Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce | Kapitola 11

Adam Vágner

Adam Vágner

18. 11. 2020 20:00 161

Seznam kapitol

1. AMD Radeon RX 6800 XT: představení 2. AMD Radeon RX 6800 XT: Konstrukce 3. AMD Radeon RX 6800: Konstrukce 4. Testovací sestava s Core i9-10900K 5. Aliens vs. Predator 6. Death Stranding (TAA, DLSS) 7. F1 2020 (TAA, DLSS) 8. Far Cry New Dawn 9. GTA V 10. Metro Exodus, bez ray tracingu 11. Metro Exodus, ray tracing, DLSS 12. The Division 2
13. The Witcher 3 14. RX 6800 – Boost v AvP 15. RX 6800 – Boost v F1 2020 16. RX 6800 – Boost ve World of Tanks 17. RX 6800 XT – boost v AvP 18. RX 6800 XT – Boost v F1 2020 19. RX 6800 XT – boost v Metro Exodus 20. RX 6800 XT – boost ve World of Tanks 21. Provozní vlastnosti 22. Výkon, cena, poměr cena/výkon 23. Závěrečné shrnutí

Už dlouhá léta se vždy před uvedením nových Radeonů spekuluje o tom, zda s novou architekturou překonájí GeForce. Až letos ale AMD překvapilo. Nedá se sice mluvit o vítězství, ale konečně máme i u nejvyšších modelů herních grafik na výběr . A to není málo s ohledem na to, jaký skok nové GeForce udělaly.

Reklama

Ultra + Ray tracing

Pro testy s ray tracingem využívám rovněž nastavení ultra s deaktivovaným hairworks, liší se jen tím, že je navíc zapnutý i ray tracing s nastavením high.

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
i Zdroj: PCTuning.cz
Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
i Zdroj: PCTuning.cz
Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
i Zdroj: PCTuning.cz

Ray tracing + DLSS

Ve hře je ještě implementovaná nejstarší varianta DLSS, nikoliv DLSS 2.0. Výkon s aktivním DLSS měřím pouze v rozlišení 2560 × 1440, protože u rozlišení 1920 × 1080 není možné DLSS zapnout na výkonnějších kartách a u 3840 × 2160 jej naopak nelze aktivovat u RTX 2060.

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
i Zdroj: PCTuning.cz

Maximální detaily a ray tracing

Poslední je maximální kvalita detailů s nastavením Quality na Extreme a aktivním hairworks coby nejvyšší kvalitou detailů. Jediná položka, která není na maximu, je shading rate – ten je nastavený na 100 %, takže se hra renderuje v nativním rozlišení a ne se super samplingem na 200%, jak je tomu u předvoleného profilu „Extreme“.

Radeon RX 6800 a RX 6800 XT v testu: Proti nejlepším GeForce
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama