Hlavní stránka Hardware Grafické karty Test Nvidia GeForce RTX 3070 FE: RTX 2080 Ti za polovic!
Test Nvidia GeForce RTX 3070 FE: RTX 2080 Ti za polovic!
autor: Adam Vágner , publikováno 28.10.2020
Test Nvidia GeForce RTX 3070 FE: RTX 2080 Ti za polovic!

Nvidia uvedla na trh novou grafickou kartu GeForce RTX 3070, která nadchne všechny příznivce ze zeleného tábora, kteří chtěli výkonnou kartu, ale třicet tisíc za GeForce RTX 2080 Ti na ně bylo moc. A majitele RTX 2080 Ti naopak moc nepotěší. Zlepšily se i provozní vlastnosti. Zbývá jen otázka, jak na ni odpoví konkurence.


Hodnotit v tuto chvíli RTX 3070 je jako strkat hlavu do oprátky. Už za pár hodin má AMD představit jejího přímého konkurenta, u kterého bude chtít určitě nabídnout vyšší výkon, srovnatený nebo lepší poměr cena/výkon při rasterizaci a dvojnásobnou kapacitu pamětí, zkrátka udělá vše proto, aby novinka vypadala lépe. Nejspíš se ale bude soustředit na to pozitivní a horší vlastnosti karet upozadí a na další testy jejich uvedení si pár týdnů počkáme.

U zmíněných produktů se navíc dá předpokládat, že se po nich jen zapráší a dostupnost bude špatná a o cenách avizovaných výrobci u nerefernčních karet si tak budeme moci jenom nechat zdát. U karty od Nvidie s cenou není problém, ta bude avizovaných 13 999 korun s DPH, problém bude, stejně jako u všech Founders Edition, s dostupností, protože si na rozdíl od nereferenčních karet drží stabilní cenu, nelze ji předobjednat, a jakmile je Nvidia naskladní, máte obvykle jen pár minut či hodin na objednání, než zase z e-shopu beznadějně zmizí.

Uděláme tedy to, co můžeme – srovnáme novinku s kartami, u kterých už s jistotou víme, na čem jsme. Hlavním tahákem RTX 3070 je bezpochyby výkon a cena, za jakou tento výkon nabízí. Výkon je srovnatelný s RTX 2080 Ti, cena je méně než poloviční. Poměr cena/výkon je tak lepší než u většiny výkonnějších grafických karet. Proti RTX 2080 Ti má jednu nevýhodu, která v současnosti není hendikepem, ale za dva, tři roky už tomu mohlo být jinak – dostala 8 GB paměti.

Po stránce hlučnosti je na tom karta lépe než průměrné nereferenční modely. Bez zátěže je tichá díky pasivnímu chlazení, v zátěži jde naměřená hlučnost k hodnotám kolem 40-41 dBA, což je už má blíže ke skupině tichých karet. S cívkami je to o něco horší, jsou na úrovni běžných highendových grafických karet. Je tedy docela pravděpodobné, že v tichých sestavách vám spíš než šum ventilátorů vám bude vadit pronikavější povrzávání cívek.

Znatelně lépe je na tom oproti RTX 2080 Ti i se spotřebou. Její příkon je o nějakých 40–50 W nižší, což také není zanedbatelný arozdíl.

Vzhledem k tomu, že půjde o jeden z nejlevnějších dostupných modelů, který ale zároveň nabízí kvalitní konstrukci, semi-pasivní chlazení, solidní rezervu chladiče, dobře nastavenou regulaci a má příznivé provozní vlastnosti včetně hlučnosti, půjde o jednu z nejatraktivnějších karet, které můžete pořídit. Větší 2,5slotové 30cm karty ale mohou (za vyšší cenu) nabídnout lepší mix dalších vlastností – nižší hlučnost, teploty a vyšší výkon. Proto udělíme RTX 3070 od Nvidie stříbrné ocenění.

Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition
KLADY Test Nvidia GeForce RTX 3070 FE: RTX 2080 Ti za polovic! Test Nvidia GeForce RTX 3070 FE: RTX 2080 Ti za polovic! ZÁPORY
Obrovský nárůst výkonu proti minulé generaci je slyšet cívky
Výkon srovnatelný se špičkovou RTX 2080 Ti v zátěži jen průměrně hlučná
Cena O 3 GB paměti méně než RTX 2080 Ti
Bez zátěže pasivní chlazení  
Chladič má rezervu  
Podstatné zlepšení poměru cena/výkon proti minulé generaci  
Podpora DX12 Ultimate, DLSS  
Orientační cena s DPH: 14 000 Kč

Za vynikající poměr cena/výkon při dobrých provozních vlastnostech udělujeme RTX 3070 Founders Edition stříbrné ocenění.

Test Nvidia GeForce RTX 3070 FE: RTX 2080 Ti za polovic!

 



Tagy: ampere  nvidia  rtx 3070  ga104  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
28.10.2020 15:51:14   93.91.150.xxx 6622
což neznamená nic jiného, než že 2080 Ti byla dvojnásobně předražená. Minimálně.
28.10.2020 16:15:52   78.98.147.xxx 2717
To či je niečo predražené alebo nie si môžeš myslieť ale vo výsledku o tom rozhodnú zákazníci "hlasovaním" skrze peňaženky a výrobca skrze zľavy.

Nakoľko sme sa žiadnej zľavy na 2080Ti nedočkali a ceny si len postupne sadali tak je zrejmé že zákazníci to až tak tvrdo nevideli...

Ale samozrejme nerozporujem že cena bola hooooooodne vysoko

Za mňa, niet sa čo čudovať ani zákazníkom ani nVidii - ak máš s prehľadom to najlepšie na trhu tak si môžeš pýtať (skoro) hocičo.

Platí v PC svete, autách, realitách, hudbe - všade
29.10.2020 07:39:02   89.177.165.xxx 121
Coč bylo jasné již v době vydání. Ale když nebyla konkurence :-)
29.10.2020 10:38:28   89.190.46.xxx 118
Ne, to je nesmysl.

RTX 2080 Ti má fakt velký čip a je to dělané u TSMC. To by nemohli prodávat za patnáct tisíc, ani kdyby chtěli (za předpokladu, že by na tom chtěli aspoň něco vydělat).

To máte 754 mm² u TSMC, u RTX 3070 je to už jenom 393 mm² a navíc u levnějšího Samsungu (sice lepší proces, ale i tak).
28.10.2020 16:08:11   78.98.147.xxx 155
No, za mňa zatiaľ najlepšia RTX3000ka - slušná cena (na rok 20/21), lepšia spotreba než 2080Ti a pritom rovnaký výkon !

" - " je jednoznačne 8GB pamäte čo bude hlavne pre tých čo kupujú kartu na 3+ roky asi veľkým nedostatkom...

btw. chcelo by to akúkoľvek 2070ku či 1080ku do grafu
28.10.2020 16:30:19   90.177.174.xxx 392
Těším se na srovnání s právě představenými Radeony RX6000...
28.10.2020 17:03:03   89.176.66.xxx 1119
Tak konkurence pro RTX 3070 neprisla, RX 6800 je vykonejsi, ale take drazsi. Vypada to, ze 3070 bude mit konkurenci az v RX 6700XT, ktera bude buh vi kdy.
28.10.2020 17:15:04   78.102.63.xxx 246
To sice je, ale taky má dvakrát tolik paměti. Tj. nebude zdaleka tak rychle stárnout jako RTX3070 zejména ve 4K.

Dalším faktorem může být dostupnost. Jestli RTX3070 bude mít stejně mizernou dostupnost jako její výkonnější sestry, tak bude její reálná tržní cena podstatně vyšší a tím pádem bude nakonec RX 6800 levnější.
28.10.2020 17:28:52   88.102.158.xxx 726
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
28.10.2020 17:35:56   78.102.63.xxx 283
RX 6800 má 250W, to si pleteš s RX 6800 XT.
28.10.2020 17:42:42   89.176.66.xxx 410
Bych rekl, ze mirej spis na dosud jen spekulovanou RTX 3070 Ti.
Jinak ale RTX 3070 muze mit dostupnost dobrou, Samsung musi byt schopen chrlit tech cipu obrovsky mnozstvi, akorat proste u GA102 je mizerna vyteznost, takze kdyz to srazis z milionu na desitky tisic, tak mas razem nedostatek. To se ale chudsimu bratrickovy GA104 vubec nemusi stat. Tech karet muze byt do vanoc tolik, ze to saturuje trh.

Kazdopadne vypadaji letosni vanoce nakonec optimisticky, bud poridim RTX 3070 nebo RX 6800. Druhe jmenovane davam prednost, ale musi byt k dostani, kdyz na, beru NVidii.
28.10.2020 17:56:08   78.102.63.xxx 1111
To já si počkám do příštího roku. Mám RX5700XT, která mi na moje 4K zatím stačí. A RX6000 je od AMD prostě ryzenáda. Akorát začali rovnou ZENem 2. A příští rok přijde ZEN3 v grafikách a game over zelení.

Navíc se mi nechce párovat příšerně drahou RX6800 s mým stávajícím Ryzen 2700x. To už chce prostě využít ty fičurinky co to umí s ZEN3
28.10.2020 17:25:30   188.167.252.xxx 314
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
28.10.2020 17:40:49   78.102.63.xxx 218
To si povíme, až za rok budeš u nových 4K her potřebovat pro namax více než 8GB RAM (což je více než pravděpodobné, když už dnes některé kousky více jak 8GB využijí).

80 dolarů je příplatek za znatelně vyšší výkon a podstatně větší paměť se dá zkousnout.

Navíc pokud bude dostupnost RTX3070 stejně mizerná jako u výkonnějších sester, tak to ve finále dopadne tak, že budeš čekat na levnější nvidiu tak dlouho, že až přijde na náš trh za MRSP, bude AMDčko už levnější :-)
28.10.2020 17:59:39   89.190.46.xxx 1019
Jestli vývojáři něco takového udělají záměrně, tak takové hry vzniknou spíš jako sponzorované techdemo pro 16GB grafiky, než že by si to žádala situace na trhu.

Čekám to speciálně u těch titulů, co se budou bundlovat k Radeonům.
28.10.2020 18:49:12   78.102.63.xxx 216
Tak jasně že to bude hlavně vývojářská lenost. Ale tak to prostě je když prostě nasypeš hodně textur ve velmi vysokém rozlišené do scény ve 4K a vykašleš se na optimalizace a zejména práci s pamětí, tak 8GB už dneska nestačí. Můj namodovaný skyrim jsem musel trochu utáhnout, protože moje RX5700XT to do svých 8GB nenacpala a lidem s RTX2080Ti to v původním nastavení těch modů sežralo přes 9GB. To je takový typický příklad neoptimalizované práce na grafice, protože to optimalizovat pořádně ani nejde kvůli nepřipravenosti enginu. Jenže když vidím, že nejnovější CoD sežere 250GB na disku, tak si o nějakých optimalizačních snahách tvůrců her dneška nedělám iluze.

Ostatně, pár roků zpátky se tu razilo, jak je GTX1060 3GB fajn a na FHD bude stačit na věčné časy, ty věčné časy skončily už předloni a dnes je většina titulu na té grafice ve FHD nehratelná (kvůli microstutteringu), pokud se významně nesníží detaily. Čip by přitom na to stačil, což dokazuje jejích 6GB sestra.
28.10.2020 19:18:33   5.185.95.xxx 81
No když se podíváte na rozdělení paměti u Xboxu, tak bych čekal že těch až 10G bude užíváno jako VRAM. Takže na 4k bych to viděl do budoucnosti jako optimum.
A pokud už dnes dokáže 2080ti ve 4k díky třem +3G v některých hrách získat náskok, ač v nižších rozlišeních je to plichta, tak to bude jen horší...
3.11.2020 14:09:08   78.102.63.xxx 00
https://wccftech.com/godfalls-4k-ultra-textures-on-pc-to-require-12gb-vram-says-dev/

Mno, to vypadá, že i investice do RTX3080 s 11GB VRAM je čirý nerozum.

Ono asi něco na tom, že XBX má 16GB RAM něco bude. Prostě čtyřikrát více pixelů je čtyřikrát více paměťové náročnosti (bez optimaliazcí).

Tedy pro 4K bude velmi brzy 16GB nutnost.
3.11.2020 18:49:53   89.190.46.xxx 00
Ehm... nebuďte tak naivní. To je jedna z her, u které na vývoji spolupracuje AMD a používá to jako demo pro prezentace.

Ray-traced shadows
FidelityFX CAS
Fidelity FX HDR
FreeSync Premium Pro

Čekám teď v dohledné době tak 4-5 her, všechny shodou okolností vyvíjené ve spolupráci s AMD, na kterých teď bude AMD dokazovat, že 16 GB paměti na kartě je nutností. Tohle je jedna z nich.

Na rozdíl od implementace ray tracingu to není zase tak těžké nachystat, v podstatě stačí do assetů narvat textury s dvojnásobným rozlišením. A dokonce není zapotřebí ani to, v podstatě stačí dát dvojnásobné rozlišení na jakékoliv mapy, které se generují při renderingu.
5.11.2020 15:22:36   78.102.63.xxx 00
No jo, jenže problém je, že na rozdíl od RT, menší textury jdou dost znát (jde vidět citelný rozdíl mezi 8K texturami a 4K texturami na modovaném Skyrimu při kochání). Navíc jestli říkáte, že se valí pětice (zřejmě AAA) her, které ve 4K namax budou chtít více než 10-11GB, tak to je problém. A to nejen u 3080 ale i u 3070. Protože obě karty IMHo mají výpočetní výkon na bezkompromisní 4K (byť by to bylo při 30-60 FPS). Ale kvůli nedostatku VRAM tam bude microstuttering jako prase a tudíž to NAMAX hrát nepude.
28.10.2020 17:11:32   89.102.36.xxx 283
Tak uvidíme, co se bude za těch v článku avisovaných 14 tis. Kč nakonec prodávat...
28.10.2020 17:28:41   89.190.46.xxx 1111
Founderska. Jinak je to asi celkem v háji, protože když se na karty stojí fronty, nikdo vám je levně prodávat nebude.
28.10.2020 17:37:31   37.228.245.xxx 116
Diky za test 3070 tky i kdyz v uplne spatny cas. RX 6800 se zda malinko lepsi volba vcetne spotreby a verim ze bourak bude 6800Xt jak cenou tak vykonem 3080 s vetsi pameti a nizsim TDP popravde jen cekam jestlivubec bude neco skladem to koupit.3070 je fijnova karta ale bude asi k mani 2 minuty od zacatku prodeje. tech 8 GB Vram bych asi prezil jdu z 1070ky tak by to nemelo byt tak silene jsem QHD ale honim FPS. Tady porad stoji orezana 8GB a nedostupna 3080ka. Pokud AMD ustoji zajem zakazniku tak 6800Xt my bude topit letosni zimu doma
28.10.2020 17:39:15   89.190.46.xxx 918
Obávám se, že až to bude aktuální, bude dostupnost RTX 3080 lepší než u těch Radeonů.
28.10.2020 17:53:40   37.228.245.xxx 02
To me nestras i kdyz jsem se uz smiril s tim ze letos si koupim leda tak nic
28.10.2020 18:03:12   89.190.46.xxx 1618
Navzdory mínuskům, které za to dostanu, mi cosi říká, že kdyby AMD mělo mít slušné skladové zásoby, tak nebude před launchem produktů rozesílat instrukce k tomu, jak jejich prodeje efektivně omezit na jeden kus na hlavu.
28.10.2020 20:39:06   176.102.118.xxx 54
nahodou, skvela sprava od amd, aspon sa tvaria, ze im na hracoch zalezi...
nvidia medzitym dodava cipy pre AIB v takych mnozstvach, ze obchodnikom prichadzaju do 10% pozadovanych objemov kariet.Predpokladam, ze obchodnici odhaduju pocet objednanych kusov z predaja pascalov a turingov.
29.10.2020 08:16:03   195.212.58.xxx 06
Takze AMD sa vobec nepoucilo z predaja Xbox, PS, RTX3000 a nakupov botov, ale snazi sa obmedzit predaje. Hmm, OK. Lebo vsak vsetci kupujeme viac ako jednu grafiku naraz...
29.10.2020 10:03:08   85.159.110.xxx 01
ano, stava sa, ze niekto predtym nakupoval pre seba, a nejakeho kamosa, najma ked boli obmedzene mnozstva kusov. Ked sa raz dostanes vcas do zabookovania kusu, nie je dovod to neporiesit aj pre niekoho ineho, Palko
29.10.2020 21:13:50   178.255.168.xxx 40
Adame to nemuzes myslet vazne. NV jasne rekla, ze dostupnost bude nejdriv q1/2021. AMD bude urcite dostupnejsi.
29.10.2020 22:45:20   89.190.46.xxx 04
Jedině pokud ji nikdo nebude kupovat, což v současné situaci asi nehrozí.
30.10.2020 13:13:56   89.245.149.xxx 00
To bude zcela určitě. Uvedením RAdeonů na trh po nVidiích neštěkne ani pes.
28.10.2020 17:43:58   78.102.63.xxx 94
no fronta o 100 lidech na republiku není nic moc. Problém je prostě v malé dostupnosti, ne v tom, že by bylo až tolik kupců ochotných vypláznout 15-30 tisíc za novou grafiku :-)

Uvidíme, jestli bude trpět stejným distribučním problémem AMD za pár týdnů.
28.10.2020 17:55:05   89.190.46.xxx 76
Já si nemyslím, že by byl problém s tím, že by to bylo vysloveně vzácné zboží. V bazarech o pět litrů dráž se jich už povalovalo docela dost, a různých modelů. A ještě povaluje, a mezi lidmi po diskuzích už také jsou.
28.10.2020 20:32:17   188.167.251.xxx 01
Dopyt po kartách je tak obrovský, že skladová beznádej bude podľa mňa pokračovať tak do Q2 2021. To by museli dodať obaja na trh státisíce kusov, čo proste nebude... nVidia samotná predá v normálnej situácii za kvartál minimálne niekoľko sto tisíc high end grafík, ak nie milión. A teraz bude po týchto, síce žravých, ale mega výkonných grafikách oboch výrobcov dopyt ako asi nikdy. Nečakajte ešte pol roka ani dobrú dostupnosť, ani nízke ceny.
29.10.2020 08:26:25   78.44.247.xxx 78
Mně se na Vás líbí, jak říkáte miláčkovi "Founderska", jako domácímu mazlíčkovi.
Jak nazýváte Radeon "Shit"?, nebo máte něco lepšího?
29.10.2020 10:30:38   89.190.46.xxx 35
je to rychlejší než se vypisovat s founders edition.
29.10.2020 15:18:53   78.102.63.xxx 77
FE je ještě kratší :-)

Ale jako proč ne, láskyplně "founderska" miláškovi a "šitka" tomu rudýmu moru. Však jsme na zeleném webu, no ni;-)
29.10.2020 18:03:20   89.190.46.xxx 56
Hele, kdybych napsal foundička nebo foundulka, tak neřeknu.
Ale founderska že je milášek?

Když už teda řešíme to slangové značení, tak říkám gigabajtka, palitka, emesíčko, džíforska, radek nebo radeon a aušuska (Ejzůs promine, ale je to fakt nejbližší české slovo ). Proto founderska. Univerznální přípona pro grafiku je prostě „ka“.

A šitka nepoužívám, obvykle veškerému hardwaru, který mám testovat, bez ohledu na výrobce, říkám „ten krám“. Což si teda často ty vypiplané highendové produkty, po kterých spousta lidí kvůli jejich ceně jenom smutně pokukuje a nemůže si je dovolit, nezaslouží, ale o to víc mě to baví . Ale nikomu to neříkejte, nebo už mi nic nepůjčí. ;-)
29.10.2020 18:26:19   78.44.247.xxx 10
28.10.2020 19:40:08   178.209.137.xxx 23
Za mne úplně nejzajímavější v celé sérii 3000!

Pokud půjde, a kdy, sehnat i za nereferenci v "normální" ceně, pak nejlepší karta, pro smrtelníky.

Ještě jsem zvědav co 3060.
28.10.2020 19:55:32   178.209.137.xxx 131
ale jsem zvědavý na testy AMD6000 série, po dnešní prezentaci.
29.10.2020 07:43:48   89.177.165.xxx 231
Mě zas zajímá, kdy sem dají info o nových radeonech.
Prezentace proběhla již včera a tady stále nic. Jako by je tu neměli rádi :-)

Tak uvidím, co se tu objeví do dnešního poledne.
29.10.2020 09:38:23   193.85.7.xxx 253
OBR to ještě neschválil potřebuje poupravit nějaké grafy aby to vypadalo pořádně
30.10.2020 13:19:19   89.245.149.xxx 40
No já jsem hlavně zvědavý, jestli k tomu PCT konečně pořídí AMD platformu. Nedávno jsme tady slyšeli (četli), že PCIe 4.0 je pro grafiku naprostá zbytečnost. Uvidíme jak se PCT postaví k Smart memory access. To mě opravdu zajímá. V době, kdy 90% domácích stavitelů PC preferuje AMD platformu by testování na Intelu bylo značně ... no nevím jak bych to řekl slušně.
30.10.2020 22:22:36   89.190.46.xxx 13
Nepreferuje. 90 % rozhodně ne.

Na procesor jsem se AMD už ptal. Pokud pošlou na dlouhodobou zápůjčku, tak to zkusím nějak vymyslet, aby se testovalo i na něm, pokud nepošlou, tak jedině v případě, že uděláme nějakou sbírku a tu 5900X zasponzorujete z donatů.

Zbytečných osmnáct tisíc fakt nemám a ta sestava se tím, že se na ní bude recenzovat, nikdy nezaplatí.
28.10.2020 22:54:53   89.24.215.xxx 152
bohuzel jen dalsi "papirova" karta pro recenzenty. Snad se AMD nezacne opicit.
29.10.2020 05:11:53   89.24.42.xxx 2213
Po včerejším uvedení AMD grafik je RTX3070 zbytečný produkt. Cena, spotřeba,výkon míří k R6800. Tečka.
2.11.2020 14:11:13   217.63.121.xxx 30
hlavne ta cena 14tis je nesmysl, za tu kartu ji nikdo CR jeste dlouho nekoupi a buhvi jeslti vubec
29.10.2020 06:41:08   77.48.44.xxx 191
Hm, a už někdo tu kartu za tu cenu opravdu viděl a koupil, nebo je to zase jenom taková sranda?
29.10.2020 11:14:31   194.213.41.xxx 23
"v zátěži jen průměrně hlučná" je mezi zápory.. to jako, že je málo (jen průměrně) hlučná a chtělo by to víc ?
29.10.2020 11:37:35   89.190.46.xxx 54
jako že by mohla být klidně tišší než jen průměrně hlučná.
29.10.2020 16:37:36   45.82.233.xxx 30
Jen co tyhle karty vyjdou pada cena 2080ti minimalne o 1/3, resp budou neprodejne. Pokud bude mit 3070 stejnou nedostupnost jako ty karty vyssi, bude mit zrejme take problem s novymi radeony ktere zrejme budou mit lepsi dostupnost v obchodech i lepsi pomer cena/vykon.
29.10.2020 20:57:46   89.24.215.xxx 30
Nespadne. Rady 3xxx bude tak malo kusu, ze nebude duvod u 2080Ti vubec cenu snizovat. Nemluve o tom, ze 2080Ti maji obchodnici skladem. Nakoupili je s 5% marzi, tak si sami nebudou cenu snizovat.
29.10.2020 21:47:06   45.82.233.xxx 21
Ale nikdo soudny si 2080ti za dane ceny nekoupi radeji pocka az bude 3070-80-90 nebo novy radeon, ktery podle prvotnich info, vypada ze na hry bude lepsi nez rada 3000, jak dostupnosti tak cenou/vykon a i s mensi spotrebou.
31.10.2020 15:58:40   89.176.158.xxx 00
tak snad jen průměrně tichá ne ? nedává to smysl.. jen průměrně hlučná..
29.10.2020 22:04:11   87.249.159.xxx 80
proc tam neni kolonka pretaktovani? nebo ta karta na tom je tak spatne ze taktovat vubec nejde?
2.11.2020 14:13:37   217.63.121.xxx 50
ty karty bezej na krev a taktovat je proste nema smysl.. Nektery edice pokud je pretaktujes zacnou bejt ihned nestabilni, Nvidia zene Ampere uz z tovarny na hrane pouzitelnosti aby dokazali odrazit AMD coz se stejne jak vidno nepovedlo
2.11.2020 14:14:12   217.63.121.xxx 50
proto tam kolonka taktovani neni, protoze by se pak musela napsat do zaporů ze karta nejde taktovat coz se nekomu nehodilo do krámu
30.10.2020 13:42:58   178.143.41.xxx 00
Aj ja som(pravdaze) chcel kartu:

1.)která nadchne všechny příznivce ze zeleného tábora,
2.) kteří chtěli výkonnou kartu,


a naviac, je HAPTICKA !

TO teda (tiez) MUSIM MAT !
30.10.2020 21:00:44   89.24.215.xxx 20
Prosím redakci o úpravu Hodnocení dle reality. V plusech mít cenu 14.000,- s DPH je nehorázná lež. Víte moc dobře, že kartu nelze a na 99% nikdy nepůjde za tuto cenu reálně koupit. Web nVidie píše cenu od 13.999,-, ale možnost koupit není (ať už jde o 70, 80 či 90ku). Již se probuďte a hodnoťte podle pravdy. Pokud byla k dispozici, tak v jednotkách kusů (to není zájmem, ale neschopností ty karty vyrobit). Shopy nabízí "papírové" karty od 16.700,- (a ještě ani není známa dostupnost). Už konečně přiznejte, že toto je ze strany nVidia podvod jak Brno. Předpokládám, že až budete hodnotit nové konkurenční karty a POKUD budou reálně dostupné za cca 17t, tak napíšete, že 3070/3080 jsou stejně výhodnější, neboť stojí 14t/19t
Tohle už je z Vaší strany hodně přes čáru...
30.10.2020 22:17:33   89.190.46.xxx 06
Founders Edition je asi jediná karta, která bude dražší jenom v případě, že se výrazně změní kurz koruny.

Je problém ji koupit, ale když na ni narazíte skladem, bude za tuto cenu, ne za sedmnáct tisíc.
2.11.2020 14:10:30   217.63.121.xxx 41
za 14tis se v CR nikde koupit neda, je to totalne zhovadila cena, kterou Adam "zhovadile" a bezmyslenkovite obsal tak jak dostal "nadiktovano"... Ta karta pres cesky stranky Nvidie nejde koupit a jeste dlouhou koupit nepujde..
31.10.2020 09:26:50   89.203.160.xxx 22
Který blázen si dnes koupí předraženou RTX3XXX, když jsou tu R6000 které mají +- stejný výkon (ten ještě doladěním ovladačů poroste a něco přidají zvýšením frekvence výrobci nereferenčních grafik), mnohem nižší spotřebu a navíc 16GB se bude při 4K dost hodit. Dneska není problém zaplnit 8GB. Dále tu jsou optimalizace her pro RDNA díky konzolím.
31.10.2020 15:53:31   45.82.233.xxx 30
Presne kupovat velmi vykonnou kartu kolem 15k+ s 8GB je nesmysl. Majitele 2080ti s jejim vydanim prijdou o 50% ceny ty karty, ale zas takove karty si kupuji lide ktere to netrapi. Na realne testy novych radeonu jsem zvedav, myslim ze to bude vic nez dustojny souper rady nv3000 a to me tesi ze uz si NV nebude moc co do cenotvorby delat co se ji zachce
31.10.2020 17:24:45   78.102.55.xxx 40
Kde se ta karta dá u nás koupit?
31.10.2020 18:50:32   78.102.55.xxx 50
Dovolte nám abychom Vám tímto oznámili, že váš server byl na našem portálu umístěn do sekce Humorné s popiskem - "zabývající se recenzemi hardware produktů, které běžně nejsou k sehnání."

A nyní už ze světa serveru, který se věnuje novým úžasným sportovním lodím a Pepkově recenzi o bludném holanďanovi oceněném zlatým pádlem. Zbývá jen otázka, jak na ni odpoví konkurence? Bude jí vadit, že bludný holanďan není nikde vidět? Náš tip je, že nemůže odpovědět vůbec, protože se ještě teď válí smíchy po podlaze a sotva popadá dech natož aby se zmohla na nějakou reakci.
31.10.2020 19:00:13   185.5.225.xxx 21
Tak,nebo tak,vychvalovat karty,v cene levnejsich ojetin osobnich automobilu,je totalni zhovadilost a debilita,Panove by se meli zamyslet nad tim,co tu mnohdy zvani!
31.10.2020 20:01:57   79.219.196.xxx 60
Sorry, ale recenziu som necital. Ako, je pekne, ze si Nvidia vydava svoje Potemkinovske karty za Potemkinovske ceny, ale kym sa nebudu dat realne za tie ceny aj kupit, je to zvlast u kariet, ktore ani nie su zaujimave povedzme top vykonom prave to - Potemkinovska dedina. :-P
2.11.2020 14:09:08   217.63.121.xxx 30
nj mas recht je to komedie
2.11.2020 15:23:46   91.212.206.xxx 20
Aktualna dostupnost a najlepsia cena v SK:
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC
Termin dodavky: 5 tyzdnov
Cena: 534,79€
Eshop: p*n*era.sk
10.11.2020 15:23:49   178.41.103.xxx 00
to uz ako vsetky testy budu bez zaverecneho zhrnutia vykonu a porovnania s ostatnymi kartami ako to bolo este pred mesiacom v clanku
Asus TUF GF RTX 3080 O10G: skvělý chladič a slušná cena
?

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

51 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 15.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.