Volant Logitech G920 Driving Force v testu: hravější a dětinštější
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Volant Logitech G920 Driving Force v testu: hravější a dětinštější

Volant Logitech G920 Driving Force v testu: hravější a dětinštější | Kapitola 2

Jan Schrenk

Jan Schrenk

2. 3. 2017 03:00 32

Seznam kapitol

1. Logitech G29/G920 2. Kde je euforie? 3. Hurá do sedel 4. Pedály 5. Závěrečné hodnocení

Volant G25 byl ve své době bezkonkurenční „dospělácký“ produkt. Jeho nástupce G27 byl jeho mírnou evolucí. A vedle toho nabízel Logitech i levnější „plasťáky“ pro konzole. Všechny teď nahradil jedním luxusním volantem ve dvojím provedení – G29 a G920. U konzolí je to posun k lepšímu, na PC ale do jisté míry krok zpět...

Reklama

Kde je euforie?

Otevřete krabici, vyndáte volant, vyndáte zdroj, vyndáte pedály a marně šátráte v bedně ve snaze přeci jen někde vyškrábnout i tu skvělou řadicí páku. Ta už je nyní volitelným prvkem, který vás přijde přibližně na 1500 korun.

Volant Logitech G920 Driving Force v testu: hravější a dětinštější
i Zdroj: PCTuning.cz

Mrknete na pedály a spokojeně se pousmějete. Tohle si přesně pamatujete z G25. Solidní, těžká konstrukce, tak je to správné a tak to má být.

Volant Logitech G920 Driving Force v testu: hravější a dětinštější
i Zdroj: PCTuning.cz

No a pak si začnete prohlížet volant. Hmm, hmm…hmmmm. Je to divné. Je to volant, ale je to divné. Já vím, že pouhá dvě tlačítka na G25 byla málo, ale šestice na G27 už mi přišla OK, zvláště pak v kombinaci s dalšími tlačítky na konzoli řadicí páky. Tady dostáváme do ruky volanto-gamepad s dvoj až trojnásobkem. Vše je rozloženo podle logiky gamepadu, na kterou jsem si nedokázal ani po deseti hodinách zvyknout.

Volant Logitech G920 Driving Force v testu: hravější a dětinštější
i Zdroj: PCTuning.cz

V mých očích byl vždy volant volantem a gamepad gamepadem, tak proč tato snaha o hybrida? Je to ošklivé a tak nějak to ztratilo kouzlo a atmosféru závodního náčiní. Na věnec volantu se vrátil plechový proužek známý už ze stařičkého Logitechu MOMO, spodní část věnce byla zploštěna. Ani z jedné úpravy věnce nejsem nadšený. Řadicí páka (pokud si ji tedy dokoupíte) působí ve srovnání s nádherným kouskem z G25/27 jako chudý příbuzný. Je to už jen páka bez možnosti přepnutí na sekvenční řazení po vzoru rallye aut, resp. po vzoru většiny automatických převodovek s možností sekvenčního řazení. A nejsou u ní žádná tlačítka, tak šikovná právě u G25/27.

Dobře, řeknete si, tohle jsou všechno detaily. Je to popis zhrzeného recenzenta, který snědl to, co král Šalamoun ponechal na latríně a nyní jen sentimentálně vzpomíná na staré časy a idealizuje si minulost. Snad tomu tak i je, tak se oprostíme od minulosti a půjdeme si zazávodit.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama