Hlavní stránka Hardware Klávesnice, myši, joy Závodní sen od Thrustmasteru? Kralevic a král
Závodní sen od Thrustmasteru? Kralevic a král
autor: Jan "Fucida" Schrenk , publikováno 20.7.2017
Závodní sen od Thrustmasteru? Kralevic a král

Tak se to stalo. Poprvé jsem cítil ten zvláštní pocit, že nejsem odborně dost na výši, abych mohl skutečně objektivně zhodnotit recenzovaný produkt. Cítil jsem se trochu tupě a vlastně i dost nešťastně. Neochvějná jistota, se kterou přistupuji k jakémukoliv joysticku na světě, se kamsi vytratila a já najednou tápal.


Pedály (T3PA PRO)

Počkejte, nemysleli jste si snad, že u volantu za 15 tisíc dostanete pedály zdarma, že ne? :). Oprosťme se na pár okamžiků od šílené ceny, ostatně pohybujeme se už pomalu u poloprofesionálních periférií. Filosofie Thrustmasteru je taková, že si každý takhle vášnivý jezdec pořídí pedály dle svého uvážení a nechce své zákazníky nutit právě do koupě jejich řešení. Mně osobně tato filosofie nijak špatná nepřijde a snadno se s ní ztotožním.

Závodní sen od Thrustmasteru? Kralevic a král

Vrcholné pedály z nabídky Thrustmasteru se jmenují T3PA PRO a nebyl bych to já, abych se s vámi, moji zlatí čtenáři, nepodělil o své dojmy. Jsou těžké. Ne těžké, jako třeba jakékoliv jiné pedály, které jste asi kdy tiskly pod nohou, to né. Ony jsou těžké jako prase. Pokud na volantu najdeme stále sympatické množství plastů, tak toto je prakticky čistá ocel.

Závodní sen od Thrustmasteru? Kralevic a král

Opravdový vzhled a pochromování udělá také své. Ale není to jen vzhled, jsou prostě fantastické. Někteří z Vás jistě nedokáží z hlavy dostat nejlepšího obchodníka všech dob, hvězdu Teleshopingu Horsta Fuchse. Víte, jaká je odpověď na otázku: „Co je na této sadě výrobků nejlepší?“ – „Nejspíše všechno!“. A tak je to i s pedály. Můžete je pootočením základny jednoduše přestavět z pedálů ukotvených v podlaze (jako F1) na pedály s ukotvením v příčce (tedy jako téměř všude jinde).

Závodní sen od Thrustmasteru? Kralevic a král

Že je vaší noze jedno, jestli jsou v podlaze, nebo v příčce? Tak té mojí ne. Pocit, když jsem na ně poprvé došlápl v té „správné“ poloze byl prostě skvělý. Pokud by bylo možné nějak dosáhnout stavu, aby plyn byl v podlaze a zbytek v přepážce, tak by to bylo ještě lepší, ale i takhle je to velmi zajímavé a jsem přesvědčený, že většina jezdců zvolí právě tuto konfiguraci. Pedály lze navíc i horizontálně polohovat podobně, jako u volantu T300, takže snadno docílíte stavu, abyste měli brzdu a plyn u sebe.

Závodní sen od Thrustmasteru? Kralevic a králZávodní sen od Thrustmasteru? Kralevic a král

A cena? Asi 3500,- Kč, což vlastně není zase až tak hrozné.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
36 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.