Hlavní stránka Hardware Grafické karty Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
autor: Adam Vágner , publikováno 18.11.2020
Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce

Už dlouhá léta se vždy před uvedením nových Radeonů spekuluje o tom, zda s novou architekturou překonájí GeForce. Až letos ale AMD překvapilo. Nedá se sice mluvit o vítězství, ale konečně máme i u nejvyšších modelů herních grafik na výběr . A to není málo s ohledem na to, jaký skok nové GeForce udělaly.


Ultra + Ray tracing

Pro testy s ray tracingem využívám rovněž nastavení ultra s deaktivovaným hairworks, liší se jen tím, že je navíc zapnutý i ray tracing s nastavením high.

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForceRadeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForceRadeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce

Ray tracing + DLSS

Ve hře je ještě implementovaná nejstarší varianta DLSS, nikoliv DLSS 2.0. Výkon s aktivním DLSS měřím pouze v rozlišení 2560 × 1440, protože u rozlišení 1920 × 1080 není možné DLSS zapnout na výkonnějších kartách a u 3840 × 2160 jej naopak nelze aktivovat u RTX 2060.

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce

Maximální detaily a ray tracing

Poslední je maximální kvalita detailů s nastavením Quality na Extreme a aktivním hairworks coby nejvyšší kvalitou detailů. Jediná položka, která není na maximu, je shading rate – ten je nastavený na 100 %, takže se hra renderuje v nativním rozlišení a ne se super samplingem na 200%, jak je tomu u předvoleného profilu „Extreme“.

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
71 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21.1Kč
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.