Hlavní stránka Hardware Grafické karty RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299
RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299
autor: Z. Obermaier , publikováno 8.3.2021
RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299

Když AMD uvedlo technologii Smart Access Memory exkluzivně pro svou platformu a grafiky, oznámil Intel a Nvidia, že na svých systémech umožní totéž. První grafika, která reBAR podporuje je RTX 3060. A my ji vyzkoušíme na starším Intelu X299. Funguje to!


Testovací systém a specifikace

Měření výkonu s procesorem Intel Core i9-10980XE jsem provedl primárně na desce Asus ROG Rampage VI Extreme Encore. Zdroj jsem použil Antec HCP–1200W, pevný disk Intel a paměti od ADATA se základní  pracovní frekvencí 4133 MHz (nastaveno na 3600 MHz). K měření her jsem použil grafickou kartu GeForce RTX 3060 v provedení Asus TUF. Pro testy procesorové používám nově úspornou GeForce 730.

RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299

K testu samotnému jsem použil vodní chlazení AIO. V BIOSu desky jsem také vypnul výkon navyšující funkce, kdy jedou všechna jádra na maximálním násobiči v zátěži. Procesor běžel bez přetaktování, i když jej normálně provozuji na taktu 4,8 GHz. Nechtěl jsem nijak ovlivnit výsledky srovnání. Vodní okruh be quiet! Silent Loop 280.

RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299

Testovací hry

Vybral jsem nějaké hry, které mají podporu ze strany Nvidie. Jsou to některé tituly, co testuji běžně. Také jsem přidal nějaké hry bez podpory. Uvidíme jak se bude systém chovat. Hry jsou: Assassins Creed: Valhalla (Ultra), Battlefield 5 (Ultra), Watch Dogs: Legion (Highest), Metro Exodus (Ultra), Red Dead Redemption 2 (Highest), Gears 5 (Ultra), Doom Eternal (Ultra), Death Stranding (Highest), Cyberpunk 2077 (Max no RT).

RTX 3060: Mining Hashrate a Resizable BAR na Intel X299

K testování používáme operační systém Windows 10 Pro 64b se všemi dostupnými updaty do dnešního dne (sestavení 1909). I v budoucnu pak budeme systém updatovat. Aplikace se ale budeme snažit držet v současných verzích, vzhledem ke zpětnému porovnání. Patche a nové verze totiž mohou zásadně změnit i výsledky a celé měření by bylo na nic. Pokud vyjde nová verze a zkušebním měřením zjistíme, že pouze opravuje chyby ale výkon je v ní totožný s tou starou, bude updatována. Jinak nikoliv.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
40 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.