nejela i pod Eyefinity jako z praku. Nicméně v Eyefinity režimu přestává fungovat CrossFire a překvapilo mne také, že v rozlišení 3600 × 1920 px jela hra na HD 5970 výrazně hůř než v 5760 × 1200. Zřejmě další bug.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama