Hlavní stránka Hardware Klávesnice, myši, joy Logitech G900: Jaká je herní bezdrátová myš za čtyři tisíce
Logitech G900: Jaká je herní bezdrátová myš za čtyři tisíce
autor: Pavel Urbánek , publikováno 16.5.2016
Logitech G900: Jaká je herní bezdrátová myš za čtyři tisíce

Doposud se tradovalo, že bezdrátové není herní a vice versa. Nyní přišel Logitech s tvrzením, že jejich nová bezdrátová G900 je nejen herní, ale dokonce nejlepší i mezi drátovou konkurencí. Odvážné tvrzení, které se opírá o špičkový senzor, velkou výdrž baterie a nízkou hmotnost. Kde je tedy háček? Máme co do činění s ultimátní myší?


Logitech G900 je unikát, a to hned v několika ohledech. Jde o drátovou/bezdrátovou myš, která si z toho, že ji odpojíte, vůbec nic nedělá. Optický senzor PMW 3366 pracuje na baterky stejně tak dobře jako na drátě. Přitom jde o nejžádanější senzor mezi náruživými hráči a to zejména pro svoji přesnost snímání povrchu bez jakýchkoli artefaktů typu akcelerace a predikce. Maximální zrychlení i rychlost snímání jsou také jak z jiného světa, takže jde opravdu o top volbu mezi senzory.

Logitech G900: Jaká je herní bezdrátová myš za čtyři tisíce

Provedení G900 je také na velmi vysoké úrovni, přesnost jednotlivých dílů i sesazení celku lehce překonává konkurenci, povrchová úprava je také špičková. Přidejme k tomu fakt, že myš se opravdu dobře drží a navíc je symetrická, takže i leváci si přijdou na své, a máme kandidáta na nejlepší myš. Pořád jsme ale nevyčerpali pozitiva této novinky. Eso v rukávu je totiž kombinace slušné výdrže na baterie – až 30 hodin bez podsvícení – a celkově nízké hmotnosti a dobrého vyvážení.

Zatím samá chvála, tak proč ještě váháme a rovnou neobjednáváme? No první a zřejmě pro většinu našinců i poslední překážkou bude absurdní cena překračující čtyři tisíce korun. Už jsme si zvykli platit nemalé sumy za herní periferie, ale zaplatit za myš to, co řada z nás dá za grafickou kartu nebo procesor? Logitech se svojí G900 prostě nemíří na masy, ale na absolutní nadšence.

Logitech G900: Jaká je herní bezdrátová myš za čtyři tisíce

Co může někoho také omrzet u tak drahé myši je fakt, že nedostanete ani dokovací stanici ani možnost měnit baterie – akumulátor. To se může ukázat ja fatální chyba po třech, čtyřech letech intenzivního používání, kdy myš degraduje na drátovou kvůli umírajícímu akumulátoru. Potenciální nedostatek je také to, že je symetrická. To co je radost pro leváka, je zklamání pro praváka (ten se totiž o blaho leváka nestará a naopak sobecky chce co nejlepší ergonomii, která je symetrií kompromitována). Některým uživatelům se také nelíbila velká vůle hlavních tlačítek.

Logitech G900 je každopádně skvělá, sám bych si ji pořídil, kdyby nebyla tak drahá. Výše zmíněné nedostatky by se u myši za 1000 Kč ani nezmiňovaly, ale za pětinásobek očekáváme dokonalost, ke které G900 ještě kousek chybí.

Logitech G900: Jaká je herní bezdrátová myš za čtyři tisíce

Graf ceny produktu Logitech G900 Chaos Spectrum Wired/Wireless Gaming Mouse poskytuje server Heureka.cz

Logitech G900: Jaká je herní bezdrátová myš za čtyři tisíce

Za inovace na poli bezdrátových herních myší v kombinaci se špičkovým senzorem a kvalitním provedením udělujeme Logitech G900 Chaos Spectrum stříbrnou hvězdu.

 



Tagy: Logitech  G900  Chaos  Spectrum  optická  bezdrátová  PMW-3366  RGB  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
16.5.2016 08:04:17   91.220.237.xxx 14
Citace:
Optický senzor PMW 3366 pracuje na baterky stejně tak dobře jako na drátě.


Ono asi vacsina naruzivych (Pro) hracov nebude ani tak pozerat na sensor u tejto mysky ale na to ake oneskorenie je v bezdrotovom mode pri komunikacii mys-sensor a opacne. Popravde, hravam s bezdrotovou mysou uz cca 3 roky, niesom sice naruzivy hrac ale nebadam ziadny rozdiel pri hrani s drotovou a bezdrotovou mysou. Mal som A4Tech za 45e ale casto mrzol kurzor (sedim 2,5 metra od PC/TV v obyvacke) a vymenil som ju za Logitech Performance Mouse MX uz len kvoli tomu, ze mam aj klavesnicu Logitech s primacom unifying, takze na jeden primac mozem mat az 6 zariadeni Logitech. Za cenu mysi, a ze to nie je "Gaming" periferia, som s nou velmi spokojny aj v hrach. Vadia mi len dve veci ale som lenivy ist to reklamovat... koliesko obcas preskakuje aj ked sa ho len jemne dotknem a na drevenej podlozke ostava biely prasok z klznych ploch mysi (ku podivu su cierne). Inak mozem odporucit a za polovicnu cenu recenzovanej.
16.5.2016 08:50:53   90.178.215.xxx 111
Performance Mouse MX se svým Darkfield senzoremá má pollrate 125hz a odezvu jako česká pošta na reklamaci zásilky.

Její výhodou je chopnost snímat polohu i čistém skle. Rozhodně to není Váha nebo odezva.

Srovnáváte nesrovnatelné.
17.5.2016 17:31:34   89.173.104.xxx 10
tak to pozor, ja som nic nezrovnaval, Napisal som aku mys pouzivam a ze som s nou aj v hrach spokojny Inak so zvyskom suhlasim.
16.5.2016 21:47:53   87.158.156.xxx 31
Imho naruzivy "pro hrac" sedi v plesnivom kumbalku s mysou este z roku 2000 a stejne ta s tymto transformerom rozeka na maderu. :-D
17.5.2016 06:55:53   93.91.49.xxx 10
Jop jeden z nich používá ještě Microsoft Explorer.
16.5.2016 08:44:34   90.178.215.xxx 174
G900 jsem koupil jakmile se "vyloupla" na českých eshopech.

Dle recenzenta, jakožto typický klient pro takový produkt říkám, že kdo chce dokonalou myš pro stolní PC má už dávno G502, SteelSeries nebo Razera. Ovšem já hledám nejlepší doplňek pro svůj Notebook. cca 1/2 hračů, které znám má dnes notebooky. A právě na "přenašeče" tento produkt míří. Z toho důvodu nesouhlasím uvedení nepřítomnosti dokovací stanice v záporech. Spíše bych tam uvedl nepřítomnost pouzdra. Raději bych jí tahal v neoprenu Logitech než-li v mém stařičkém neoprenu Razer, který mi zbyl ještě po Diamondbacku.

Z osobního hodnocení myši bych vytkl kýčovitý vzhled diod pro indikaci DPI. Při nabíjení to svítí nedůstojně mnoho . Celkově mi designově ta lesklá střední část připadá jako vložka od A4Techu. Tohle bylo zvládnuté u G700s daleko lépe. Osobně si myslím, že mohli středovou část udělat designově podle MX Air. Ta ve své době vypadala jako vyňatá rekvizita ze Star Treku a podobné řešení "schovaných" diod by se k této myši dle mého hodilo daleko více.

Jak jsem zmínil jsem Notebookař. Doma jsem měl G502 a mimo domov jsem užíval G700s. A právě stejdnocení myší pro obě aplikace byl pro mě důvodem pro koupi.

A cena? Zeptám se takto, když jste jediný kdo určí jaká cena je příliš vysoká? Věřím, že to budou pouze zákazníci. Navíc ve srovnání s konkurencí například s Razer Mamba nebo Razer Ouroboros, které byli v době uvedení dražší než je dnes G900 a na poměry i tehdy existujících myší v bezdrátovém výkonu přinejmenším nepřesvědčivé (G700 je obě zničila), nemá G900 dnes prostě v bezdrázovém výkonu konkurenci. Také nesouhlasím se srovnáním s cenou grafické karty za 4000 zní to dost "Teleshopingově". Chápu pointu autora ale pokud bych srovnával, držel bych se Hi-End kategorie. A takový ústřel cenou jako je Titan X na svou kategorii to rozhodně není. G900 není nejdražší bezdrátová myš, kterou dnes koupíte ale zřejmě je tou tou zcela nejlepší, alespoň technologicky.

Mé hodnocení:
Lituji volby oboustranného designu. Chápu, že je snaha cílit na co největší masu lidí. Ale leváků je cca 10% a né každý levák ovládá myš levou rukou. A tak tady spíše vidím snahu vytěžit maximální prodeje z "prvenství" s bezdrátem, který porazí drát. A po sléze uvést obdobnou myš ale v designu G502 nebo G602 . A víte co já si jí stejně koupím. .

Pro mě je G900 technologický unikát a svým způsobem i milník. A když si konečně najdu čas na nějaké to FPS, jediné co mi vlavě při užívání zní je: "science wins". A v tomto případně opravdu věda vyhrála.
16.5.2016 09:13:21   85.135.6.xxx 50
Logitech myši umí, tohle je jen další důkaz. Sám jsem si prošel razerem, steelseries a jsem hrdým majitelem dvou G700s. Ano ty dvě stály tolik co tahle jedna,už tehdy si moji kamarádi klepali na čelo, jak můžu dát za myš přes 2000. Dneska ji mají taky a nebo by ji chtěli. Pro majitele G700/s asi jen tak nepřejde na myš za dvojnásobek, ale klientelu si jistě najde. Z pohledu mého bych vytkl:
symetrii,orientace na praváka mi přijde logičtější, viz sviftcz a dále akumulátor. Ty myši jsou nenažrané, proto nosím v záloze nabitou tužkovku(AA). Chápu, že akumulátor je lepší co do kapacity a lépe se rozloží hmotnost,ale u mně je to prostě nevýhoda.
16.5.2016 11:40:07   213.195.199.xxx 65
Parada, test bezdratove mysi, o ktere se tvrdi, ze je stejne dobra jako dratova, ale to nejdulezitejsi podle ceho to porovnat (latence) tu otestovano neni. Zvlast za tu cenu.
Takze nepresvedcen a zustavam u dratu. Navic ta mys vypada jako by zapomeli pridelat vrchni kryt - po mesici to bude zaneseny az hruza.
16.5.2016 12:25:43   93.91.55.xxx 42
Test latence zde:
https://www.youtube.com/watch?v=wQxw-pX4dak

Doporučuji ke shlédnutí.
16.5.2016 13:51:50   213.195.199.xxx 112
To je promo jak prase. Bezdrat je 2-3x rychlejsi jak drat. To tam vybrali ty nejvetsi dratovy smejdy nebo co? "Sponzorovano Logitechem" to ani nemuselo byt pod videem napsany, bylo jasny z vysledku.

Kde je porovnani mysi se stejnym/podobnym senzorem drat proti bezdratu, aby bylo videt co je lepsi?

A stejne se usvedcili ze lzi, kdyz v jejich sponzorovanem testu jim vysli mnohonasobne vyssi hodnot nez maji na krabici.
16.5.2016 22:36:35   89.102.236.xxx 40
Souhlasím, už jsem pár herních myší za ty léta měl a při výběru nové je pro mne nejdůležitějsí jednoduchý design. Ano myš vypadá nádherně když je nová, ale jak vypadá po půl roce používání, to už neuvidíte, není větší zlo než tyhle mezírky a štěrbinky, kam zaleze každej bordel.
16.5.2016 15:08:00   85.70.230.xxx 30
Pěkná myš, zvláště pak díky použití daného senzoru(G502 mi vyhovovala, ale jsem spíš na bezdrátové) a cenu bych i možná čistě teoreticky ve světlejší chvilce překousl, ale oboustrannost mě jako praváka zvyklého na zkosené myši nějak odrazuje.
16.5.2016 16:23:19   213.192.39.xxx 40
Udela nekdo zase mys, jenz je sirsi nez tyhle vytahane nudle? Ja preferuju lehke drzeni v prstech, dlani se o mys temer neopiram. Prijde mi to jemnejsi a rychlejsi a dlouhodobe vysledky ve vsech strileckach me v tom jen utvrzuji. Moc MOC prosim odborniky z Logitechu. Inovujte G9ku. Vemu ji i za 2000 z fleku.
16.5.2016 16:29:55   188.175.35.xxx 03
...se mohli alespoň vyblbnout s ušlechtilějšími materiály (hliník např.).
20.5.2016 01:15:37   188.75.145.xxx 10
Co je na hliníku ušlechtilýho? Je to podřadnej kov. Ušlechtilá je ocel.
16.5.2016 19:23:21   188.112.108.xxx 10
Len tak pre info, nikto necaka na 3366 ... to je len ciselko. Uz nejaku dobu je tu senzor ktory ma oznacenie 3360 ktory je vpodstate preznacena 3366 ... Co viem minimalne Mionix QG bude tento senzor vyuzivat.
16.5.2016 22:30:02   89.102.236.xxx 33
Měl jsem před 2ma lety G700, pravda stála jen 2 litry. Bezdrátová hmm, ale byla vlastně víc na kabelu než bez něj, žádné lagy, ale spotřeba energie enormní. Po cca roce přestalo fungovat levé tlačítko myši, resp. občas nefungovalo, pravděpodobně se ošoupal mikrospínač (rozebral jsem ji). Takže to byla asi moje poslední zkušenost s produkty firmy logitech, bohužel.
20.5.2016 01:14:13   188.75.145.xxx 11
Symetrickou myš za 4 litry? To teda fakt nene, nic symetrickýho už mi nesmí do ruky. A jsem levák a kdo drží myš v levý ruce je prostě blázen a lefthand nazi. Celej svět je přizpůsobenej pravákům, s tim prostě nic nenaděláme, proto je lepší se přizpůsobit a držet myš pravou.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

29 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.