Test Palit GeForce RTX 3070 JetStream OC: poctivý chladič
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Test Palit GeForce RTX 3070 JetStream OC: poctivý chladič

Test Palit GeForce RTX 3070 JetStream OC: poctivý chladič | Kapitola 27

Adam Vágner

Adam Vágner

31. 1. 2021 03:00 13

Seznam kapitol

1. Palit GeForce RTX 3070 JetStream OC: představení 2. Konstrukce chladiče, konektory 3. Testovací sestava 4. 3D Mark Fire Strike a Fire Strike Extreme 5. 3DMark Time Spy a Time Spy Extreme 6. Aliens vs. Predator 7. Death Stranding (TAA, DLSS) 8. F1 2020 (TAA, DLSS) 9. Far Cry New Dawn 10. GTA V 11. Metro Exodus, bez ray tracingu 12. Metro Exodus, ray tracing, DLSS 13. Shadow of the Tomb Raider, DXR, DLSS 14. The Division 2 15. The Witcher 3 16. World of Tanks
17. Chování boost v AvP (výkon) 18. Chování boost v AvP (tichý režim) 19. Chování boost v F1 2020 (výkon) 20. Chování boost v F1 2020 (tichý režim) 21. Boost v Metro Exodus (výkon) 22. Boost v Metro Exodus (tichý režim) 23. Boost ve World of Tanks 24. Boost ve World of Tanks (tichý režim) 25. Spotřeba sestavy 26. Poměr výkon/watt, náklady na provoz 27. Chování ventilátorů 28. Hlučnost 29. Teplota GPU 30. Průměrný výkon 31. Cena, poměr cena/výkon 32. Závěrečné shrnutí

Palit RTX 3070 na fotografiích klame tělem. Vypadá jako klasický dvouventilátorový prcek. Ve skutečnosti je ale robustní, dostala velký dvouapůlslotový chladič o délce 30cm s dvojicí 10cm ventilátorů.

Reklama

Rozdíl mezi výkonným a tichým režimem je dost výrazný, zatímco při výkonném se ventilátory dostávájí i přes 2000 ot./min, v tichém se drží kolem 1500 ot./min. Teploty v tichém režimu přitom nejsou o mnoho vyšší.

Test Palit GeForce RTX 3070 JetStream OC: poctivý chladič
i Zdroj: PCTuning.cz

Test Palit GeForce RTX 3070 JetStream OC: poctivý chladič
i Zdroj: PCTuning.cz

Při ruční regulaci mají ventilátory minimum na 30 % výkonu, při nichž běží na nízkých 1050 ot./min, ale mají větší plochu lopatek, takže i na nízkých otáčkách už jsou se 32,4 dBA slyšitelné. Tiché, ale můžete je slyšet. Maximum pak mají na 2350 ot./min a 54 dBA.

Většina moderních karet s dostatečně velkým chladičem už je v současnosti při nízké zátěži chlazená pasivně. Proto u nich v grafech hlučností ani otáček ventilátorů nenajdete žádné údaje.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama