pasivne-chlazena-dvojka-ze-staje-asus
Hardware Článek Pasivně chlazená dvojka ze stáje Asus

Pasivně chlazená dvojka ze stáje Asus | Kapitola 4

Štefek Petr

Štefek Petr

4. 1. 2006 01:00 17

Seznam kapitol

1. Asus a jeho koncepce tichých karet 2. Asus GeForce 7800GT a Radeon X800 s pasivy 3. Testovací sestava 4. Benchmarky 5. Battlefield 2 6. Doom 3 7. FarCry
8. F.E.A.R. 9. Half-Life 2 10. Quake IV 11. Serious Sam 2 12. Splinter Cell : Chaos Theory 13. Závěr

Pokud jste zastánci tichého a výkonného počítače, tak by tento článek neměl uniknout vaší pozornosti, jelikož se zaměříme na pokus společnosti Asus, která se rozhodla, že světu nadělí svým způsobem revoluční systém chlazení výkonných grafických karet. S pasivními chladiči na různé typy high-endových karet se můžeme setkat již delší dobu, ale v naprosté většině jsou k uchlazení karty v zátěži naprosto nedostatečné.

Reklama

3DMark 2003

Pasivně chlazená dvojka ze stáje Asus
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Verze3DMark 2003, patch 360
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popisWings of Fury - DX7, multi-texturing (4 layers)
Battle of Proxycon - DX8, vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), particles
Troll´s Lair - vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), anisotropical lit (vlasy)
Mother Nature - DX9, vertex shader (stromy, tráva), pixel shader (voda, obloha), color precision (odrazy jasu, osvětlení)
NastaveníDefault, 1024x768x32bit, Max. Anisotropy 4, no FSAA
Stažení benchmarkuhttp://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml
Pasivně chlazená dvojka ze stáje Asus
i Zdroj: PCTuning.cz

3DMark 2005

Pasivně chlazená dvojka ze stáje Asus
i Zdroj: PCTuning.cz

 

Verze3DMark 2005, patch 1.20
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popisReturn to Proxycon - DX9, dynamic shahows (2048x2048 depth map), point lights (512x512x6 cube depth map), 8 light sources
Firefly Forest - DX9, diffuse / normal maps, specular maps, diffuse cube maps, procedural light scattering (obloha), masked point light (světluška)
Canyon Flight - DX9, pxl shader 2.0 (velmi výrazně, skály), water shader (reflection+refraction maps, per pxl Fresnel), depth fog (R32F depth map)
NastaveníDefault
Stažení benchmarkuhttp://www.futuremark.com/download
Pasivně chlazená dvojka ze stáje Asus
i Zdroj: PCTuning.cz

Aquamark 3

Pasivně chlazená dvojka ze stáje Asus
i Zdroj: PCTuning.cz

VerzeAquamark 3
RozhraníDirectX 9
Heslovitý popispixel a vertex shader 2.0, overdraw a high polygon count testy
Nastavení1024x768x32bit, max. anisotropy 4, FSAA off
Stažení benchmarkuhttp://www.aquamark3.com/am3-mirrors.htm
Pasivně chlazená dvojka ze stáje Asus
i Zdroj: PCTuning.cz

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama