Hlavní stránka Hardware Grafické karty Palit GTX 1650 s GDDR6: vyšší výkon s rychlejšími pamětmi
Palit GTX 1650 s GDDR6: vyšší výkon s rychlejšími pamětmi
autor: Adam Vágner , publikováno 12.6.2020
Palit GTX 1650 s GDDR6: vyšší výkon s rychlejšími pamětmi

Nvidia před nedávnem v tichosti přidala do nabídky k původnímu modelu GTX 1650 i druhou variantu, která dostala rychlejší paměti GDDR6. Paměti zrychlily z 8 na 12 Gb/s a vliv této změny na výkon rozhodně není zanedbatelný, jak se přesvědčíte ve výsledcích testů. Při podobné ceně je jednoznačně lepší zvolit variantu s GDDR6.


Nové Metro Exodus se testuje pomocí vestavěného benchmarku. Je v něm řada předvolených profilů, jejichž nastavení nejde změnit a nejde je ani smazat. Pokud ale chcete nechat projet vícero nastavení v dávce, musí proběhnout i tyto testy. Testuji čtyři vlastní nastavení (upravené medium v 1080p a high ve třech rozlišeních), která najdete v prvních čtyřech grafech a budou nás zajímat především. Pak už pro doplnění následují předvolené profily.

Upravené profily jsou obdobné jako ty standardní, liší se jen v že jsem vypnul Advanced PhysX a Hairworks, protože jde o proprietární technologie od Nvidie, a tudíž fanklub AMD nevidí rád, když je někdo používá.

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Medium
  • Texture filtering: AF 4X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100

 

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Extreme
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Normal
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: On
  • Shading Rate: 200
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Ultra
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Normal
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: On
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: On
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Medium
  • Texture filtering: AF 4X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off;
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Low
  • Texture filtering: AF 4X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Off
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 50


 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
25 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 9.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.