Asus TUF GeForce GTX 1660 OC v testu: až příliš malá karta
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Asus TUF GeForce GTX 1660 OC v testu: až příliš malá karta

Asus TUF GeForce GTX 1660 OC v testu: až příliš malá karta | Kapitola 15

Adam Vágner

Adam Vágner

31. 3. 2020 18:00 31

Seznam kapitol

1. Asus TUFGeForce GTX 1660 TUF: představení 2. Asus TUF GeForce GTX 1660 OC Gaming: konstrukce 3. Testovací sestava 4. 3D Mark Fire Strike a Fire Strike Extreme 5. 3DMark Time Spy a Time Spy Extreme 6. Aliens vs. Predator 7. Battlefield 1 8. F1 2018 9. Fallout 4 (Win 10) 10. Far Cry 5 11. GTA V 12. Metro Last Light Redux 13. Tom Clancy´s The Division (DX11 + DX12) 14. The Witcher 3: Wild Hunt
15. Metro Exodus 16. Shadow of The Tomb Raider 17. World of Tanks 1.5.1 18. The Division 2 19. Boost v AvP: performance mode 20. Boost v F1 2018: performance mode 21. Boost v Metro LL: performance mode 22. Teploty 23. Chování ventilátorů 24. Hlučnost 25. Spotřeba a poměr výkon/watt bez zátěže a v AvP 26. Spotřeba a poměr výkon/watt v F1 2018 27. Výkon a poměr cena/výkon v rozlišení 1920 × 1080 28. Závěrečné shrnutí

Asus GeForce GTX 1660 TUF je jednou z těch karet, u kterých budete přemýšlet nad tím, jestli to výrobce myslel vážně, když se na ně podíváte zblízka. Když si všimnete malého pasivu, který se nesměle krčí pod robustním krytem, uvědomíte si, že tato karta hodně klame tělem. A to vše dává tušit, jaké výkony můžete od podobného řešení čekat.

Reklama

Nové Metro Exodus se testuje pomocí vestavěného benchmarku. Je v něm řada předvolených profilů, jejichž nastavení nejde změnit a nejde je ani smazat. Pokud ale chcete nechat projet vícero nastavení v dávce, musí proběhnout i tyto testy. Testuji čtyři vlastní nastavení (upravené medium v 1080p a high ve třech rozlišeních), která najdete v prvních čtyřech grafech a budou nás zajímat především. Pak už pro doplnění následují předvolené profily.

Upravené profily jsou obdobné jako ty standardní, liší se jen v že jsem vypnul Advanced PhysX a Hairworks, protože jde o proprietární technologie od Nvidie, a tudíž fanklub AMD nevidí rád, když je někdo používá.

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Medium
  • Texture filtering: AF 4X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Extreme
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Normal
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: On
  • Shading Rate: 200

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Ultra
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Normal
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: On
  • Shading Rate: 100

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: On
  • Shading Rate: 100

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Medium
  • Texture filtering: AF 4X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off;
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Low
  • Texture filtering: AF 4X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Off
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 50

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama